سفرنامه های باتومی

گرجستان زیبا؛ گشت و گذار در باتومی و تفلیس

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز و عاشقان سفر. بسیار خوشحالم که برای اولین بار تجربیات سفرم را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارم تا شاید سهم کوچکی به عنوان برادر کوچکتر در آسان تر کردن سفر شما به کشور زیبای گرجستان داشته

امیییرو
3.9

سفر یک هفته‌ای به تفلیس و باتومی، مرز آسیا و اروپا

سلام به دوستداران سفر و خانواده عزیز لست سکندی هدفم از نوشتن این سفرنامه اشتراک گذاری تجربیاتم در این سفر می باشد تا شاید کمکی هرچند کوچک برای هموطنانم انجام داده باشم. سفر من و همسر و پسر کوچکمان با تور گرجستان، ساعت ده صیح 1402.6.4

رضا رادیان

سفر پرماجرا به تفلیس و باتومی

تصمیم ما برای رفتن به یک سفر خارجی به یکی از کشورهای نزدیک ایران توی تابستون ۱۴۰۲ بود که در نهایت بین گزینه‌هایی که داشتیم برای این که جای جدیدی رو امتحان کرده باشیم مقصد گرجستان رو انتخاب کردیم. با بررسی‌هایی که کردیم تصمیم گرفتیم

امیر علیپور
4.1

سفر زمینی به باتومی زیبا با ماشین شخصی

سلام به همه ی سفر دوستان لست سکندی همین اول کار از همگی بابت سبک نگارش و کم و کاستی های سفرنامه م عذر میخوام ، اولین سفرنامه م هست و قصدی برای نوشتن سفرنامه نداشتم و بعد سفر احساس کردم اگر سفرنامه بنویسم شاید برای

سعید امینی

سفر هیجان انگیز زمینی به باتومی

سفر ما هم مثل خیلی از سفر ها با یک تصمیم ناگهانی شروع شد. من و همسرم تصمیم گرفتیم تا تعطیلات نوروز، به کشور گرجستان سفر کنیم. همیشه دوست داشتیم تجربه از سفر زمینی به کشوری را داشته باشیم. با توجه به اینکه رانندگی طولانی

آیسان نوری

سفری ترکیبی به تفلیس و باتومی در خردادماه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

الهی به توکل نام اعظمت... با شنیدن این جمله به خودم اومدم و دیدم داخل هواپیما نشستیم و سفر آغاز شده. در ادامه با من همراه باشید. سلام به دوستان عزیز لست سکندی. محمد هستم و اولین سفرنامم رو دارم اینجا مینویسم. اگر کم و کسری

Mnj

سفر ۲۷ روزه به چهار کشور آسیایی-اروپایی (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

یکی از معدود جاهایی که میشه معجزه رو با چشم دید سفر هست. اینکه صحیح و سالم به مقصد برسی، اونجا با کلی چالش رو به رو بشی و در نهایت با کلی تجربه و یادگیری به مقصد برسی یعنی یک معجزه اتفاق افتاده. از

شیجو

دو نقطه در کهکشان راه شیری به نام کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

در زندگی بسیاری از آدمیان نقش­بسته بر روی کره خاکی که من زندگانی را آغاز کردم، واژه سفر در بطن زمان پیوسته جاری بوده؛ پس حیات آدمی از سفر جدا نیست و ازین روست که همین واژه با انواع سبک­ها، در بین مردم شناخته می­گردد.

فائزه صالحی
3.6

گامارجوبا باتومی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام باتومی بعد از سه سال فراز و نشیب های همه گیری كرونا، همراه با همسفر خوبم خواهر جان دوباره راهی سفر شدیم. سفر زیبای ما با پرواز قشم ایر و خرید تور از آژانس سلام پرواز و از تاریخ دهم شهریور 1401 به مدت یك

تهمینه م
3.9

سفری اقتصادی به سرزمین های قفقاز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

با سلام خدمت همه لست سکندی های عزیز و گرامی، این اولین سفرنامه ای هست که می خوام در سایت خوب لست سکند بنویسم، بنده تا حالا سفرهای خارجی دوبی و استانبول هم رفتم ولی به خاطر تنبلی خودم دیگه قسمت نشد بنویسم ولی این

