سفرنامه های بیرجند

معجزه بهار در خراسان جنوبی، از طبس تا تون (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

نرم نرمک میرسد اینک بهار... روزهای آخر اسفند بود و صدای پای نوروز 1400 در همهمه کرونا به گوش می‌رسید. من و همسرم علیرغم علاقه زیادی که به سفر داریم، هیچ برنامه‌ای برای تعطیلات عید نداشتیم چون هم ریسک مسافرت بالا بود و هم رنگ‎‌بندی کرونایی

مریم کریمی

16 ساعت زندگی در اتوبوس

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

اولین چیزی که زمان شنیدن کلمه سفرنامه به ذهن هر کسی میرسد شامل خاطرات بامزه و جالب و خوبیست از گذران زمان با نزدیکان در گشت و گذار در مناطق دارای هرگونه جاذبه‌ی گردشگری... اما سفرنامه دامنه‌ی گسترده‌ای دارد و شامل داستان سفر با هر

مهدی محمدی

ارمنستان؛ دختر کوهسار

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

ارمنستان؛ دختر کوهسار اردیبهشت 1397 بود. توی لابی هتل منتظر نشسته بودم و کاری برای انجام دادن نداشتم و توی اینترنت پرسه می‌زدم. خودش آمد جلو، به فارسی و با آن لهجه ‌ و آهنگ دل‌نشینش گفت حتما دلت برای این‌جا تنگ می‌شود. راست می‌گفت، بعد

Kia

۳۸۰۰ کیلومتر در شرق ایران؛ از کویر تا دریا

آخرین روزهای سال است و من هنوز برای تعطیلات نوروزی تصمیم نگرفته‌ام. سایت دالاهو را باز می‌کنم و تقریبا بسیاری از تورهای داخلی‌اش تکمیل شده اما یکی از تورها با عنوان جذاب" کویر تا دریا "  که ۸ روزه است هنوز ظرفیت دارد. هزینه این