فاصله دبی تا شهرهای مهم ایران و امارات

4.3
از 18 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
فاصله دبی تا شهرهای مختلف ایران و امارات
13 خرداد 1403 08:00
0

امارات کشوری واقع در قسمت غربی آسیا محسوب می‌شود و مهم‌ترین شهر آن، دبی است. شهری که مقصد بسیاری از گردشگران و مهاجران قرار گرفته و در سال‌های اخیر، جایگاهش را به‌عنوان یک شهر مهم جهانی و حتی تجاری پیدا کرده است. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند فاصله دبی تا دیگر شهرهای امارات و همچنین فاصله دبی تا شهرهای مهم ایران را بررسی می‌کنیم.

فاصله دبی تا شارجه

فاصله بین دبی و شارجه در امارات متحده عربی حدود 20 تا 30 کیلومتر است و با توجه به نقطه شروع و مقصد ممکن است کمی متغیر باشد. این دو شهر به‌وسیله بزرگ‌راه‌های اصلی مانند E11 (شیخ زاید رود) و E311 (شیخ محمد بن زاید رود) به هم متصل هستند. سفر بین دبی و شارجه معمولاً حدود 20 تا 45 دقیقه طول می‌کشد؛ اما زمان سفر می‌تواند با توجه به ترافیک، به‌ویژه در ساعات اوج آن، متفاوت باشد. شارجه به‌عنوان مرکز فرهنگی امارات شناخته می‌شود و موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی متعددی در آن است. درحالی‌که اغلب کسانی که با تور امارات به دبی می‌روند، بیشتر با هدف دیدن مراکز تجاری و گردشگری به این شهر سفر می‌کنند.

nfd ahv[i.gif
فاصله دبی تا شارجه روی نقشه

فاصله دبی تا ابوظبی

فاصله بین دبی و ابوظبی، دو شهر بزرگ امارات، حدود 140 کیلومتر است. این فاصله با خودرو از طریق بزرگ‌راه E11، یعنی شیخ زاید رود، پیموده می‌شود. پیمودن فاصله دبی تا ابوظبی با خودرو معمولاً بین 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد. البته بسته به ترافیک و شرایط جاده ممکن است این زمان، کمی متفاوت باشد. مسیر این دو شهر مستقیم و آسان است و شامل چشم‌اندازهای زیبا از بیابان‌های امارات می‌شود. علاوه‌بر خودرو، گزینه‌های دیگری مانند اتوبوس‌های بین‌شهری وجود دارد که خدمات منظم و مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر با توری مثل تور دبی ۷ شب و ۸ روز سفر کنید، خواهید دانست که دبی به‌علت آسمان‌خراش‌ها، مراکز خرید لوکس و سرگرمی‌های متنوعش مشهور است. این درحالی است که ابوظبی به‌عنوان پایتخت امارات متحده عربی با جاذبه‌هایی مانند مسجد شیخ زاید و جزیره یاس شناخته می‌شود.

بهترین مراکز خرید دبی کدام‌اند؟

  • فاصله دبی تا ابوظبی: حدود 140 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا ابوظبی با خودرو: بین 1.5 تا 2 ساعت
دبی ابوظبی.gif
فاصله دبی تا ابوظبی روی نقشه

فاصله دبی تا العین

العین یکی از شهرهای بزرگ امارات متحده عربی محسوب می‌‌شود و فاصله بین دبی تا العین حدود 130 کیلومتر است. این مسافت با خودرو از طریق بزرگ‌راه E66، یعنی دبی _ العین رود، پیموده می‌شود و با توجه به ترافیک و شرایط جاده معمولاً حدود 1.5 تا 2 ساعت زمان می‌برد که از دبی به العین برسید. مسیر دبی به العین از منظره‌های بیابانی و واحه‌های زیبا می‌گذرد. العین به‌عنوان «شهر باغ‌ها» شناخته می‌شود و جاذبه‌هایی دارد که مانند برخی از جاهای دیدنی دبی توجهتان را جلب می‌کند؛ ازجمله کوه حفیت، باغ‌وحش العین و موزه العین. این شهر همچنین به‌دلیل چشمه‌های آب گرم و پارک‌های سرسبزش محبوب است. در مقایسه با دبی، العین محیطی آرام‌تر و طبیعی‌تر دارد.