نوید

سفرنامه ای از یهویی ترین اتفاق سال 2019 (سفرنامه باتومی)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سفر من به گرجستان خیلی اتفاقی شروع شد. من برنده خوش شانس مسابقه ای بودم که در اینستاگرام لست سکند برگزار شد. مسابقه به این صورت بود که من باید از یکی از سفرهایم عکس می گذاشتم و همسفرانم را تگ می کردم. وقتی شرایط

نازنین
4.1

در امتداد دریای سیاه، بندریست برای آرامش (سفرنامه باتومی)

مقاصد : باتومی
مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

راهيان باتومي   سفر ما به باتومی متفاوت با تمام سفرهای قبلی بود!  مريم: سه شنبه عصر بود که پیامی روی صفحه گوشی نمایان شد: "آفری داریم برای 4 نفر از کاربران فعال در زمینه سفرنامه نویسی برای سفر به باتومی از جمعه تا دوشنبه. این سفر بصورت

سیمین ابراهیمی کرمانی

سفرنامه باتومی و تفلیس در تابستان 98 (1) (3 قسمت)

سلاممن در نوروز 97 به همراه دوستانم با یک تور به تفلیس سفر کرده بودم، خب همانطور که میدونید سفر کردن در نوروز و آب و هوای بهاری کمی سخته و امکان داره مقصدی که انتخاب میکنید از نظر آب و هوا خیلی مساعد نباشه

bahar_iiii

سفری چهارفصل به گرجستان زیبا در آبان 98

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

"زندگی سفر است و ما مسافر! قدر خاطرات سفرمان را بدانیم" 5 آبان 98 به واسطه تعطیلات پیش رو، به همراه همسرم تصمیم گرفتیم ماجراجویی جدیدی رو تجربه کنیم و این بار به صورت زمینی به یکی از کشورهای نزدیک، سفر کنیم. به همین دلیل، بعد

مریم ع

گرجستان از نمای نزدیک (قسمت اول تفلیس) (2 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

از اولین و تنهاترین سفر خارج از کشورمون حدود ده سال میگذره یادش بخیر سفر به دبی برای ماه عسل بود. امسال هم دوباره به اصرار همسرم قرار شد خاطرات سفر خارجه رو زنده کنیم البته با یه تفاوت اصلی اون هم اضافه شدن نفر

جنوبی

دایره الباتومی ! تجربه سه بار سفر به باتومی

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

باتومی از شهرهای توریستی در ساحل دریای سیاه و کشور گرجستان، که از طریق مسیر زمینی براحتی میتوانید به این شهر سفر کنید...جنگل و دریا و ساحل و غذاهای خوشمزه... سفرنامه ای که مطالعه میفرمایید حاصل تجربیات  سه بار سفر من به شهر ساحلی باتومی و البته

هانا صالحی

سفر ترکیبی به گرجستان ( تفلیس/باتومی)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به همه دوستان لست سکندی عزیز.. من و خواهرم در تعطیلات خرداد ماه 98 سفری به گرجستان داشتیم و میخوام تجربیاتی که کسب کردم و شاید برای شما مفید باشه خدمت تون عرض کنم.. ما تورمون رو از آژانس سلام پرواز گرفتیم که میتونم بگم

Sanisoon

باتومی وترابوزان با طعم تلخ ریجکت

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

با سلام وعرض ادب خدمت خوانندگان محترم سایت وزین لست سکند سفرنامه ای که پیش رویتان است مربوط به سفر بنده به ترکیه و گرجستان میباشد که در مهرماه سال 97 انجام شد.شاید این سفرنامه مثل سفرنامه های دوستان دیگر جذابیت خاصی نداشته باشد اما

حمید ص

سفربه دو شهرزیبا از دو کشورهمسایه( باتومی و ترابزون)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

از آخرین سفرمابه ترابزون،6 سال میگذشت.ماه مرداد وهم زمانی با تعطیلی دانشگاهها بود .بعد از بررسیهای زیاد،تصمیم بر این گرفتیم که بار دیگر به ترابزون سفرکنیم. اما اینبار بخاطر ندیدن کشور گرجستان و مخصوصا شهر باتومی،آن شهر را هم در برنامه سفرخودمان گنجاندیم.بایکی از

فرشاد شفیعی شهیدلو

سفرنامه ای با دو راوی(سفر به تفلیس)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

مقدمه        در بین دوستان که هستم بیشتر وقتها با آب و تاب از سفر سخن می گویم، آن هم از جنس خارجیش همین جمله و شوق، کافیست تا بد نگاهم کنند از همان نگاههایی که به مرفه هان بی درد می کنند یکی می گفت