سفرنامه های جیپور

سفر به هندوستان، کشور شگفت‌انگیز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من خوش شانس بودم که سال ها از سفرهای خانوادگی و سفرهای انفرادی زیادی لذت بردم. هیچ چیز اما قابل مقایسه با تجربه سفر من در هند نیست. هرگز به اندازه تجربه سفرم به هندوستان الهام نگرفته ام و در عین حال اینقدر ذوق زده

سیدمحمدکاظم خطیبی
4.1

سفر به سرزمین مداد رنگی‌ها (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

قطعا بسیاری از دوستان بهتر از من به شرح سفر هند پرداخته اند و هدف من از نوشتن سفرنامه تنها به روز کردن اطلاعات جهت سفر به هندوستان پس از حدود دو سال اپیدمی کرونا است. سفر ما در هفتم مرداد ماه 1401و به مدت

z.dadashi

یه شب مثل افسون عطر عود، از افسانه معبدا میاد (2 قسمت)

مقدمه همه چیز از سال 79 شروع شد...من و يک سی دیِ فيلم هندی به اسم Kuch Kuch Hota Hai اونايی که فيلم رو به تماشا نشستن شايد مثل من کارشون به جور هندوستان کشيدن ختم شده و اونايی که فيلمو نديدن پيشنهاد ميکنم بخش کوچولويی از

سعید همسفر
4.8

27 روز سفر تنهایی به هند ( نسخه جدید و کامل شده ) (7 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

این سفرنامه حاصل تجربیات و نظرات شخصی من در طول 27 روز سفرتنهایی بکپکری به پنج شهر هند( بمبئی- جودپور- جیپور- آگرا- واراناسی و دهلی) هستش. سفرنامه رو به هفت قسمت تقسیم کردم و هر قسمت رو به یک شهر اختصاص دادم. بخش اول و دوم سفرنامه

منا محمد

سلام تاج محل! (2 قسمت)

شکرشکن شوند همه طوطیان هندزین قند پارسی که به بنگاله می‌رودطی مکان ببین و زمان در سلوک شعرکاین طفل یک شبه ره صدساله می‌رود   _____________________________________________________________________________   خسته‌ی راه بودم و در خواب و بيدارى روى تخت دراز كشيدم كه صداى تَق‌تَقِ در چرتم را پراند؛ انگار کسی در

روزبه شهنواز

سفرنامه هند (دهلی ، آگرا و جیپور ) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

با سلام . این اولین سفرنامه ای هست که می نویسم و امیدوارم با نظرات ارزشمند شما ایرادات احتمالی ، در نوشتار آینده برطرف گردد . از دوران کودکی سغر داخلی و خارجی زیاد رفتم و کلأ خانواده اهل سفری دارم و معمولأ سفرها رو با

sareh shirazy

هند ، سرزمین شگفت انگیز (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا سفر ما با پرواز ماهان از فرودگاه امام خمینی شروع شد. پرواز ساعت 8:50 بود اما به خاطر اینکه تعداد زیادی از مسافران که یک گروه هندی بودند، خیلی دیر رسیدند، با دو ساعت تاخیر انجام شد. پرواز خوب و مهمانداران خیلی خوش

Naeemeh Ghasemi

وصف چشمان تو در تاج محل می‌گنجد(سفرنامه مثلث طلایی هند) (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

در خیابان‌های زیبای جیپور چهار نفری داخل یک ریکشا نشسته بودیم. سه تا دختر روی صندلی پشت و تک پسر گروهمان به سختی کنار راننده نشسته بود. به خاطر جشن دیوالی شهر پر از گل و رنگ و نور بود. مثل جشن نوروز ما همه

Nedajrg

هند نامه

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام خدمت همه دوستان این اولین سفرنامه من هست که در رابطه با سفر نوروزیم به هنده. راستش از بس یک سری از هند بد گفتند و یک سری خوب، من برای رفتن به این کشور شک داشتم و مقصد اصلیم ویتنام بود بخاطر همین، بهمن

