سفرنامه های تفلیس

گرجستان زیبا؛ گشت و گذار در باتومی و تفلیس

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و عاشقان سفر. بسیار خوشحالم که برای اولین بار تجربیات سفرم را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم تا شاید سهم کوچکی به عنوان برادر کوچکتر در آسان تر کردن سفر شما به کشور زیبای گرجستان داشته

امیییرو
3.9

سفر یک هفته‌ای به تفلیس و باتومی، مرز آسیا و اروپا

سلام به دوستداران سفر و خانواده عزیز لست سکندی هدفم از نوشتن این سفرنامه اشتراک گذاری تجربیاتم در این سفر می باشد تا شاید کمکی هرچند کوچک برای هموطنانم انجام داده باشم. سفر من و همسر و پسر کوچکمان با تور گرجستان، ساعت ده صیح 1402.6.4

رضا رادیان

سفر پرماجرا به تفلیس و باتومی

تصمیم ما برای رفتن به یک سفر خارجی به یکی از کشورهای نزدیک ایران توی تابستون ۱۴۰۲ بود که در نهایت بین گزینه‌هایی که داشتیم برای این که جای جدیدی رو امتحان کرده باشیم مقصد گرجستان رو انتخاب کردیم. با بررسی‌هایی که کردیم تصمیم گرفتیم

امیر علیپور
4.1

چندی از تجربه های سفر به تفلیس

مقاصد : تفلیس

سلام دوستان بالاخره بعد چندین سفر بابت اتفاقایی که برام داخل این سفر افتاد تصمیم گرفتم حتما سفرنامه بنویسم که بیشتر اطلاعات خودم هست برای کسایی که میخوان بزودی برن و برنامه سفر به کسی نمیدم فقط اطلاعاتی که خودم قبل سفر برام سوال بود

عباس الهی
3.7

سفری ترکیبی به تفلیس و باتومی در خردادماه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

الهی به توکل نام اعظمت... با شنیدن این جمله به خودم اومدم و دیدم داخل هواپیما نشستیم و سفر آغاز شده. در ادامه با من همراه باشید. سلام به دوستان عزیز لست سکندی. محمد هستم و اولین سفرنامم رو دارم اینجا مینویسم. اگر کم و کسری

Mnj

سفر ۲۷ روزه به چهار کشور آسیایی-اروپایی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

یکی از معدود جاهایی که میشه معجزه رو با چشم دید سفر هست. اینکه صحیح و سالم به مقصد برسی، اونجا با کلی چالش رو به رو بشی و در نهایت با کلی تجربه و یادگیری به مقصد برسی یعنی یک معجزه اتفاق افتاده. از

شیجو

دو نقطه در کهکشان راه شیری به نام کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

در زندگی بسیاری از آدمیان نقش­بسته بر روی کره خاکی که من زندگانی را آغاز کردم، واژه سفر در بطن زمان پیوسته جاری بوده؛ پس حیات آدمی از سفر جدا نیست و ازین روست که همین واژه با انواع سبک­ها، در بین مردم شناخته می­گردد.

فائزه صالحی
3.6

تفلیس زیبا و پر آرامش

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام به همه لست سکندی های عزیز و گرامی . این سفرنامه رو تقدیم میکنم به همه شما عزیزان . امیدوارم بتونم اطلاعات مفیدی رو در اختیارتون بگذارم . یکی از علاقمندیهای من سفر هست . سفر برام مثل یک جعبه جادویی زیبا و هیجان

عسل
3.8

تنها در قفقازستان (سفرنامه تفلیس)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

تنها در قفقازستان تفلیس همانطور که در قسمت قبلی سفرنامه گفتم، تجربه سفر با اتوبوس از باکو به تفلیس تجربه خوبی نبود و توصیه میکنم بجای آن قطار یا هواپیما را انتخاب کنید. نیمه شب بود که راننده اتوبوس یک جایی وسط جاده توقف کرد و همه را

100safar

سفری اقتصادی به سرزمین های قفقاز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

با سلام خدمت همه لست سکندی های عزیز و گرامی، این اولین سفرنامه ای هست که می خوام در سایت خوب لست سکند بنویسم، بنده تا حالا سفرهای خارجی دوبی و استانبول هم رفتم ولی به خاطر تنبلی خودم دیگه قسمت نشد بنویسم ولی این

نوید

تفلیس,دروازه ای کهن به اروپا

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام دوستانی که وقت گذاشتن و این سفرنامه و سفرنامه های قبلی من را مطالعه فرمودند. تشکر ویژه دارم از عوامل زحمت کش لست سکند, که تجربیات افراد را در اختیار همه قرار می دهد و بستری به وجود