  • فاصله دبی تا العین: حدود 130 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا العین با خودرو: بین 1.5 تا 2 ساعت
دبی تا العین.gif
فاصله دبی تا العین به صورت زمینی روی نقشه

فاصله دبی تا مکه

فاصله بین دبی در امارات متحده عربی و مکه در عربستان سعودی حدود 1800 کیلومتر است. این مسیر با خودرو از طریق چندین بزرگ‌راه و گذر از مرز بین‌المللی پیموده می‌شود و به‌طور متوسط 18 تا 20 ساعت زمان می‌برد. برای سفرهای هوایی، پروازهای مستقیم و غیرمستقیم از فرودگاه‌های دبی به فرودگاه جده که نزدیک‌ترین فرودگاه به مکه است، وجود دارد و معمولاً حدود 3 تا 4 ساعت طول می‌کشد. از جده تا مکه هم حدود یک ساعت با خودرو فاصله است. مکه به‌عنوان مهم‌ترین مکان مقدس در اسلام، مقصد اصلی مسلمانانی است که برای انجام مراسم حج و عمره به این شهر سفر می‌کنند.

  • فاصله دبی تا مکه: حدود 1800 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا مکه با خودرو: بین 18 تا 20 ساعت
دبی تا مکه با ماشین.gif
فاصله دبی تا مکه با ماشین روی نقشه

فاصله دبی تا مسقط

فاصله بین دبی در امارات متحده عربی و مسقط در عمان حدود 460 کیلومتر است. این مسیر با خودرو از طریق بزرگ‌راه E102 و سپس بزرگ‌راه 1 (Oman Highway) پیموده می‌شود و معمولاً حدود 5 تا 6 ساعت زمان می‌برد که این مدت‌زمان ممکن است با توجه به شرایط جاده و قوانین مرزی تغییر کند. گذر از مرز بین‌المللی بین امارات و عمان به مدارک معتبر سفر  نیاز دارد. برای سفرهای هوایی، پروازهای مستقیم از فرودگاه‌های دبی به فرودگاه بین‌المللی مسقط وجود دارد که حدود 1 ساعت طول می‌کشد. مسقط، پایتخت عمان، به‌دلیل فرهنگ غنی، بازارهای سنتی، مساجد تاریخی و مناظر زیبای ساحلی معروف است. در مقابل، تفریحات دبی، مراکز تجاری و گردشگری در کنار آسمان‌خراش‌های مدرن، باعث شهرت دبی شده‌اند.

  • فاصله دبی تا مسقط: حدود 460 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا مسقط با خودرو: بین 5 تا 6 ساعت

بهترین جاهای دیدنی مسقط را بشناسید

فاصله دبی تا مسقط.gif
فاصله دبی تا مسقط با ماشین روی نقشه

فاصله دبی تا رأس الخیمه

فاصله بین دبی و رأس الخیمه حدود 120 کیلومتر است. این مسیر با خودرو از طریق بزرگ‌راه E311، یعنی شیخ محمد بن زاید رود، پیموده می‌شود و معمولاً حدود 1.5 تا 2 ساعت زمان می‌برد. رأس الخیمه به‌دلیل مناظر طبیعی زیبا، کوه‌های حجر و سواحل دیدنی‌اش مشهور است. این شهر همچنین جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی ازجمله قلعه رأس الخیمه و موزه ملی رأس الخیمه دارد که بسیار دیدنی هستند. به‌دلیل نزدیکی این شهر به دبی، می‌توانید در سفر با تور دبی ۴ شب و ۵ روز، به این شهر بروید و چند ساعتی را در رأس الخیمه بگذرانید. سفر بین این دو شهر، ترکیبی از تجربه‌های متفاوت فرهنگی و طبیعی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

