Close

اعلام نتایج مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی 1395

4.4
از 36 رای
اعلام نتایج مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی 1395
  • 28 دی 1395 16:35
  • 0
  • 16.3K

انتظارها به پایان رسید.

 

سلام به تمامی دوستان و همراهان همیشگی وب سایت لست سکند . بالاخره قضاوت داوران به پایان رسید و با تاخیری نسبتا طولانی (البته کمتر از سالهای قبل) برندگان مسابقه مشخص گردیدند. رقابت بسیار تنگاتنگ بود و برندگان با فاصله امتیازی بسیار کمی از هم، مشخص گردیدند.

بزرگترین تفاوت مسابقه امسال با سالهای قبل در انتخاب داوران است که 5 نفر از سفرنامه نویسان قدیمی سایت که همگی جزء اعضا فعال نیز هستند به تیم داوری اضافه شدند.

همچنین از اسپانسرین محترم این مسابقه تشکر و قدردانی مینماییم که جوایز این مسابقه را جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه برای مجموعه لست سکند در نظر گرفتند. همچنین مدیریت لست سکند در مجموع 34 میلیون تومان جهت برگزاری هر چه بهتر و قدردانی به برندگان مسابقه اختصاص داده است.

با اعلام نام برندگان در خدمت شما عزیزان هستیم ( نکته جالب این هست که نفر اول سال قبل امسال نیز به کسب امتیاز بسیار خوب در جایگاه اول قرار گرفت):

 

" از تمامی برندگان عزیز خواهشمندیم با ارسال شماره های تماس مستقیم و اسکن کارت ملی خود به آدرس ایمیل LastSecondTours {at} gmail . com منتظر تماس ما باشند.". به خاطر داشته باشید جهت دریافت جوایز با هماهنگی قبلی میبایست به محل آژانس یا دفتر لست سکند تشریف بیاورید. مهلت استفاده از بن خرید خدمات تا 31 شهریور 1396 میباشد.



برندگان بخش سفرنامه نویسی (بن خرید خدمات )

در این بخش قرار بر معرفی 12 برنده بود اما با توجه به کیفیت بسیار بالای سفرنامه ها در این بخش 15 برنده خواهیم داشت . جایزه نفرات مازاد معادل 1 میلیون تومان کوپن خرید خدمات از سایت میباشد..

 

>

# نام برنده مبلغ عنوان سفرنامه لینک سفرنامه
1 رامتین عالی پور (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) دبی نامه( سفرنامه دبی) مشاهده
2 علی عباسی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفری به آنتالیا و سرزمین افسانه ها
سفر عجیب و پرماجرا به مالدیو
سفرنامه اول سفرنامه دوم
3 نیما علایی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) آمستردام، شهری متفاوت با همه جا
سفرنامه دنهاخ و رتردام ( هلند)
سفرنامه اول سفرنامه دوم
4 هادی حجتی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفرنامه روسیه مشاهده
5 تینا عظیمی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفری اقتصادی و ماجراجویانه به اروپا مشاهده
6 حمیدرضا فتح العلومی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) راهنمای سفر به ژاپن، توکیو مشاهده
7 حسین مومن دوست (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفری به ژرفای رازها، رنج ها، جنگ ها و عاشقانه ها مشاهده
8 هومان باقریان (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) از جشن بیکران تا شب‌های آوینیون مشاهده
9 امین زارعی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) تحقق یک رویا در شرق آفریقا مشاهده
10 مریم رجایی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفر به تایلند؛ سرزمین تفاوتها (پاتایا- چیانگ مای-بانکوک- پوکت) مشاهده
11 امیرحسین نوروزی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفر به سرزمین تزارها مشاهده
12 میترا نعمت الهی (2 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفر به چین و قزاقستان (سفرنامه پکن-آلماتی) مشاهده
13 فریناز اطمینان (1 میلیون تومان بن خرید خدمات) ما بدین در نه پی حشمت و جاه آمده ایم! (سفرنامه بمبئی) مشاهده
14 نیلوفر ورزش نژاد (1 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفرنامه تایلند( بانکوک+پاتایا) مشاهده
15 نادر مزرعه شادی (1 میلیون تومان بن خرید خدمات) سفری به دریای سیاه از شرق قفقاز مشاهده



نکته مهم : هر دو سفرنامه آقای علی عباسی و آقای نیما علایی در بین برندگان بود که با توجه به شرایط مسابقه فقط 1 جایزه به این 2 عزیز تعلق گرفت.

سفرنامه های دوستان عزیز : فرشاد شفیعی شهیدلو، رامین رمضانپور،مجید میرزادی،سجاد ذراتی،کریم شقاقی،مهران دلجوان امیری، محمدرضا طلوعی و خانمها : الف.اسدی، نجمه . ن به اختلاف بسیار اندکی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند .

