بهترین رستوران های کرج از نظر مردم + منو و آدرس

4.3
از 116 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین رستوران کرج کجاست؟ معرفی بهترین رستوران‌های کرج با منو و آدرس
20 بهمن 1402 08:00
74

بهترین رستوران کرج را می‌شناسید؟ می‌دانید برای صرف یک وعده غذای خوش‌مزه باید به کدام رستوران در کرج بروید؟ اگر پاسختان منفی است و رستوران های خوب کرج را نمی‌شناسید، این مطلب برای شماست؛ زیرا قرار است در این مطلب از مجله لست‌سکند بهترین رستوران های کرج را به شما معرفی کنیم و بگوییم یک رستوران خوب در کرج چه ویژگی‌هایی دارد. البته پیدا کردن برترین رستوران میان این‌همه گزینه، کار سختی است؛ اما غیرممکن نیست. اگر می‌خواهید به این شهر سفر کنید یا ساکن کرج هستید و به‌دنبال بهترین رستوران کرج می‌گردید، با ما در ادامه همراه باشید.

بهترین رستوران های کرج

بهترین رستوران کرج کجاست؟

در جدیدترین بررسی‌های انجام‌شده برای انتخاب بهترین رستوران های کرج، رستوران نامبروان، کافه رستوران سرآشپز و رستوران روما به‌خوبی خودنمایی می‌کنند. این سه رستوران از بهترین رستوران های کرج هستند و کیفیت و طعم فوق‌العاده‌ای دارند. رستوران نامبروان در جهانشهر، کافه رستوران سرآشپز در بلوار جمهوری کرج و رستوران روما در گوهردشت واقع شده‌اند. در ادامه به بررسی و معرفی دیگر رستوران های خوب کرج می‌پردازیم.

۱) کافه رستوران سرآشپز

اگر می‌خواهید به یک رستوران شیک و باکیفیت بروید و یکی از بهترین غذاهای زندگی‌تان را نوش جان کنید،‌ پیشنهاد می‌‌کنیم کافه رستوران سرآشپز را انتخاب کنید. این رستوران با منوی غذای فرنگی، غذای ایرانی، انواع کباب، پیش‌غذاهای متنوع، پیتزا، برگر و ساندویچ، به‌خوبی می‌تواند رضایت همه سلیقه‌ها را جلب کند. این کافه رستوران میان رستوران های خوب کرج بالاترین امتیاز را دارد و کاربران بسیاری، از آن راضی‌اند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری از این کافه رستوران داشته باشید، می‌توانید به وبسایت کافه رستوران سرآشپز بروید و از قیمت و منوی دقیق این رستوران آگاه شوید. کافه رستوران سرآشپز را می‌توان گرانترین رستوران کرج دانست. البته این ویژگی با توجه به کیفیت بسیار غذای آن، معقول به نظر می‌رسد.

  • ساعت کاری رستوران سرآشپز: از ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب؛ یکشنبه‌ها از ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و از ۷.۵ عصر تا ۱۰:۴۵ شب 
  • آدرس رستوران سرآشپز: بلوار جمهوری جنوبی، میدان والفجر، کنار اداره دارایی
  • شماره‌تلفن رستوران سرآشپز: 02632733360
  • وبسایت رستوران سرآشپز: sarashpazkaraj.com
  • صفحه اینستاگرام رستوران سرآشپز: sarashpaz.karaj@

موقعیت کافه رستوران سرآشپز

Untitled-2-Recovered-Recovered.jpg
قسمتی از منوی رستوران سرآشپز
بهترین رستوران های کرج
محیط داخلی رستوران سرآشپز
نمای رستوران سرآشپز کرج
نمای بیرونی رستوران سرآشپز، بهترین رستوران کرج 
رستوران-سرآشپز-در-کرج-بلوار-جمهوری.jpg
غذای رستوران سرآشپز، از بهترین رستوران های کرج

