سفرنامه های شهر آنتالیا

تجربه ماه عسل در آنتالیا

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

سلام به همه دوستداران سفر و طرفداران سایت لست سکند امیدوارم از خوندن سفرنامه لذت ببرید. من و همسرم تصمیم گرفتیم برای ماه عسل خارج از کشور بریم. بین استانبول و آنتالیا توی دوراهی مانده بودیم. تصمیم گرفتیم قبل از هر کاری تحقیقاتی انجام بدیم

سهیلا دویران

آدم بچه‌دار باید بره آنتالیا!

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

طی سال‌های گذشته هر زمان که دنبال مقصد جدید برای سفر بودیم با شنیدن این جمله که "آدم بچه‌دار بهترین مقصد براش آنتالیاس" سفر به این شهر را به تعویق می‌انداختیم و مقصد جایگزینی پیدا می‌کردیم تا بعدا که بچه‌دار شدیم سری به این شهر

محمدرضا متینی

سفری پر از چالش ولی لذت بخش به آنتالیا

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من مسافرت رو خیلی دوست دارم و از هر فرصتی برای انجام سفر(مخصوصا خارجی) استفاده میکنم. متاسفانه مشکلاتی مثل کرونا و از همه مهمتر گرون شدن دلار، مسافرت به کشورهای خارجی برای ما ایرانی­ها رو خیلی سخت کرده، ولی بنظرم یک عاشق سفر باید مشکلات

مهدی
3.4

آنتالیا: آ مثل آرامش، ب مثل بهارنارنج

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

آگوستین می‌گوید: «دنیا مانند یک کتاب شگفت‌انگیز است و کسانی که سفر نمی‌کنند تنها یک صفحه از آن را خوانده‌اند.» راست می‌گوید چون من هرگز فکر نمی‌کردم آنتالیا انقدر جذاب باشد. من که عاشق طبیعت و قدم زدن در دل فرهنگ و تاریخ و تمدن

الهام قربانی

سفری به یادماندنی به آنتالیای دوست داشتنی (راهنمای جامع سفر به آنتالیا)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سفرنامه های زیادی راجع به آنتالیا در سایت وجود دارد که در هر کدام نویسنده به زیبایی، تجربیات خود از سفر به این شهر زیبا را شرح داده است. در این سفرنامه بنده سعی کرده ام، علاوه بر بیان تجربیاتم از این سفر خاطره انگیز،

عباس حسین نژاد

سفری خاطره انگیز به آنتالیا و استانبول

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام خدمت همه عزیزان لست سکندی این مطلب اولین تجربه من در سفرنامه نویسی هست. بعد از برگشتن از سفر به علت تجربه های جدیدی که به دست آوردم تصمیم گرفتم سفرنامه بنویسم و با شما دوستان به اشتراک بزارم. هدفم از نوشتن این سفرنامه بیشتر

**شیما**

آنتالیا فراتر از آنچه در تصور شماست!

مسابقه سفرنامه نویسی 96

امروز که دارم این سفرنامه رو می نویسم تازه چند روزه که از سفر برگشتم و به قول دوستم هنوز دلم اونجاست و دوست دارم وقتی چشمام رو می بندم وقتی بازشون می کنم توی هتل باشم ولی خب حیف که "هر زمستانی بهاری و

Mehrab Karami

سفرنامه وان و آنتالیا

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام مدتها بود که بدنبال سفر زمینی به ترکیه بودم. ولی بنا بدلایلی از اینکار منصرف شدم بعد از مدتها بررسی در سایتهای مختلف و بررسی قیمتهای هواپیما تصمیم گرفتم که ابتدا بصورت زمینی به شهر وان ترکیه بروم واز آنجا به آنتالیا بروم و منتظر