سفرنامه های آنکارا

سفر به تکه ای از بهشت

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سفر به ترکیه برای من که بیست و شش کشور دنیا رو تا قبل از این دیده بودم و بارها به شهرهای مختلف ترکیه سفر کرده بودم در خرداد ماه 1401 اما بسیار متفاوت بود،چرا که این سفر بعد از اینهمه تجربه ،اولین سفری بود

نیلوفر عزیزی

آخرین روزهای شهریور! (سفرنامه آنکارا)

مقاصد : آنکارا
مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

- من اجازه بدید بردارم یه دونه، یه دونه هم من بردارم!    - ............    - پارسال هم اسمشون اینجا خیلی عجیب بود. دوبار!    - پس ندیم بهشون! قبوله؟ بهمن 1397، همایش لست سکند، این‌ بار هم!     آخرین زمان استفاده از اعتبار چهار میلیون تومانی شهریور سال

نادر مزرعه شادی

بهار در دل جاده های ترکیه (از کاپادوکیا تا ازمیر با خودرو شخصی) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به همراهان لست سکند، برای ما خوندن سفرنامه ها یکی از اقدامات اولیه برنامه سفره، به همین دلیل برای ادای دین به این سایت تصمیم گرفتم اولین سفرنامه ام رو که در تعطیلات خرداد سال 98  و با ماشین شخصی از شرق تا غرب

امید خدایاری

آنکارا نامه

مقاصد : آنکارا
سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

در میان شهرهای کشور ترکیه، شاید آنکارا شهری باشد که کمتر از آن شنیده ایم. در مقابل شهرهایی چون استانبول و آنتالیا و ... آنکارا به لحاظ موقیعت جغرافیایی و سیاسی شهر توریستی محسوب نمیشود و دلیل اصلی سفر ما ایرانیها به این شهر، معمولا

صحرا زنگنه نژاد

از سواحل زیبای دریای سیاه تا پایتختی در قلب آناتولی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

اعتقاد بنده بر این است که سفر های زمینی همیشه از هیجان خاصی برخوردار است به این دلیل که شما در سفراز نقطه ای به نقطه ای دیگر  منتظر دیدن مکانهای تازه ایی هستید که قبلا ندیده اید. بطور کلی سفر های زمینی خصوصا با