سفرنامه های تبریز

آگهی لست سکند - جایگاه K - دسکتاپ - لندینگ جام جهانی

گشت و گذاری پرماجرا از ایران تا ایروان (2 قسمت)

در چهل قاعده شمس تبریزی وقتی به قاعده دهم میرسیم سخنی زیبا به میان میاید جناب شمس میفرماید: به هر سو که میخواهی شرق، غرب، شمال یا جنوب برو اما هر سفری که آغاز میکنی سیاحتی به درون خود بدان! آنکه به درون خود سفر

شیلان صادقی
25.8K

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری
10.2K
ادامه مطلب

سفری به خطه آذربایجان ( تبریز، دریاچه ارومیه، روستای کندوان، قلعه بابک )

تصویر 1 : باغ سیبی که در مسیر عینالی تبریز دیدم . تصویر 2 : تبریز، شهریور 91 –  " آلما " در زبان ترکی به معنای سیب و زیبایی است .   سفرنامه را با مطلعی از شعر شهریار، این گرانمایه تبریز و ایران زمین شروع می کنم

هادی انصاری
8K

تبریز ؛ شهر دلبر

مقاصد : تبریززنجان

تبریز دوست داشتنی رو یه خونه ی قدیمی با وسایل مدرن و آدمای اصیل تصور کنید . خونه ای با آجرای سه سانتی ، پنجره هایی با هره های پهن و راه پله های سنگ فرش که دو طرفش پر از گل های شمعدونیه... بیشتر اوقات

reihaneh amini
26.5K
ادامه مطلب

سفری به شیرینی باقلوا (سفرنامه تبریز و اردبیل)

سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش هم حالمان را خوب می کند، ولی باز هم شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟ سلام به همه دوستان اهل سفر برای بار دوم سفرنامه ام را به نگارش در میارم تا برنامه ریزی که

مامان دیانا
26K

اولین قدم، تبریز زیبا، آرام و تمیز

مقاصد : تبریز

به عنوان یک ایرانی برایم مهم است که در وهله اول دیدنی ها کشور خود را ببینم و فرهنگ شهرهای مختلف را بشناسم . دوست دارم وقتی یک غیرایرانی از من درباره کشورم و شهر های مختلفش  سوال می پرسد بتوانم حداقل پاسخ هایی داشته

F Mir
30.2K
4.4

سفر یهویی به شهر وان و تبریز

مقاصد : تبریزوان

من و همسرم تصمیم گرفتیم یه سفر یهویی بریم. شهر تبریز رو برای مقصدمون انتخاب کردیم و از سایت فلایتیو یه بلیط رفت و برگشت هواپیما از تهران به تبریز گرفتیم .(بلیط رفت نفری 179000 تومان و برگشت نفری 225000 تومان) موقع رزرو هتل تبریز باز

Elimah
15K

سفری متفاوت به استانبول با فرزند خردسال و کالسکه

بیش از دو سال بود که به خاطر حاملگی همسرم و بعدش به دنیا آمدن پسرمان، مسافرتهایمان محدود شده بود به چند مقصد داخلی نزدیک تهران. از بهمن ماه 97 تصمیم گرفتیم برای اولین مسافرت خارج از کشور با پسرمان به استانبول برویم تا تجربه‌ای

عباس حسین نژاد
16.6K
4.4

آذربایجان ورای آنچه شنیده اید

سفر تنها برای تفریح نیست. سفر کشف ناشناخته ها نیست. سفر کشف واقعیت درونی خود ماست. شناخت ناشناخته های خودمان. قرار نیست همیشه سفر برای فرار از سختی روزهای کاری و مشغله ها باشد. قرار نیست حالا که تابستان است و بچه ها مدرسه نمی روند

amir pirestani
20.4K

سفر به تبریز شهر هنر و ادب و خوشمزه جات

مقاصد : تبریز

سلام به همه دوستان سفرنامه خوان و سفر نامه باز راستش مدت 8 ماه میگذره از زمانی که سفر به تبریز داشتم اما به علت کمبود سفرنامه درباره این شهر بسیااار زیبا دیگه تنبلی رو کنار گذاشتم و تصمیم به نوشتن سفرنامه کردم اول بگم که خودم

لیلی راد
51.3K

راهنمای شهر قدیمی تبریز

شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند سرمه چشم

فرشاد شفیعی شهیدلو
44K

سفر زمینی به ارمنستان و گرجستان و همچنین ایرانگردی

با سلام خدمت همه سفر دوستان عزیز و سایت خوب لست سکند. این سفرنامه مربوط به تیرماه سال 96 است که چون از ابتدا قصد ارسال به سایت وزین لست سکند نبود بنابراین بعد از سفر به نوشتن آن اقدام نکردم و چون در این سایت

حسین خدابخشی
30.4K
ادامه مطلب

شهر شمس (معرفی شهر تبریز)

مقاصد : تبریز

برای مسافرت به شمال غرب کشور و شهر تبریز می توانید انتخاب های گوناگونی داشته باشید.مبدا سفر شما در این انتخاب موثر خواهد بود.اگر به خاطر راحتی و صرفه جویی در زمان،سفر هوایی را ترجیح می دهید،از شهرهای تهران،مشهد،شیراز،رشت،اهواز،اصفهان،بندرعباس،کرمان و کیش پرواز مستقیم به فرودگاه