۲) کافه رستوران نامبروان

کافه رستوران نامبروان یکی از بهترین رستوران های کرج است که می‌توانید با دوستان و خانواده خود لحظات خوشی را در آن سپری کنید. این کافه رستوران با دکوراسیون شیک و مدرن، منوی متنوع، غذاهای خوش‌مزه و قیمت‌های مناسب، مشتریان زیادی را جذب کرده است. شما می‌توانید در این کافه رستوران از صبحانه‌های سنتی و مدرن، وعده‌های ایرانی و فرنگی، دسرهای شیرین و ترش، نوشیدنی‌های گرم و سرد و... لذت ببرید. کافه رستوران نامبروان برای برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها، ملاقات‌های کاری و... نیز بهترین گزینه است. این رستوران در کرج با محیط دل‌نشین و گرمش انرژی مثبتی را به مشتریان هدیه می‌دهد. پس اگر به‌دنبال رستوران خوب در کرج هستید، به این کافه رستوران سر بزنید و از غذای عالی آن لذت ببرید.

  • ساعت کاری کافه رستوران نامبروان: همه‌روزه از 8.5 صبح تا 10.5 شب
  • آدرس کافه رستوران نامبروان: جهانشهر، خیابان هلال‌احمر، نرسیده به میدان هلال‌احمر
  • شماره‌تلفن کافه رستوران نامبروان: 02634413537
  • صفحه اینستاگرام کافه رستوران نامبروان: no.1.cafe@

موقعیت رستوران نامبروان

0268c0c0-0cfe-401a-833d-55c25c7d3261.jpg
محیط داخلی کافه رستوران نامبروان 
235029_558124--کافه-رستوران-نامبروان.jpg
ورودی کافه رستوران نامبروان، کافه رستوران کرج

۳) رستوران روما

رستوران روما یک کافه رستوران کرج است که می‌توانید در آنجا غذای ایتالیایی لذیذ و باکیفیت پیدا کنید. این رستوران با دکوراسیون شیک و مدرن، منوی متنوع و پرسنل مهربان و حرفه‌ای، محیطی دوستانه و گرم را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید از پیتزا، پاستا، سالاد، سوپ و دسر‌های خوش‌مزه این رستوران لذت ببرید و با نوشیدنی‌های سرد یا گرم وعده‌تان را جذاب‌تر کنید. رستوران روما برای جشن‌ها، ملاقات‌های تجاری و رویدادهای فرهنگی هم محیط مناسبی دارد. اگر دوست دارید طعم غذاهای بین‌المللی را بچشید، حتماً به رستوران روما در کرج سر بزنید.

  • ساعت کاری رستوران روما: همه‌روزه از ۱0 صبح تا ۱۱ شب
  • آدرس رستوران روما: گوهردشت، بلوار مؤذن، روبه‌روی دانشگاه آزاد، ساختمان خلیج‌ فارس
  • شماره‌تلفن رستوران روما: 02634424006
  • وبسایت رستوران روما: romafood.ir
  • صفحه اینستاگرام رستوران روما: roma.foood@
موقعیت رستوران روما
Screenshot 2022-08-30 140604.jpg
قسمتی از منوی رستوران روما
 
ruuuma.jpg
رستوران روما
 
ruuuuma.jpg
محیط داخلی رستوران روما
 
roooooooma.jpg
غذای رستوران روما

۴) رستوران چنین کرج

رستوران چنین، یک رستوران خوب در کرج است که می‌توان از غذاهای خوش‌مزه و متنوعش لذت برد. این رستوران در محله‌ای شلوغ و پررفت‌و‌آمد واقع شده است؛ ولی محیطی دنج و دل‌نشین دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی، فست‌فود، سالاد، دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد است. قیمت‌ها با توجه به کیفیت غذا مناسب است. به همین دلیل نمی‌توان رستوران چنین را گرانترین رستوران کرج دانست. اگر به‌دنبال تجربه‌ای خوش‌مزه و خاطره‌انگیز هستید، رستوران چنین کرج را از دست ندهید.