  • فاصله دبی تا رأس الخیمه: حدود 120 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا رأس الخیمه با خودرو: بین 1.5 تا 2 ساعت
دبی تا راس الخیمه.gif
فاصله دبی تا رأس الخیمه با ماشین روی نقشه

فاصله دبی تا تهران با هواپیما

فاصله هوایی بین دبی در امارات متحده عربی و تهران در ایران حدود 1200 کیلومتر است. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (IKA) تهران حدود 2 تا 2.5 ساعت طول می‌کشد. ازآنجایی‌که دبی مرکز تجاری و تفریحی مهمی است و رفت‌و‌آمد بین دبی و تهران زیاد صورت می‌گیرد، چندین شرکت هواپیمایی بین‌المللی ازجمله ایران ایر، امارات و ماهان ایر، پروازهای منظم بین این دو شهر را با کیفیت مطلوب و برنامه‌های متنوع پروازی ارائه می‌دهند. این پروازها معمولاً روزانه انجام می‌شوند. اگر تمایل دارید با پرواز شرکت‌های خارجی به دبی سفر کنید و نگران هزینه‌ها هستید، می‌توانید با استفاده از تور اقساطی دبی بودجه سفرتان را مدیریت کنید و بخشی از هزینه سفرتان را به پرواز باکیفیت اختصاص دهید.

  • فاصله دبی تا تهران: حدود 1200 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا تهران با هواپیما: بین 2 تا 2.5 ساعت
دبی تا تهران.gif
فاصله دبی تا تهران با هواپیما روی نقشه

فاصله دبی تا بندرعباس

فاصله هوایی بین دبی در امارات متحده عربی و بندرعباس در ایران حدود 250 کیلومتر است که روی دریا محاسبه می‌شود. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس (BND) حدود 1 تا 1.5 ساعت طول می‌کشد. شرکت‌های هواپیمایی مانند ایران ایر و ماهان ایر پروازهای منظمی بین این دو شهر دارند. علاوه‌بر پرواز، امکان سفر دریایی هم وجود دارد؛ اگرچه بیشتر زمان می‌برد. بندرعباس، به‌عنوان یک بندر مهم و مرکز تجاری در جنوب ایران، نقش حیاتی در حمل‌ونقل دریایی و تجارت منطقه‌ای دارد. در مقابل، همان‌طور که در راهنمای سفر به دبی خوانده‌اید، این شهر به‌عنوان یک مرکز تجاری و گردشگری جهانی شناخته می‌شود و فاصله آن هم برای مسافران بسیار مهم است. در نهایت سفر بین این دو شهر، شما را با ترکیبی از فرهنگ‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تجاری آشنا می‌کند.

فاصله بندرعباس تا شهرهای مهم ایران چقدر است؟

  • فاصله دبی تا بندرعباس: حدود 250 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا بندرعباس با هواپیما: بین 1 تا 1.5 ساعت
دبی تا بند عباس.gif
فاصله دبی تا بندرعباس با هواپیما روی نقشه

فاصله دبی تا اهواز با هواپیما

فاصله هوایی بین دبی در امارات و اهواز در ایران حدود 860 کیلومتر است. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی اهواز (AWZ) حدود 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد که این پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی هم صورت می‌گیرد. اهواز به‌عنوان یکی از شهرهای صنعتی و نفت‌خیز ایران، نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد و همچنین جاذبه‌های دل‌نشینی مثل رود کارون و پل‌های تاریخی دارد. در مقابل، تفریحاتی مانند شهربازی‌های دبی، مراکز خرید بزرگ و جاذبه‌های دریایی و آبی، دبی را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است.

