سفرنامه های عراق

سفر به اربیل (هه ولیر) زیبا

مقاصد : آسیااربیل
مسابقه سفرنامه نویسی - روایت‌نامه ۱۴۰۲

سفرما در شهریور 1402 و به قصد انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری کانادا واقع در شهر اربیل یا هه ولیر(به کوردی) انجام شد.با توجه به اینکه در سفرهای قبلی از سفرنامه های لست سکند خیلی کمک گرفتم و تونستم در سفر ها زمان و

پریسا
3.4

سیران (گشت و گذار)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

« بنام کیهان خدیو » یکی ازسیارات عالم هستی کره خاکی است که ما برآن ساکن هستیم. آفریده بی نظیرخالق بی همتا وشرایط اکولوژیکی آن برای ماندگاری و بقاءاین زنجیره حیاتی، وجودپدیده های آب وهوای وعوامل طبیعی است که باعث انشقاق قاره ها شده واز آن

اوراز

پیاده روی تا نقطه داغدار زمین

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم مقدمه دو سه سالی بود که تصمیم داشتم به سفر پیاده روی اربعین بروم، اما خیلی اراده جدی ای نداشتم. فقط قلبا دوست داشتم در این مسیر باشم. آن دوره ها خانم ها خیلی کمتر می­‌رفتن، هنوز داعش در عراق جولان می‌­داد و

زهرا نکو
3.8

سفر عشق مسير اربعين از نجف تا كربلا

مقاصد : عراق
سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سفر عشق مسير اربعين از نجف تا كربلا با سلام خدمت همه دوستان اميدوارم بتونم با نوشتن اين سفرنامه بخشي از تجربيات سفرم را در اختيار شما بگذارم مقدمه: خاک که هیچ ارزشی ندارد اما چه چیزی باعث می شود که این قدر مقام پیدا می کند و باعث

mohsen ahmadi

اربعین،دعوت به سفری متفاوت

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

001-حرم امام حسین(ع) میخوام از داستان  اولین سفرم به کشور عراق در ایام اربعین حسینی(ع) براتون بنویسم،چون دوست دارم این نوع سفر رو که در این زمان خاص انجام شده از دید فردی که دفعه اولش بوده و در سفرهای بعد با تجربه تر شده،درک کنید.در

رامین عبدی

تجربه سفر با خودروی شخصی به عراق

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

خب قبل از شروع باید بگم که جهت سفر به عراق با توجه به اطلاعات ناقصی که در فضای مجازی وجود داشت اکثر اطلاعات ذکر شده تجربه شخصی بنده جهت سفر در نوروز 97 می باشد و مسلما زمانی که شما این اطلاعات را میخوانید

Youssef Salehi

سفر به سجده گاه فرشتگان و مصلای پیامبران (سفر نامه نجف، کربلا و کاظمین)

مقاصد : عراق

رسول خدا (ص) فرمودند: پسرم حسین در سرزمینى به خاک سپرده مى‏شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازى که همواره گنبد اسلام بوده است، چنانکه خدا یاران مومن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد . درود بر دوستان گرامی و همراهان