  • ساعت کاری رستوران چنین: همه‌روزه از ۹ صبح تا ۱۱.۵ شب
  • آدرس رستوران چنین: جهانشهر، خیابان استانداری، روبه‌روی خیابان زهره
  • شماره‌های تلفن رستوران چنین: 02634217217 و 02634216377
  • صفحه اینستاگرام رستوران چنین: cheninrestaurant@

موقعیت رستوران چنین

رستوران چنین کرج.jpg
محیط دنج رستوران چنین
غذای رستوران چنین کرج.jpg
غذای رستوران چنین، از رستوران های خوب کرج

۵) کافه رستوران سیب

کافه رستوران سیب یکی از بهترین رستوران های مهرشهر کرج است که غذایی بسیار باکیفیت را با قیمت متوسط سرو می‌کند. این رستوران، ابتدا مغازه‌ای کوچک بوده که به‌دلیل ارائه خدمات حرفه‌ای، پیشرفت چشمگیری کرده و در شمار بهترین رستوران های کرج قرار گرفته است. دکوراسیون رستوران سیب مدرن است و در نقاط مختلفش گل‌وگیاه قرار دارد که این موضوع طراوت خاصی به محیط رستوران می‌بخشد. منوی رستوران نیز تنوع نسبتاً خوبی دارد و در آنجا می‌توانید انواع فست‌فود و غذای سنتی را امتحان کنید. اگر قصد دارید آخرهفته به رستوران سیب بروید، بهتر است از قبل میز و غذای خود را رزرو کنید تا بیش از حد منتظر نمانید؛ زیرا آخرهفته‌ها به‌دلیل تعطیلات و زمان خالی افراد، این کافه رستوران کرج مثل جاهای دیدنی کرج بسیار شلوغ می‌شود.

  • ساعت کاری کافه رستوران سیب: همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس کافه رستوران سیب: مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان ۲۲۳ 
  • شماره‌تلفن کافه رستوران سیب: 02633417003
  • صفحه اینستاگرام کافه رستوران سیب: apple.foodland@

موقعیت کافه رستوران سیب

بیرون رستوران سیب.jpg
 سیب، یکی از بهترین رستوران های کرج
سیب.jpg
غذای کافه رستوران سیب
داخل رستوران سیب.jpg
محیط داخلی رستوران سیب، بهترین کافه رستوران کرج

۶) رستوران گردان ارکیده

زمانی که صحبت از بهترین رستوران کرج می‌شود، یکی از گزینه‌هایی که به ذهن شکم‌گردهای حرفه‌ای می‌رسد، رستوران ارکیده است. رستوران ارکیده در استان البرز و تهران چند شعبه دارد که شعبه مهستان رستوران ارکیده در شمار بهترین رستوران های کرج قرار می‌گیرد. این رستوران اولین و تنها رستوران گردان در این شهر است؛ بنابراین دیگر نیازی به انتخاب میز برای داشتن بهترین ویو نیست.

همچنین باید اشاره کنیم شعبه ارکیده که در مجتمع مهستان قرار گرفته، امکاناتی مثل محیط بازی کودکان، آلاچیق در فضای باز، موسیقی زنده و کافه دارد. اگر قصد دارید آخرهفته‌ها به این رستوران بروید، بهتر است کمی زودتر راه بیفتید؛ زیرا ممکن است در این روزها جای پارک و میزها کمی شلوغ باشند. اگر در منوی رستوران ارکیده مهستان به‌دنبال بهترین انتخاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم در لیست کباب‌های این رستوران چشم بچرخانید.

  • ساعت کاری رستوران گردان ارکیده: همه‌روزه از ۱۱.۵ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس رستوران گردان ارکیده: حسن‌آباد، بلوار نبوت
  • شماره‌تلفن رستوران گردان ارکیده: 02632560514
  • صفحه اینستاگرام رستوران گردان ارکیده: orkideh_restaurant@

موقعیت رستوران ارکیده شعبه مهستان

رستوران ارکیده گردان.jpg
رستوران گردان ارکیده
غذای ارکیده (2).jpg
غذای رستوران ارکیده، از رستوران های خوب کرج
رستوران ارکیده مهستان کرج
رستوران ارکیده مهستان کرج، عکس از آرشیو لست‌سکند، عابدینی 