  • فاصله دبی تا اهواز: حدود 860 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا اهواز با هواپیما: بین 1.5 تا 2 ساعت
دبی-تا-اهوازز.jpgصصص.gif
فاصله دبی تا اهواز با هواپیما روی نقشه

فاصله ایران تا دبی با لنج

فاصله دریایی بین ایران و دبی با لنج‌ با توجه به نقطه شروع در ایران، حدود 150 تا 200 کیلومتر است. بندرهایی مانند بندر لنگه، بندر چارک و بندرعباس ازجمله نقاطی هستند که لنج‌ها از آنجا به دبی حرکت می‌کنند. سفر با لنج‌ معمولاً بین 5 تا 12 ساعت طول می‌کشد که این مدت‌زمان به نوع لنج و شرایط آب‌وهوایی دریا بستگی دارد.  به‌طور معمول، از لنج‌ها برای حمل‌ونقل کالا و مسافر بین این دو مقصد استفاده می‌شود و لنج‌ها نقش مهمی در تجارت دریایی خلیج فارس دارند. سفر با لنج، تجربه فرهنگی و تاریخی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد که با حمل‌ونقل مدرن هوایی و دریایی کاملاً متفاوت است و باید به این سبک سفر علاقه‌مند باشید تا بتوانید این مسیر را طی کنید.

  • فاصله ایران تا دبی با لنج: 150 تا 200 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله ایران تا دبی با لنج: بین 5 تا 12 ساعت
دبی-با-لنج،-بندر-پل-و-بندر-لافت.jpgصصص.gif

فاصله ایران تا دبی با لنج از بندرعباس و بندر لافت روی نقشه

فاصله فرودگاه دبی تا مرکز شهر دبی

فرودگاه دبی (DXB) مهم‌ترین فرودگاه بین‌المللی است که به امارات متحده خدمات‌رسانی می‌کند. با توجه به فراوانی مسافران، این فرودگاه پنجمین فرودگاه شلوغ جهان با در نظر گرفتن کل مسافران در سال است. فرودگاه بین‌المللی دبی که درست در شرق مرکز شهر قرار دارد، در فاصله کوتاهی از مکان‌های دیدنی مهم و پرطرف‌دار مانند برج خلیفه دبی، فواره دبی و دبی فریم قرار دارد. الکرامه پرجمعیت‌ترین منطقه مسکونی در دبی و مرکزی‌ترین قسمت این شهر محسوب می‌شود. فاصله فرودگاه دبی تا الکرامه هم حدود 15 دقیقه است. الکرامه همچنین یکی از در دسترس‌ترین بخش‌های دبی است که به‌دلیل گستردگی حمل‌ونقل موجود در شهر، سفر به سایر نقاط شهر را برای ساکنان بسیار آسان کرده است.

نول کارت دبی چیست؟

لبیل.gif
فاصله فرودگاه دبی تا مرکز شهر دبی روی نقشه

فاصله دبی تا عجمان

فاصله بین دبی و عجمان در امارات حدود 45 کیلومتر است. این مسیر با خودرو از طریق بزرگ‌راه E11، یعنی شیخ زاید رود، یا E311، یعنی شیخ محمد بن زاید رود، پیموده می‌شود و معمولاً بین 30 تا 45 دقیقه طول می‌کشد. عجمان کوچک‌ترین امارت در امارات متحده عربی است و به‌دلیل سواحل زیبا، بازارهای سنتی و مراکز خریدش شناخته می‌شود. سفر بین این دو شهر، سریع و راحت است و فرصت بازدید از فرهنگ‌ها و جاذبه‌های متنوع را فراهم می‌کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت غذا در شهر عجمان تا حدود زیادی از قیمت غذا در دبی کمتر است.

  • فاصله دبی تا عجمان: حدود 45 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا عجمان با خودرو: بین 30 تا 45 دقیقه
فاصله دبی تا عجمان.gif
فاصله دبی تا عجمان

فاصله دبی تا کیش با هواپیما

فاصله هوایی بین دبی و کیش حدود 200 کیلومتر است که دریایی محاسبه می‌شود. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی کیش (KIH) حدود 1 ساعت طول می‌کشد. چند شرکت هواپیمایی ایرانی و بین‌المللی، پروازهای منظم بین این دو مقصد را انجام می‌دهند. کیش به‌عنوان یک جزیره توریستی در خلیج فارس با سواحل زیبا، مراکز خرید و امکانات تفریحی فراوان شهرت دارد و جاهای دیدنی کیش هم در این شهرت مؤثرند. در مقابل، دبی به‌دلیل آسمان‌خراش‌های مدرن، مراکز خرید و تفریحات خاصش شناخته می‌شود. این سفر هوایی، تجربه‌ خوبی از دو فرهنگ متفاوت را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • فاصله دبی تا کیش: حدود 200 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا کیش با هواپیما: حدود 1 ساعت
900.jpg
فاصله دبی تا کیش با هواپیما