 

برندگان بخش معرفی شهرهای ایران (1 میلیون تومان بن خرید خدمات)

# نام برنده مبلغ عنوان سفرنامه لینک سفرنامه
1 پرستو عطرسائی (بن خرید خدمات) بوی بهار نارنج، عطر یاس (معرفی و راهنمای گردشگری شیراز) مشاهده
2 فرشاد شفیعی شهیدلو (بن خرید خدمات) سفر به 7 استان (ایرانگردی) مشاهده
3 بهناز کاکاوند (بن خرید خدمات) سفری به شیراز از نوع اردیبهشتی مشاهده
4 مریم کریمی مخصوص (بن خرید خدمات) سفر به صراخیه ونیز گمشده ایران مشاهده



برندگان بخش نقد و بررسی هتل

به 4 نفر هر کدام معادل 500 هزار تومان وجه نقد و یا خرید از خدمات وب سایت تعلق خواهد گرفت.

 

# نام برنده مبلغ نقد و بررسی لینک هتل
1 مریم دژخواه وجه نقدی رامادا دی ما ، بانکوک مشاهده
2 امید مصدر وجه نقدی آلفا، استانبول مشاهده
3 حسانه قاضی زاده وجه نقدی رکسوس پریمیوم ، آنتالیا مشاهده
4 م فرشاد وجه نقدی نیپون، استانبول مشاهده



برندگان بخش نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی

# نام برنده مبلغ نقد و بررسی آژانس لینک هتل
1 م عربشاهی وجه نقدی مقتدر سیر تابان مشاهده
2 محمدرضا خداوردی وجه نقدی سلام پرواز مشاهده



به تمامی برندگان تبریک عرض میکنیم و از تمامی دیگر دوستان شرکت کننده در مسابقه نیز صمیمانه متشکریم. آرزومندیم در مجموع از نحوه قضاوت و پروسه انتخاب برندگان رضایت داشته باشید و امیدوایم تمامی شما دوستان مجددا در مسابقه سال 96 نیز شرکت نمایید . همچنان به خاطر داشته باشید این مسابقه بهانه ای برای به اشتراک گذاری تجارب سفر شما دوستان میباشد و اجر اصلی و معنوی را با دعای خیر صدها مسافری که از تجارب شما استفاده خواهند کرد خواهید برد.

 

لوح تقدیر

تمامی شرکت کنندگان و برندگان میتواند با هماهنگی قبلی جهت تحویل لوح تقدیر به دفتر لست سکند مراجعه نمایند. تمامی لوحها بعد از عید آماده تحویل خواهند شد اما میبایست حتما هماهنگی قبلی را بعمل بیاورید تا لوح شما را آماده تحویل نماید.

 

سخن پایانی

ضمن عرض تشکر مجدد از تمامی همراهان ، نویسندگان و خوانندگان وب سایت لست سکند به اطلاع میرساند مسابقه سال 1396 از هم اکنون آغاز شده است و تمامی سفرنامه ها و نقد و بررسیهای شما به صورت خودکار در مسابقه سال آتی شرکت داده میشوند (جوایز و لیست اسپاسنسرین در سال 96 اعلام خواهد شد. مسابقه سال آتی با تفاوتهای بسیار زیادی برگزار خواهد شد). این نکته را مد نظر داشته باشید که سفرنامه هایی که هم اکنون ارسال میشوند (در فصول معمولی سفر) از نقطه نظر دیده شدن و خوانده شدن در موقعیت بهتری هستند و در هنگام برگزاری مسابقه معمولا به دلیل بالا بودن تعداد سفرنامه های دریافتی و انتشار فشرده آنها ، شاید سفرنامه ها به خوبی دیده و خوانده نشوند، بنابراین از شما خواهش میکنیم سفرنامه های خود را به محض آماده شدن برای ما ارسال فرمایید و منتظر شروع مسابقه نمانیم.

همچنین از شما تقاضا داریم که برای تک تک هتلهایی که تشریف می برید نقد و بررسی هتل بنویسید. این بانک اطلاعاتی کمک بسیار شایانی به مسافران آتی این هتلها خواهد کرد. بر طبق بازخوردی که از آژانسهای مسافرتی همکار داشته ایم ، بعد از راه اندازی بخش نقد و بررسی هتلها و نمایش میانگین امتیاز داده شده از سوی کاربران در بخش پکیج تورها شاهد پیشرفت قابل توجهی در پرهیز از انتخاب هتلهای بی کیفیت و انتخاب هتلهای با کیفیت بالاتر بوده ایم که این موضوع را مدیون شما دوستان عزیز هستیم .

