سفرنامه های قبرس

سفر ۲۷ روزه به چهار کشور آسیایی-اروپایی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

یکی از معدود جاهایی که میشه معجزه رو با چشم دید سفر هست. اینکه صحیح و سالم به مقصد برسی، اونجا با کلی چالش رو به رو بشی و در نهایت با کلی تجربه و یادگیری به مقصد برسی یعنی یک معجزه اتفاق افتاده. از

شیجو

سفری ماجراجویانه به قبرس شمالی

مسابقه سفرنامه نویسی 96

هر سال دي ماه برنامه ريزي سفر من و خانواده ام شروع ميشود. با توجه به شغل همسرم كه حدود 8 روز تعطيلي در نوروز را دارند و ميتوانند بين نيمه اول يا نيمه دوم تعطيلات يكي را انتخاب كنند تصميم گرفتم نيمه اول را

سعید اسلامی نمین

سفرنامه قبرس (بخش 2 )

مقاصد : قبرس

سفر به قبرس (بخش 2 ) این دریاچه ها کمی از مرکز شهر دورند. راندن ماشین سافاری در جاده های جنگلی تا آبشار و حوضچه ی آدونیس شبیه گذشتن از پل صراط است! راه های باریک و خاکی، خالی از سکنه و پرت که نهایتا به

لست‌سکند

سفرنامه قبرس (بخش 1 )

مقاصد : قبرس

سفر به قبرس (بخش 1 ) قبرس، کیپریس یا سایپروس: تکه ای از بهشت، جا مانده بر دل زمین... قبرس جزیره ایست میان آب های زلال تر از اشک چشم دریای مدیترانه که از شمال تحت تاثیر ترکیه ست و از غرب تحت تاثیر یونان.

لست‌سکند

سفرنامه قبرس شمالی

مقاصد : قبرس

پنج شنبه 6/5/1390 ساعت 10 شب پنج شنبه 6/5/1390 با پرواز tailwind از فرودگاه بین المللی امام خمینی، تهران رو به مقصد قبرس شمالی ترک کردیم.طول پرواز حدودا 4 ساعت بود، البته اینم بگم که هواپیما اول در فرودگاه آدانا ترکیه برای سوختگیری به زمین