سفرنامه های قونیه

سفر بهاری به شهرهای شیله، تکیرداغ, آلانیا و قونیه در ترکیه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

به نام خدا  بهار سال1402 یعنی امسال سفری از تهران به استانبول داشتم و بعد چند روز استانبول گردی به شهر ساحلی آلانیا رفتم. بلیطش رو دوستم در استانبول به مبلغ 9و نیم یورو اینترنتی برام خرید و فرستاد. قبلاً در مورد ترمینال بین شهری اسنلر

Mahboubeh.kh

چالش های سفر با خودروی شخصی به دور ترکیه در ۱۸ روز

سلام و‌ عرض وقت بخیر خدمت تمامی دوستان و عاشقان سفر، الان که حدود چهار ماه از این سفر پرماجرا گذشته , هرگز به نوشتن سفرنامه فکر نمیکردم , همیشه کلافه بودم و خودم رو سرزنش میکردم که بی معرفت , این همه از بقیه

علی مقدم

سفر ترکیبی به کاپادوکیا، قونیه و آنتالیا

مقدمات قبل سفر آخرین سفر خارج از ایران ما  تابستان 98 و قبل شروع کرونا بود و ما شهرهای ازمیر و کوشی آداسی و چشمه و آلاچاتی و پاموکاله که در منطقه دنیزلی هست و و حسابی گشتیم و بهمون خوش گذشت و آب و هوا

مژده بامدادی
3.8

سفر زمینی پر ماجرا به استانبول

سلام معرف حضورتون هستم که بعد از نوشتن سفرنامه سریلانکا سفرنامه دور جنوبی سریلانکا در 10 روز و کامنت های پر انرژی تصمیم به نوشتن سفر زمینی پرخاطره تهران استانبول گرفتم و حالا اینجا در خدمتتونم . 4800 کیلومتر ،الان دارم بهش فکر میکنم نمیدونم چجوری پدر

پریسا یوسف زاده راویزی

سفر ۲۷ روزه به چهار کشور آسیایی-اروپایی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

یکی از معدود جاهایی که میشه معجزه رو با چشم دید سفر هست. اینکه صحیح و سالم به مقصد برسی، اونجا با کلی چالش رو به رو بشی و در نهایت با کلی تجربه و یادگیری به مقصد برسی یعنی یک معجزه اتفاق افتاده. از

شیجو

روزهایی که هرگز برنمی‌گردند (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

- من خیلی وقته که برای این سفر برنامه ریزی کردم. خودت که می­‌دونی، من بیشتر از دوساله دارم با این برنامه سفر زندگی می‌­کنم و کلی براش ذوق کردم - می­‌دونم، ولی اگه قرار باشه هزینه‌­ها با پیش‌بینی ما انقدر تفاوت بکنه، وقتی همه چیز

نیلوفر ورزش نژاد

شهر به شهر در سفر زمینی به ترکیه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

بعد از گذشت دو سال از شروع بیماری همه گیر کرونا و خانه نشینی مردم، تب و تاب سفر برای همه آغاز شده بود، ما هم خود را برای برنامه ریزی سفر در تابستان آماده می کردیم تا اینکه با مشورت با خانواده تصمیم به

سید محمد رحیم عظیمی فر

بهار در دل جاده های ترکیه (از کاپادوکیا تا ازمیر با خودرو شخصی) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به همراهان لست سکند، برای ما خوندن سفرنامه ها یکی از اقدامات اولیه برنامه سفره، به همین دلیل برای ادای دین به این سایت تصمیم گرفتم اولین سفرنامه ام رو که در تعطیلات خرداد سال 98  و با ماشین شخصی از شرق تا غرب

امید خدایاری

سفر با ماشین شخصی به ترکیه

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی  صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی انسان همواره عاشق دانستن و کسب  تجربه بوده این میسر نمی شود مگر با سفر کردن قصد دارم شرح سفرم به ترکیه را با خانواده و اتومبیل شخصی ام برای دوستان و کسانی که تجربه

محمدظاهر محمدی

سفر زمینی نوروزی به کاپادوکیا و فتحیه

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

به نام خدا با سلام خدمت دوستان لست سکندی و علاقمند سفر بعد از چند سفر که سفرنامه نوشتن رو پشت گوش انداخته بودم، این بار تصمیم گرفتم دست به قلم بشم و اولین سفرنامه رو بنویسم. تعطیلات نوروز98 در پیش بود و دوست داشتم هم خستگی و

محمدرضا جرفی

خانه شماره پنج (سفرنامه قونیه) (2 قسمت)

مقاصد : قونیه
مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

«خانه‌ی شماره‌ی پنج»  Beş numareli ev   سفر پنج است: «اول به پاي، دوم به دل، سِيوم به همت، چهارم به ديدار، پنجم در فنای نفس» (شیخ ابوالحسن خرقانی)   آوای 1 (این آوا* را از خانه‌ی شماره‌ی پنج می‌شنوید) * لطفا برای شنیدن آواها به فیلترشکن متصل شوید این بار می‌خواهم

نوا جمشیدی

مستان سلامت میکنند: شرح سفر یک روزه به قونیه

مقاصد : ترکیهقونیه
مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

در استانبول، برنامه ریزی به سوی قونیه ماجرا از این قرار بود که من آذر ماه رفته بودم استانبول یک امتحانی بدهم که بخاطرش باید 8 روز آنجا میماندم. اما امتحان توی روز چهارم تمام شد. داشتم فکر میکردم به جز چرخیدن توی استانبول چه کار

مهسا سالاری

سفر زمینی دور تا دور ترکیه ( اطلاعات مفید و ضروری )

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

من و همسرم بعد از چندین سفر هوایی به ترکیه تصمیم گرفتیم تغییری در شیوه سفرمان بدهیم بعد از سبک و سنگین کردن های بسیار تصمیم گرفتیم این بار زمینی برویم هم شهرهای بیشتری را ببینیم هم جاهایی که رفتنش به صورت هوایی مشکله برویم

عماد یزدانی

چالش های متعدد در سفر به ارمنستان،گرجستان و ترکیه با خودروی شخصی، قسمت اول (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

بنام خدای مهربانی ها با سلام خدمت خوانندگان عزیز ، امیدوارم این سفرنامه راهنمای خوبی برای سفر شما باشد. مقدمه با تشکر از سایت محبوب لست سکند به خاطر در اختیار گذاشتن تجربیات سفر داخلی و کشورهای مختلف که باعث میشه افراد مشتاق به سفر با آگاهی بیشتری

امین خمیس زاده

سفر به استانبول با سبکی جدید و گریزی به قونیه و کاپادوکیا (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام خدمت تمامی افرادی که دارن این مطالب رو میخونن . حقیقتا من تا حالا سفر نامه ننوشتم و فرصت و علاقه ای هم به این کار نداشتم . منتهی از وقتی که تصمیم گرفتم به سفر استانبول برم ، سفرنامه های زیادی به خصوص