سفرنامه های فلورانس

این قصه رویای من بود

این قصه رویای من بود. درب کلاس باز شد و آقای پربونی وارد کلاس شد بچه ها از جاشون بلند شدند و با اشاره آقای پربونی روی نیمکت هاشون نشستند آقای پربونی رفت پشت میزش و آروم دفترش رو باز و شروع به حاضر وغایب کردن

یاسر

سفر به رویاها ( فرانسه و ایتالیا )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

جالب‌ترین جاها در نقشه‌​ها نیستند.(هرمان ملویل) چه خوب گفته هرمان ملویل چون شما می تونید در کتاب ها و فیلم ها جاهای دیدنی دنیا را ببینید اما لذت دیدن ونیز زیبا و پیاده روی تو کوچه های تنگ و باریک آن و مکان های دیدنی که

علی شبانکار

سفری هیجان انگیز و به صرفه به قلب اروپا (4 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

انگیزه سفر، یکی از امیدوار کننده ترین نشانه های زندگی است. سلام. این جمله در مورد زندگی من و همسرم کاملا صدق می­کنه. یعنی اگه برنامه سفر نداشته باشیم زندگی برامون کاملا بی هدف و یکنواخت میشه. ما 6 ماه قبل سفر و با انگیزه برنامه­

مهناز قنبری

شمالت تا جنوبت عشق، ایتالیا (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر گاهی ترسناک، گاهی رنگارنگ، گاهی بی روح، گاهی پر جنب و جوش و همیشه  منحصر به فرد است. هر تمدن به ترتیب جای خود را به دیگری داده و  تاریخ را رقم زده است. این تاریخ در ایتالیا، کلیساها، موزه ­ها، خیابان­ های باریک، پیاده

الی

ایتالیا، موزه ای که شهر و شهری که عشق شد. (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

واقعا  به توصیف کشیدن این سرزمین گلادیتورها ،دانته ،میکل آنژو داوینچی و گالیله و بقیه هنرمندان که الان حضور ذهن ندارم. در قالب نوشتن چند سطر نمیگنجه. یادم اون روزی که ویزام اومد وقتی به  دوستام گفتم ویزا ایتالیا رو گرفتم، همشون متفق القول

سمیه ترکمان

سفر خانوادگی به ایتالیا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

این سفرنامه را به نیت ثبت خاطرات شخصی نوشته ام. اما ممکن است اطلاعات موجود در آن برای کسانی که می خواهند سفر مشابهی انجام دهند، مفید باشد. خواندن این سفرنامه شما را از دیگر متون راهنما بی نیاز نمی کند. مخصوصا من مشخصات اماکن

Hossein

سفر به ايتاليا بدون تور

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سلام من نواب محمدي هستم  كه به اتفاق همسرم تصميم گرفتيم بدون تور به چند كشور اروپايي سفر كنيم . به دليل اينكه خودم علاقه اي به خواندن سفرنامه هاي طولاني ندارم ، تصميم گرفتم سفرنامه خودم را به چند قسمت تقسيم كنم . بخش اول سفرنامه من

Mr NvB

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) « ... و دیدم که سفر وسیله دیگری است برای خود را شناختن. این که "خود" را در آزمایشگاه اقلیم‌های مختلف به ابزار واقعه‌ها و برخوردها و آدمها سنجیدن و حدودش را به

زهرا شهابی

سفر به یادماندنی به کشور ایتالیا (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

با عرض سلام خدمت همه دوستان عزیز و تشکر از سایت لست سکند که این فرصت را در اختیار ما قرار میده تا تجربیات سفرهامونو با هم به اشتراک بذاریم. سفر 13 روزه ما به کشور زیبای ایتالیا از اونجایی شروع شد که همسر من بخاطر

Mahsa Sadeghi

سفرنامه جامع اروپا ( دور اروپا در 33 روز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام خدمت لست سکندیهای عزیز. سفرنامه بنده تجربه 33 روزه تور اروپا بنده رو روایت میکنه. سعی کردم تمام جزییات رو بنویسم که برای دوستان مفید باشه.  چند وقتی بود که رویای سفر به اروپا بدجوری ذهنم رو درگیر کرده بود. از

مجید تحویلیان

سفر به ایتالیا، رویایی که به حقیقت پیوست

مسابقه سفرنامه نویسی 96

مقدمات سفر مدتی بود که سفر به اروپا و دریافت ویزای شینگن برای اعتبار بخشی به پاسپورت و تدارک سفرهای بعدی فکر مرا سخت مشغول کرده بود و برای تحقق این موضوع از اوایل شهریور سال 95 از طریق تکمیل فرم درخواست وقت و ارسال  ایمیل