Limo

ارمنستان؛ دختر کوهسار

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

ارمنستان؛ دختر کوهسار اردیبهشت 1397 بود. توی لابی هتل منتظر نشسته بودم و کاری برای انجام دادن نداشتم و توی اینترنت پرسه می‌زدم. خودش آمد جلو، به فارسی و با آن لهجه ‌ و آهنگ دل‌نشینش گفت حتما دلت برای این‌جا تنگ می‌شود. راست می‌گفت، بعد

Kia

سفرنامه باتومی و تفلیس در تابستان 98 (1) (3 قسمت)

سلاممن در نوروز 97 به همراه دوستانم با یک تور به تفلیس سفر کرده بودم، خب همانطور که میدونید سفر کردن در نوروز و آب و هوای بهاری کمی سخته و امکان داره مقصدی که انتخاب میکنید از نظر آب و هوا خیلی مساعد نباشه

bahar_iiii

تفلیس نامه و ماجراهای دزد و پلیسی روز دوم سفر؛یک اتفاق تلخ ولی کلی تجربه!

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

تفلیس نامه و ماجراهای دزد و پلیسی روز دوم سفر؛یک اتفاق تلخ ولی کلی تجربه! سفر نویس و عکاس:لیلا موحدیان مقدمه این بار می خواهم داستان سفرم به گرجستان را روایت کنم،سفری که با ماجراهای دزد و پلیسی ! کمی متفاوت از سفرهای پیشین شد؛ در این سفر

لیلا موحدیان
4.1

سفری چهارفصل به گرجستان زیبا در آبان 98

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

"زندگی سفر است و ما مسافر! قدر خاطرات سفرمان را بدانیم" 5 آبان 98 به واسطه تعطیلات پیش رو، به همراه همسرم تصمیم گرفتیم ماجراجویی جدیدی رو تجربه کنیم و این بار به صورت زمینی به یکی از کشورهای نزدیک، سفر کنیم. به همین دلیل، بعد

مریم ع

سفرنامه شهر نان، پنیر و عشق، تفلیس (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

به­ نام خالق زیبایی­ ها بعد از یک سفر خاطره­ انگیز و پر انرژی به تفلیس زیبا تصمیم گرفتم این دل­نوشته رو بنویسم تا هم آرشیوی از خاطراتم داشته باشم و هم اینکه شاید اطلاعات سفرمون برای دوستانی که قصد سفر به تفلیس دارند مفید باشه.

جمال خسروی

مسافر زمان در گرجستان (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

کلیسای جامع سامبا ( Sameba Cathedral) و کاخ ریاست جمهوری گرجستان از منظر کلیسای متخی (Metekhi)   آنچه خواهید خواند: دیباچه سخن مسافر زمان مقایسه اجمالی دو سفر به فاصله 12 سال سفرنامه سال 1397 به تفلیس شامل: چگونگی پیش آمدن و برنامه ریزی سفر گشت و گذار در تفلیس خینکالی موزه ملی گرجستان بذل توجه به

mehrdadjavanbakht

گرجستان از نمای نزدیک (قسمت اول تفلیس) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

از اولین و تنهاترین سفر خارج از کشورمون حدود ده سال میگذره یادش بخیر سفر به دبی برای ماه عسل بود. امسال هم دوباره به اصرار همسرم قرار شد خاطرات سفر خارجه رو زنده کنیم البته با یه تفاوت اصلی اون هم اضافه شدن نفر

جنوبی

سفری زمستانی به سرزمین کلیساها و شهر چشمه های آبگرم

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

Jobs fill your pocket Adventures fill your soul شغلت جیبت رو پرمیکنه، ماجراجویی روحت رو سرشار میکنه سلام به دوستان عزیز لست سکند و آرزوی شادی و سلامتی برای همه عزیزان، سفرنامه پیش رو دومین تجربه من در بیان تجرببات سفرم است، امیدوارم مطالب مفید باشد و  مورد

Arezou.SB

سفر ترکیبی به گرجستان ( تفلیس/باتومی)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به همه دوستان لست سکندی عزیز.. من و خواهرم در تعطیلات خرداد ماه 98 سفری به گرجستان داشتیم و میخوام تجربیاتی که کسب کردم و شاید برای شما مفید باشه خدمت تون عرض کنم.. ما تورمون رو از آژانس سلام پرواز گرفتیم که میتونم بگم