سفرنامه های اولودنیز

آگهی لست سکند - سفرنامه - جایگاه K دسکتاپ

سفر به سواحل ترکیه با طعم کرونا (3 قسمت)

سفر به سواحل ترکیه با طعم کرونا   یک مقدمه کوچولو: من به سبک دلخواه خودم سفرنامه رو نوشتم چون فکر میکنم سفرنامه تجربیات و خاطرات هر کس در مورد سفرهایی که رفته منحصر به همون شخصه و به نظرم هر کس هر طور و به هر طریقی

سعید سعید
19.6K
4.2

سفر زمینی نوروزی به کاپادوکیا و فتحیه

به نام خدا با سلام خدمت دوستان لست سکندی و علاقمند سفر بعد از چند سفر که سفرنامه نوشتن رو پشت گوش انداخته بودم، این بار تصمیم گرفتم دست به قلم بشم و اولین سفرنامه رو بنویسم. تعطیلات نوروز98 در پیش بود و دوست داشتم هم خستگی و

محمدرضا جرفی
19.6K

سفری رویایی به سرزمین پاراگلایدرهای رنگی، اولودنیز

از وقتی که شاغل و از نظر مالی کاملا مستقل شدم تصمیم گرفتم که بخشی از درآمد ماهیانه خودم رو پس انداز و برای سفر کنار بگذارم. اولین سفر خارجی من سفر به استانبول به همراه یکی از دوستان صمیمیم در شهریور ماه سال

Zahra Ghiasi
22.7K
ادامه مطلب

سفر زمینی دور تا دور ترکیه ( اطلاعات مفید و ضروری )

من و همسرم بعد از چندین سفر هوایی به ترکیه تصمیم گرفتیم تغییری در شیوه سفرمان بدهیم بعد از سبک و سنگین کردن های بسیار تصمیم گرفتیم این بار زمینی برویم هم شهرهای بیشتری را ببینیم هم جاهایی که رفتنش به صورت هوایی مشکله برویم

عماد یزدانی
212
88.2K
ادامه مطلب

سفر به آسمانِ رنگارنگ ( سفرنامه الودنیز ) (4 قسمت)

با تکان شدیدی از خواب بیدار شدم . زلزله بود ؟! همانطور که طاق باز روی تخت دراز کشیده و با انگشتانم تُشَک را چنگ زده بودم ، چشمانم چرخید و روی سقف چوبیِ بالای سَرَم قفل شد !     زلزله های اخیر و پی درپی مشهد