۷) باغ رستوران نویان

باغ رستوران نویان، بهترین باغ رستوران کرج است که طراحی زیبای آن در فضای باز، زبانزد خاص و‌ عام است. اولین ویژگی مهم این رستوران، تنوع منوی آن است. پرطرف‌دارترین سفارش‌های نویان، شیشلیک، انواع پیتزا و استیک است؛ اما در منوی این رستوران، سالاد، پیش‌غذای ایرانی و خارجی، پاستا و فست‌فود نیز طرف‌داران بسیاری دارد. علاوه‌بر تمام این‌ها یک کافه هم در رستوران نویان وجود دارد که دمنوش‌هایش بی‌نظیر است و آن را به بهترین باغ رستوران کرج تبدیل کرده است. اگرچه نویان سفارش‌های بیرون‌بر هم دارد؛ اما اگر زیبایی محیطش را ببینید، حتی اگر گرسنه هم نباشید، به این رستوران می‌آیید و غذایتان را آنجا نوش جان می‌کنید.

محیط سرسبز و آرام این رستوران، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیتش بین مشتریان است. در جای‌جای این فضای باغ‌گونه، آلاچیق‌های مرتب و تمیز قرار گرفته‌اند که تمام آن‌ها امکاناتی مثل کولر و بخاری دارند. همچنین در روزهای عادی معمولاً جمعیت زیادی در آنجا دیده نمی‌شود و موقعیت خوبی برای داشتن خلوت دونفره یا یک شام خانوادگی آرام فراهم است.

ترکیب طبیعت، موسیقی زنده، غذای باکیفیت و پرسنل صمیمی، سال‌هاست نویان را در لیست بهترین رستوران‌های مهرشهر کرج جای داده است. به‌این‌ترتیب، می‌توان گفت که باغ رستوران نویان، جزو بهترین رستوران های کرج با موسیقی زنده به شمار می‌آید. شما می‌توانید پس از بازدید از جاذبه‌های اطراف کرج، مانند کردان یا آغشت، برای خوردن یک غذای تمام‌عیار و خوش‌طعم به این باغ رستوران بروید.

با جاهای دیدنی اطراف کرج آشنا شوید

  • ساعت کاری باغ رستوران نویان: همه‌روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب
  • آدرس باغ رستوران نویان: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان مسیح پاکدل، خیابان گلستان یکم، ابتدای خیابان چمن 2
  • شماره‌تلفن باغ رستوران نویان: 02636118
  • صفحه اینستاگرام باغ رستوران نویان: noyan.restaurant@

موقعیت باغ رستوران نویان

Untitled-2-Recovered.jpg
منوی رستوران نویان
باغ رستوران نویان
باغ رستوران نویان از بهترین رستوران های کرج با موسیقی زنده
نننننننویان.jpg
آلاچیق‌های باغ رستوران نویان، یک رستوران سنتی کرج
Cuypa2JeXInM8E57bkdH5YgcjSxMATXkgaot6551.jpg
باغ رستوران نویان، یک رستوران سنتی کرج

8) کافه رستوران پارادیزو

پارادیزو یک رستوران خوب در عظیمیه کرج است که در سال 1396 افتتاح شده است. مدیریت این رستوران را آقای امیرحسین آرمان، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، بر عهده دارد و ممکن است در برخی از روزها در رستوران حضور داشته باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل شهرت این رستوران، محیط دوستانه، پیتزاهای بی‌نظیر و برخورد صمیمانه پرسنل است. این رستوران از دو بخش بیرونی و داخلی تشکیل شده است که هر دوی آن‌ها طراحی دل‌نشینی دارند. علاوه‌بر آن، نوشیدنی‌های دست‌ساز رستوران پارادیزو هم پرطرف‌دار است.