معرفی شهرهای خود را فراموش نکنید و با ارسال مطالب مفید و دانستنهای جالب در قالب گزارش مردمی کمک کنید که تمام نقاط توریستی ایران را به ایران و جهان به نحو احسن معرفی نماییم. بازهم از تمامی اسپانسرین محترم مسابقه تشکر میکنیم وامیدواریم هر ساله به تعداد اسپانسرین و جوایز مسابقه افزوده شود.

 

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

M.k 5 خرداد 1396 ساعت 03:20

سلام. بنظر من تکیه به تعداد دیده شدن صفحه و لایک و نظر دهی که بعضی نظرات که اگر ما جای اون شخص بودیم این کارو می کردیم درست نیست. به هر حال زمان گذشته و شرح همون هست که در سفرنامه گفته شده و قابل تغییر نیست، چون موقعیت و شرایط سفرها با هم تفاوت دارند، می بینم صرفا نباید باشه. بعضی سفرنامه ها خیلی زیبا هستند. که شاید لایک کمتر و بازدید صفحه کمتری داشته باشند محتوای سفرنامه هم مهم هست. اطلاعات مفیدی که در سفرنامه داده می شود و یا عکسهایی از جاهایی که سفر زیاد شده است اما کمتر دیده شده هم مهم هستند. با ارزوی موفقیت برای دوستانی که سفرنامه های خوبی نوشتند. تبریک می گویم!

احسان زارع 5 خرداد 1396 ساعت 03:19

با سلام خدمت مدیران سایت لست سکند
برام جالب بود که سفرنامه بنده (پاتایا شهر زیبایی ها ) با توجه به بازدید 25674 هزارنفری و 55 لایک در بین برگزیدگان نبود . حتما از دید هئیت داوران دارای نقص هایی بوده دیگه
به امید موفقیت روز افزون سایت لست سکند
تبریک به برگزیدگان

مریم د 5 خرداد 1396 ساعت 03:19

با سلام و تشکر از سایت لست سکند، راستش زمانی که پیج اعلام برندگان رو باز کردم، به نیت خوندن سفرنامه های برنده اومدم و اصلا هم حدس نمیزدم خودم جزو برندگان نقد هتل باشم!( :)) اونم این نقد!!) بسیار ممنون که حس خوب برنده شدن رو تونستم با شما تجربه کنم. در ضمن همیشه قبل از سفرهام، حتما سفرنامه های مرتبط رو میخونم و هتلهای پیشنهادی آژانس رو هم حتما تو سایت شما چک میکنم، خیلی ممنون که سایت مرجع و خوبی برای اشتراک گذاری تجربه ها دارید و واقعا ممنون از همه کسانی که مشارکت کردن و با تجربیاتشون راهنمای ما شدن :)

مجید آریا 5 خرداد 1396 ساعت 03:19

من همه سفرنامه های سایت رو خوندم واقعا باید بگم که سفرنامه تحقق یک رویا و سفرنامه روسیه و سفرنامه دوبی (مقام نهم و اول . چهارم در لیست برندگان) به نظرم محشر بودند.
من خودم دو سفرنامه برای سفر مجردی به تایلند و ماه عسل در تایلند رو آماده کردم که نه برای شرکت در مسابقه ، بلکه برای پر کردن خلا یک سفرنامه تمام مجردی و یک سفرنامه تمام خانوادگی درباره تفریحات تایلند در سایت منتشر خواهم کرد و امیدوارم خیلی ها جواب سوالاتشون رو بگیرند.

مینا بهجت منش اردکان 5 خرداد 1396 ساعت 03:19

سلام و عرض تبریک به همه دوستانی که در مسابقه برنده شده اند ..امیدوارم سفرهای خوب و شادی پیش رو داشته باشید
با بهترین آرزوها

delaram 5 خرداد 1396 ساعت 03:19

به جهنم که بهم نمره ی منفی دادین...
کلا ملت اعصاب ندارن هاااا..
بابا یکی دیگه باخت ،، چرا تلافیو سر من در مبارین..
واااا!!!
دلارام الان شده آدم بده..
مدیر جوووون پیاممو جون مادرت بزار ..
حذفش نکن..

