سفرنامه های بدروم

تجربه سفر به بدروم، شهر مناظر رویایی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

خیلی ها سفر به ترکیه رو تنها محدود به دو شهر استانبول و آنتالیا میدونن. منم تا قبل این سفر فکر میکردم که بقیه شهرهای ترکیه زیاد توریستی نیست و ارزش رفتن نداره ولی سفر به بدروم زیبا همه چیز رو برام عوض کرد.  پاییز

reza25444
3.6

لمس آرامش در شهرهای زیبای ترکیه (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می‌بینم بد آهنگ است بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی‌برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟ مهدی اخوان ثالث  با سلام و عرض ادب خدمت تک تک دوستان خوبم که وقت گرانبهای خود رو صرف خوندن

حمید راستی
3.9

سفر یک هفته ای من به کوش آداسی ترکیه

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا مقدمات سفر: تابستان 1400 خانوادگی قرار گذاشته بودیم، سفری به شهر ازمیر ترکیه داشته باشیم. یکی از دانشجویان سابق خواهرم اهل شهر ازمیر بود که قبلاَ چند سالی برای تحصیل به ایران آمده بود و فارسی را به خوبی صحبت می کرد و گفت

Mahboubeh.kh

سفر هیجان انگیز با ماشین شخصی به 15 شهر ترکیه (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

سفر ماجراجویی زمینی دور ترکیه سلام خدمت همه لست سکندیهای عزیز، امیدوارم هر جا هستید سلامت باشید و دلتون شاد و فکرای بزرگ تو سرتون. امیدوارم با نوشتن این سفرنامه بتونم کمک کوچیکی به شما دوستان عزیزم جهت سفرهای زمینی طولانی و غیر طولانی پیش روتون

هما یزدویی

سفر به بدروم، شهری زیبا و دوست داشتنی در ترکیه

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام. این سفرنامه مشتمل بر بیش از 500 عکس و 3 قطعه ویدئو هستش.  بعد از یک شکست بزرگ به دلیل ندونم کاری یک آژانس در اوایل مهر ماه و ریجکت شدن از سفارت فرانسه، حسابی از لحاظ روحی داغون بودیم. من هم واسه اینکه

Reza

از سنگ فرشهای آلاچاتی تا ساحل زیبای ترنچ

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سلام به همه دوستان اهل سفر و سلام ویژه به دوستان لست سکندی و لستگرامی. همون طور که از اسم سفرنامه هم مشخصه شما قرار هست یه سفرنامه ترکیبی رو بخونید، سفری که تمام برنامه ریزی هاش رو خودم انجام دادم و از تور استفاده

Zahra Ghiasi

بک پکینگ با ترالی در مسیر مدیترانه (2 قسمت)

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

بک پکینگ با ترالی در مسیر مدیترانه 0 . مسیر سفر بله، می­دونم! الان تو دلتون می­گید بک پکینگ با کوله پشتی انجام می­شه. ولی وقتی خودت و همسفرت، هردو کمردرد دارید و بک پکینگ یکی از آرزوهاته، از طرفی طی یک هفته از 9 شهر بازدید

مریم موزرمی

سفری عالی به بدروم زیبا

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

با سلام به دوستان عزیز سفر دوست من و همسرم عاشق سفر هستیم و همیشه از فرصت هایی که داریم برای رفتن به سفر استفاده میکنیم سفری که امسال قصد داشتیم بریم با سفرهای قبلیمون تفاوت داشت و تفاوتش در این بود که تو این سفر

فرزانه امینی زاده

سفری به یادماندنی به بدروم

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام خدمت همه علاقه مندان سفر و سفرنامه و طرفداران سایت لست سکند طبق برنامه هرسالمون بعد از 6 ماه کارو تلاش برای رفع خستگی من و همسرم شروع به برنامه ریزی برای سفر کردیم. مقاصد زیادیو انتخاب کردیم  با توجه به هدفمون از سفر و

امیر فیض الهی

سفر به شهری سپید با نقش و نگار سبز و نگین های آبی!

مسابقه سفرنامه نویسی 96

شهر سپید با نقش و نگار سبز و نگین های آبی! حدود يك سال پيش به خاطر توصيفي كه از زيبايي سواحل و شهر بدروم شنيده بودم تصميم گرفتم كه تابستان امسال به همراه خانواده (مادر و خواهر) به اين شهر سفر كنم. قبلا شهرهاي ديگر

تهمینه م

ماه عسل رویایی در بدروم

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام به همه دوستان لست سکندی عزیز سهیل هستم و این اولین باری است که سفر نامه مینویسم . تصمیم گرفتم سفرنامه بهترین هفته زندگیم یعنی ماه عسلمان را برای شما دوستان عاشق سفر و ماجراجو بنویسم ، شاید گوشه ای از تجربیاتم

سهیل کدخدازاده

سفر به شهر زیبای بدروم

مسابقه سفرنامه نویسی 96

ضمن سلام به همه خوانندگان این سفرنامه ، به عرضتون برسونم که سعی دارم شرح سفرنامه رو خیلی کتابی ننویسم و تقریبا به زبان محاوره ای بیانش کنم.  پس از پرس و جو  از یکی از آشنایان که قبلا به بدروم سفر کرده بود ، تصمیم

محمد فضلی

سفر به زیباترین سواحل ترکیه (بدروم)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

حدود یک ماه پیش تصمیم گرفتیم به اتفاق همسرم و دوتا از دوستان و همسرانشان به یکی از شهر های ترکیه سفر کنیم از آنجا که ما قبلا به آنتالیا ( هتل اورنج کانتی  Orange county) و کوش آداسی ( هتل افسوس پرنسس  Ephesus princess

reza khatami

آنچه در سفر عیدانه ام بر من گذشت

مسابقه سفرنامه نویسی 96

آنچه در سفر عیدانه ام بر من گذشت   از اونجا که سفر به ترکیه همیشه برای من جذاب بوده و خواهد بود تصمیم گرفتم بار دیگه استانبول رو برای سفر انتخاب کنم. استانبول خاص و دوست داشتنی و به نظرم قشنگ ترین شهر جهان

istanbul sokaklari

یک هفته آرامش و نشاط در لوکس ترین شهر ترکیه (سفرنامه بدروم)

مقاصد : بدروم

سلام و درود بر تمام عاشقان سفر و خوانندگان سایت لست سکند. دوستان سهیل هستم و مقدمه سفرم را آغاز میکنم تا اطلاعاتی مربوط به شهر زیبای بدروم به شما دوستان بدهم. با توجه به اینکه در سایت لست سکند دوستان عزیز فقط یک سفرنامه

لست‌سکند

سفرنامه بدروم، هتل یاسمین ریزورت

مقاصد : بدروم

سلام به همه عزیزان نیمه دوم تیرماه امسال قصد سفر به ترکیه را داشتم که با مطالعه مقالات و جداول تورهای سایت لاست سکند در بین انتخاب شهرهای ساحلی تصمیم سفر به شهر زیبای بدروم گرفتم . فاکتورهای مورد نظر من برای انتخاب هتل مواردی از