  • ساعت کاری رستوران پارادیزو: همه‌روزه از ۹.۵ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس رستوران پارادیزو: عظیمیه، بین میدان مهران و گلستان، بعد از گلستان چهارم
  • شماره‌تلفن رستوران پارادیزو: ۳۲۵۶۳۰۰۷
  • صفحه اینستاگرام رستوران پارادیزو: paradiso_karaj@

موقعیت رستوران پارادیزو

image_2024-01-10_11-06-15.jpg
کافه پارادیزو، کافه رستوران کرج
پارادیزو (2).jpg
غذای رستوران پارادیزو

۹) رستوران ایتالیایی سزار

اگر در لیست بهترین رستوران های کرج به‌دنبال جایی برای صرف فست‌فود هستید، قطعاً باید رستوران ایتالیایی سزار را انتخاب کنید؛ زیرا در این رستوران از انواع پیتزاهای ایتالیایی تا انواع پاستا، سالاد و برگر با بهترین کیفیت پیدا می‌شود و قیمت غذاهایش معقول است. این رستوران علاوه‌بر استان البرز، یک شعبه جدید هم در تهران افتتاح کرده است.

  • ساعت کاری رستوران ایتالیایی سزار: همه‌روزه از ۱۱.۵ صبح تا ۱۱.۵ شب
  • آدرس رستوران ایتالیایی سزار: شهرک فهمیده، ضلع جنوبی میدان والفجر
  • شماره‌تلفن رستوران ایتالیایی سزار: 02632733438
  • صفحه اینستاگرام رستوران ایتالیایی سزار: sezar_restaurant@

موقعیت رستوران سزار

سزاااار.jpg
نمای بیرونی رستوران سزار
سزااااااار.jpg
نمای داخلی رستوران سزار
پیتزا سزااااااار.jpg
غذای رستوران سزار، بهترین رستوران کرج

10) رستوران حس نو

اگر بخواهیم یک لیست جداگانه از بهترین رستوران‌های مهرشهر کرج بنویسیم، رستوران حس نو از جاهایی است که نمی‌توان از آن صرف‌نظر کرد. طبق نظرات کاربران لست‌سکند، این رستوران، آن‌قدر محبوب و مشهور است که آخرهفته‌ها جای سوزن انداختن در آن نیست. به‌ویژه روزهایی که مسافران با تور طبیعت‌گردی به گشت‌وگذار مشغول‌اند، رستوران حس نو که از بهترین رستوران های کرج است، خیلی شلوغ می‌شود. خوب است بدانید در این رستوران انواع پیتزا و غذای ایتالیایی موجود است؛ اما موردی که به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم در رستوران حس نو امتحان کنید، سالاد سزار آن است. سالاد سزار رستوران حس نو، طعمی فوق‌العاده و ناب دارد.

  • ساعات کاری رستوران حس نو: همه‌روزه از 12 ظهر تا ۱۱.۵ شب
  • آدرس رستوران حس نو: مهرشهر، بلوار دانش شرقی، بن‌بست سیب
  • شماره‌تلفن رستوران حس نو: 02633420280
  • صفحه اینستگرام رستوران حس نو: newsense_resturant@

موقعیت رستوران حس نو

رستوران حس نو.jpg
رستوران حس نو
3e524e85-3c60-4c63-903e-82f2350f357a.jpg
غذای رستوران حس نو، بهترین رستوران کرج

سخن آخر

در این مطلب، ۱۰ تا از بهترین رستوران های کرج را به شما معرفی کردیم تا برای پیدا کردن یک رستوران خوب در کرج زمان زیادی را صرف نکنید. این ۱۰ رستوران امتیاز بالایی در گوگل به دست آورده‌اند و نظر اکثر کاربران درباره آن‌ها مثبت بوده‌ است. اگر تاکنون در رستوران های خوب کرج غذا خورده‌اید، با نوشتن تجربه‌هایتان در قسمت نظرات، می‌توانید به سایر کاربران لست‌سکند در انتخاب بهترین رستوران کرج کمک کنید. اگر هم اولین بار است که می‌خواهید به این رستوران‌ها بروید، در بخش نظرات بنویسید که کدام‌یک از رستوران های کرج بیشتر نظرتان را جلب کرده و انتخاب اول شماست؟

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.