• 12

11225

سفرنامه چین - (پکن - شانگهای - هانگژو )

شنبه، 25 اسفند 1397 ساعت 09:00 توسط محمد دهاقین هانگزو شانگهای پکن

این دومین سفر چین من بود اولین سفر در حدود ده سال قبل و در واقع یک ماموریت کاری در شهر پکن بود. به درخواست همسر و دخترم تصمیم گرفتیم نوروز سال ۹۷ به چین سفر کنیم در واقع بهترین زمان سفر به چین...

• 31

5993

سفر به شانگهای - تير ماه 1397

شنبه، 8 دی 1397 ساعت 12:00 توسط مژگان مرادي شانگهای

سفر به شانگهاي – تير ماه 1397 ابتدا بايد از لست‌سكند تشكر كنم چون من شخصا از سفرنامه‌هاش براي سفرهام خيلي وقتها استفاده كردم بهمين خاطر اين سفرنامه رو نوشتم شايد بعضي از خواننده‌ها در سفرشون به شانگهاي مورد استفاده قرار بدن ( در...

• 60

9038

161

سفر نا تمام به چین

دوشنبه، 14 اسفند 1396 ساعت 09:00 توسط امیر علی پکن شانگهای

به نام نامی بی نــــــام او سلام امیدوارم خوب باشید تواین سفرنامه قصد ندارم تکرار کنم  انچه در سفرنامه های قبلی چین خواندید فقط به نکات کلیدی و راه گشا در سفر...

• 8

6888

سفر به سرزمین افسانه ای

شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 15:00 توسط فریبا خانی شانگهای پکن

روزانه‌هاي من در چين   «بازگشته‌ام از سفر سفر از من باز نمي‌گردد» شمس لنگرودي   به همسفرانم گفتم هشت روز پيش وارد چين شديم امروز روز آخر سفر است و ما آدم‌هاي هشت روز پيش نيستيم. چين را دوست داشتم ببينم. سال‌هاست همسرم براي...

• 25

13772

سفری خاطره انگیز به پکن و شانگهای

چهارشنبه، 10 خرداد 1396 ساعت 09:00 توسط امیر بهجتی شانگهای پکن

آذر ماه سال ۹۴ یک سفر بی نظیر برایم اتفاق افتاد. موضوع این بود که از یک ماه قبلش تو فکر این بودم که بعد از پایان پروژه ساختمانیم یک استراحت خوب داشته باشم. دوست صمیمیی دارم که چند سالی هست در چین ، در...