فاصله دبی تا کیش با کشتی

فاصله دبی تا کیش با کشتی حدود 200 کیلومتر است. فاصله بین دبی تا کیش بین 4 تا 6 ساعت طول می‌کشد و این مدت‌زمان با توجه به نوع کشتی و شرایط دریایی متفاوت است. چندین شرکت دریایی این مسیر را پوشش می‌دهند و کشتی‌های مسافربری با امکانات رفاهی مناسب برای این سفر در دسترس هستند. این مسیر از راه خلیج فارس می‌گذرد و به مسافران فرصتی برای لذت بردن از سفر دریایی می‌دهد. سفر به کیش به‌عنوان یک جزیره توریستی با سواحل زیبا، مراکز خرید و تفریحات آبی، یک تجربه بی‌نظیر است.

  • فاصله دبی تا کیش: حدود 200 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا کیش با کشتی: 4 تا 6 ساعت
900.jpg2.jpg
فاصله دبی تا کیش با کشتی 

فاصله دبی تا اصفهان

فاصله دبی و اصفهان حدود 700 کیلومتر است که با هواپیما طی می‌شود. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان (IFN) حدود 1.5 تا 2 ساعت طول می‌کشد. جاهای دیدنی اصفهان در جهان مشهور است. در مقابل، دبی به آسمان‌خراش‌های مدرن، مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های تفریحی معروف است. این سفر هوایی بسیار متفاوت و در نوع خود تکرارنشدنی خوهد بود.

  • فاصله دبی تا اصفهان: حدود 700 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا اصفهان با هواپیما: بین 1.5 تا 2 ساعت
دبی تا اصفهان.gif
فاصله دبی تا اصفهان

فاصله دبی تا تبریز

تبریز، یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران از نظر تجاری و اقتصادی است و جاهای دیدنی تبریز توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. دبی هم به‌دلیل موقعیت استراتژیکش در خلیج فارس، بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی بوده است. در نتیجه رفت‌وآمد بین تبریز و دبی بسیار زیاد است؛ چراکه بسیاری از افراد از تبریز به دبی سفر می‌کنند تا در زمینه‌های تجاری و اقتصادی همکاری کنند. فاصله دبی تا تبریز 1240 کیلومتر است که این فاصله در حدود 10 ساعت پیموده می‌شود؛ زیرا پرواز مستقیمی بین این دو شهر وجود ندارد. البته این زمان در شرایط نامساعد جوی ممکن است بیشتر شود.

  • فاصله دبی تا تبریز: 1240 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا تبریز با هواپیما: حدود 10 ساعت
دبی تا تبریز.gif
فاصله دبی تا تبریز با هواپیما

فاصله دبی تا مشهد

سفر به شهر توریستی دبی یکی از پرطرف‌دارترین سفرهای خارجی بین ایرانیان است. نزدیکی این مقصد به ایران و تفریحات خاص دبی باعث شده تا تقاضای بسیاری برای بلیط دبی حتی از مشهد وجود داشته باشد. فاصله دبی تا مشهد 1285 کیلومتر است که پیمودن آن حدود 2 ساعت زمان خواهد برد. افرادی که قصد دارند از مشهد به دبی سفر کنند؛ چه با هدف گردش و چه با اهداف کار و تجاری، می‌توانند به‌راحتی با هواپیما از مشهد به دبی بروند.