زهرا طوسی

سفری شاد و هیجان انگیز به مثلث طلایی هند

سفری شاد و پر هیجان در هند سلام چند روزی بود که تصمیم گرفتیم از بین کشورها هند رو برای سفرمون انتخاب کنیم ( شهرهای دهلی ، آگرا و جیپور ) یا به عبارتی مثلث طلایی . آژانس مورد نظرمون رو بعد از کلی تحقیق برای رزرو

فاطمه خرقه پوش

این همه رنگ از کجا آورده‌ای؟ روایت جور هندوستان برای طاووس

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

هر بار که در جمع دوستانم می‌گویم قصد سفر به هند را دارم، همگی منصرفم می‌کنند. «نری‌ها خیلی کثیفه، مریض می‌شی»، «اونجا شلوغه، برو جایی که آرامش داشته باشه»، «غذاهاشون تنده، گرسنه می‌مونه، تازه همه‌شون گیاه خوارن» و ... جملاتی از این قبیل را زیاد

احسان رحیم زاده

هند، سرزمین پنج‌گانه‌ها

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفرنامه هندوستان بازديد از سه شهر دهلي، آگرا و جيپور سرزمین پنج‌گانه‌های به یاد ماندنی   مهراوه فردوسی   خولیو کورتاسار[1]،‌  در یکی از کتابهایش می‌نویسد که وقتی شهر «وین» را دیده بود آن را به نحوی که در واقع آنطور بود نمی‌دید، بلکه آنطور می‌دیدش که قبلا در تخیلاتش مجسم

mehraveh ferdosi

سفر به هندوستان دیار عشق ورای دین

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفر به هندوستان دیار عشق ورای دین   گفت دانايي براي داستان/ كه درختي هست در هندوستان هر كسي كز ميوه او خورد و برد/ ني شود او پير ني هرگز بمرد هند پر جمعیت ترین کشور دنیا بعد از همسایه شمالی خود یعنی چین است ، پهناوری این

فاطمه امیری

سفرنامه و راهنمای سفر ماجراجویانه با کوله‌پشتی به هندوستان ( بنارس – آگرا – فاتح‌پور – جیپور – دهلی ) (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سفر برای بعضیا یه ماجراجوئیه. یه وسیله برای کشف ناشناخته‌ها. برای به چالش کشیدن خودشون در روبرو شدن با مشکلات و مسائل و تلاشی گاه موفق و گاه ناموفق برای حل اونها. یه جور معما که باید حلش کرد. سفر برای آدم‌های ماجراجو مثه یه

سامان رضوی

خاطرات طلایی مثلث طلایی هند

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفر به هند و دیدن تاج محل از نزدیک،  همیشه آرزویی بود که باید رنگ واقعیت به خود می گرفت. با مهیا شدن شرایط شروع به جست و جوی تور و گرفتن قیمت از آژانس های مختلف کردم که در همین تماس ها بود که متوجه

عماد ع

سفری هیجان انگیز به مثلث طلایی هند (دهلی،آگرا،جیپور)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

شنبه ٤ فروردين ١٣٩٧سفرنامه پيش رو بيشتر شبيه به داستان جذاب از سفري بسيار شبيه به يك ماجراجويي هست داستان سفر به سرزمين هفتاد و دو ملت هندوستان زيبا و رنگارنگ و با تاريخي به غايت غني.ما دو هفته مونده به عيد قرارداد سفر به

مهتا محمدی

سفر نامه هند (تور مثلث طلایی)

سفر مکانها را برای ما تازه میکند ، بعد از هر سفر به همه چیز با تعمق بیشتری نگاه میکنی و بعدأ می فهمی اهمیت همسفر به اندازه خود سفر است ، ودر سفرهای گروهی کوله بار تجربه ات پربارتر میشود تور مثلث طلایی هند