• 6

3689

سفر به دیار رضوی

شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 12:00 توسط محسن حسینی مشهد

بسمه تعالی   خوب بازهم یه روز خوب دیگه. به نظر من بهترین روز زندگی روزیه که آدم میخواد یه سفر جدید رو شروع کنه چون هیچی بهتر از سفر نیست و وقتی امام رضا(ع) آدم رو بطلبه که دیگه فوق العاده است. تصویر 1و2:حرم...

• 21

14983

از مشهد تا شهر فیروزه فام ( نیشابور )

شنبه، 19 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط فاطمه خرقه پوش مشهد نیشابور

از مشهد تا شهر فیروزه فام ( نیشابور ) سلام عرض میکنم خدمت دوستان و همراهان گرامی لست سکند. امروز میخوام از شهری براتون بنویسم که تا به حال چندین بار رفتم و از نزدیک تمام جاذبه هاش رو دیدم ولی خوب هیچ...

• 31

8526

مشهد، شهر محبوب من

دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 09:00 توسط Mahboubeh استان خراسان رضوی مشهد

به نام خدا معرفی کلی زیارتی- سیاحتی از شهر مشهد مقدس حرم رضوی خیلی وقته می خوام در مورد شهر زیبای مشهد مقدس بنویسم. چون بعضی اوقات مثلاً در پیاده رو که راه می رفتم زائرها پیاده یا سوار ماشین آدرس بعضی جاها رو می...

• 15

34356

سفرنامه مشهد

سه شنبه، 18 مهر 1391 ساعت 13:49 توسط سمیه جوادی ایران مشهد

بسم الله الرحمن الرحیم مگذار مرا در این هیاهو آقا، تنها و غریب و سر به زانو آقا، ای کاش ضمانت دلم را بکنی؛ تکرار قشنگ بچه آهو آقا. در باغ ولایت گل خوشبوست رضا سروچمن گلشن مینوست رضا نومید مشو ز در گه احسانش...