  • فاصله دبی تا مشهد: 1285 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا مشهد با هواپیما: حدود 2 ساعت

جاهای دیدنی کدام مشهد کجاست؟

دبی تا مشهد.gif
فاصله دبی تا مشهد

فاصله دبی تا شیراز

فاصله هوایی شیراز تا دبی 548 کیلومتر است. مدت‌زمان پرواز شیراز به دبی به‌طور متوسط 1 ساعت و 15 دقیقه خواهد. شما می‌توانید پس از تماشای جاهای دیدنی شیراز به‌سادگی با هواپیما به دبی سفر کنید و جاذبه‌های این شهر مشهور را ببینید شرایط دبی چه از لحاظ توریستی و چه شرایط کار و زندگی، سبب شده تا بسیاری این شهر را برای سفر خارجی خود انتخاب کنند. البته نباید از نزدیکی جغرافیایی دبی به کشورمان غافل شد.

  • فاصله دبی تا شیراز: 548 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا شیراز با هواپیما: 1 ساعت و ربع

تفریحات شیراز کدام‌اند؟

دبی تا شیراز.gif
فاصله دبی تا شیراز

فاصله دبی تا قطر با هواپیما

فاصله دبی تا قطر حدود 380 کیلومتر است که سریع‌ترین راه برای پیمودن این فاصله، سفر با هواپیماست. پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی دبی (DXB) به فرودگاه بین‌المللی حمد (DOH) در دوحه معمولاً حدود 1 ساعت طول می‌کشد. جاهای دیدنی قطر تلفیقی از سنت و مدرنیته را به شما نشان می‌دهند. همچنین دوحه به معماری مدرن، مراکز خرید لوکس و جاذبه‌های فرهنگی‌اش مانند موزه هنرهای اسلامی مشهور است. در مقابل، دبی به‌عنوان یک مرکز تجاری و گردشگری با جاذبه‌های تفریحی متعدد شناخته می‌شود. این سفر هوایی سریع و راحت، ارتباط بین دو مرکز مهم اقتصادی و گردشگری را آسان کرده است.

  • فاصله دبی تا قطر: حدود 380 کیلومتر
  • مدت‌زمان پیمودن فاصله دبی تا قطر با هواپیما: حدود 1 ساعت
دبی تا قطر.gif
فاصله دبی تا قطر با هواپیما

فاصله دبی تا قطر با کشتی

فاصله دبی تا قطر با کشتی 260 مایل دریایی، یعنی 482 کیلومتر است. سفر از طریق دریا به قطر می‌تواند یک تجربه منحصربه‌فرد برای مسافران ماجراجو باشد. مسافران باید برای سفر به قطر از امارات بلیط دریایی رزرو کنند. البته ازآنجایی‌که درحال‌حاضر خدمات کشتی به دوحه از دبی در دسترس نیست، افرادی که در امارات زندگی می‌کنند، می‌توانند یک قایق از دبی به مقصد قطر اجاره کنند.

  • فاصله دبی تا قطر با کشتی: 482 کیلومتر
Dubai-United-Arab-Emirates-Burj-Khalifa-top.gif
دبی، یکی از مهم‌ترین شهرهای امارات

سفر با تور دبی لست‌سکند

دبی از پرطرف‌دارترین مقصدهای سفر است و افراد بسیاری، دبی را برای یک سفر تفریحی انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با رفتن به صفحه تور دبی در وبگاه لست‌سکند، با استفاده از فیلترهای گوناگون، انواع تورهای این شهر توریستی را مشاهده کنید و با توجه به بودجه و شرایطی که برای سفر مد نظر دارید، تور دل‌خواهتان را انتخاب کنید. سفر با تور، با برطرف کردن دغدغه‌هایی نظیر رزرو هتل و بلیط هواپیما، با آسودگی خاطر بیشتری همراه است. 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم فاصله دبی تا شهرهای مهم امارات و شهرهای مهم ایران را بررسی کنیم تا بتوانید به‌راحتی برای سفر از شهرهای مهم کشورمان به دبی برنامه‌ریزی کنید، مسیر و مدت‌زمان سفرتان را بدانید و در نهایت برای انتخاب نوع روش سفرتان تصمیم بگیرید. اگر تاکنون به دبی سفر کرده‌اید، از کدام مبدأ به این شهر رفته‌اید و چه مدت‌زمانی در راه بوده‌اید؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.