حمیدرضا فتح العلومی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

خدمت تمام لست سکندی های عزیز (هیئت داوران، اسپانسرها، دست اندرکاران سایت، سفرنامه نویسان، خوانندگان محترم و ...) و خلاصه کلیه بزرگوارانی که به هر نحو زمانی از وقت خود را به این سایت و مطالب آن اختصاص داده اند عرض ادب و احترام دارم.
برای من افتخار بزرگی است تا درج اولین نوشته ام در میان این همه سفر نامه خوب، مورد توجه هیئت داوری قرار گرفت و نام من را نیز جزو برندگان قرار داده اند. بسیار خورسندم و از این عزیزان کمال تشکر را دارم.
از آنجا که هر یک از سفرنامه های برنده شده دارای نقاط قوت و ضعف مربوط به خود می باشد، پیشنهاد میکنم مسئولین محترم سایت لست سکند یک گرد هم آیی را تدارک دیده تا کلیه برندگان و تقدیرشدگان توسط این سایت بتوانند از نزدیک نیز با یکدیگر آشنا شده و تجارب خود را به اشتراک گذارند. در نهایت میتوان با در نظر گرفتن کلیه تجارب مثبت به یک چارچوب مفید از سفرنامه ای جذاب و کاربردی رسید (البته تا آنجا که به حس ابتکار و خلاقیت نویسنده صدمه نزند) و آنرا بر روی سایت در اختیار دیگر علاقه مندان به سفرنامه نویسی قرار داد.
به کلیه سفرنامه نویسان در این سایت خدا قوت گفته و به تک تک برندگان این مسابقه تبریک میگویم.
آرزوی بهترین ها را برایتان دارم.

مریم کریمی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

سلام و عرض تبریک به همه برندگان و همه دوستانی که تجربیاتشون رو با ما در میون گذاشتن.امشب خبر رو دیدم.اولش که لیست پونزده نفر اول رو دیدم خیلی نا امید شدم.البته من چندمین بار بود که در مسابقه شرکت میکردم.سفرنامه من به نام تفلیس قطعه ای از بهشت سومین سفرنامه پربازدید سایت بود و سفرنامه استانبول کوش آداسیم هم با نام سفر به دیار عثمانی از استانبول تا جزایر پرنده با استقبال خوانندگان و از جمله نظر لطف آقایان نقاش و عالی پور همراه بود.اما هیچ کدوم ازین سفرنامه ها برنده نشدن اما من نا امید نشدم و امسال با دو سفرنامه جمهوری آذربایجان و صراخیه شرکت کردم.قطعا سلیقه های متفاوتی وجود داره و ممکنه تموم کسانی که در لیست هستن باب طبع همه نباشن اما اینجا هیچ کس بازنده نیست چون همه زحمت کشیدین و تجربیاتتون رو در اختیار دوستانتون قرار دادید و از تجربیات دیگران استفاده کردین.به همه دوستاک به ویژه آقای عباسی,حجتی ,عالی پور و خانم اطمینان تبریک میگم.خانم اطمینان من واقعا از برنده شدن شما خوشحال شدم.چون سال قبل هم سفرنامه شما عالی بود(زین قند پارسی که به بنگاله می رود).با آرزوی توفیق برای همه

عرفان 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

به نظرم نتیجه مسابقه خیلی منصفانه نبود و انگیزه را برای نوشتن دوباره سفرنامه واسه کسانی که بار اول یا دوم بود که سفرنامه می نوشتن از آنها گرفت . درست است که سفرنامه این اشخاص خالی از مشکل نبود اما به لحاظ زمانی که صرف نوشتن و ویرایش و گرفتن عکس گذاشتن می توان گفت که کمتر از برندگان مسابقه نبوده است.
البته مطمنا هدف تمامی افرادی که شرکت کرده اند در جهت راهنمایی و اطلاع رسانی بهتر واسه کسانی هست که قصد سفر دارند ، اما به نظر من وقتی بحث مسابقه پیش می اید بهتر است در شرایط منصفانه ای این مسابقه برگزار شود
به مانند مسابقه عکس ، بایستی این مسابقه در دو قسمت اماتور و حرفه ای برگزار شو.
در مجموع از سایت لست سکند قدردانی می نمایم.

فرشاد شفیعی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

سلام خانم ورزش نژاد عزیز.سخنان شما مثل بمب انرژی بود که باعث افزایش روحیه و دلگرمیم به کار شد . خدا رو شاکرم که دوستانی مثل شما دارم که بخوبی خوب و بد رو از هم تشخیص میدید.
در طول یکسال گذشته خوشبختانه بنده این توفیق رو داشتم که تمام سفرنامه ها رو به دقت مطالعه کنم و آنچه در توان و تجربه داشتم ،بدون منت و هیچ چشمداشتی در اختیار دوستان قرار بدم. واقعا بعضا تعجب میکردم که عوض قدر دانی ، بعضی ازدوستان کم محبتی میکردند . من که تمام نیت و همتم بخاطر رشد صنعت گردشگری کشور و سفرنامه های خوب و بی ایراد بود و هیچگونه چشمداشتی جز یک کلمه تشکر و آن هم بخاطر دلگرمیم بود ،چنین مورد هجمه و فشار قرار گرفتم که چندین بار خواستم عطای این کار رو به لقایش ببخشم اما محبت دوستانی مثل شما از این کار منصرفم کردند.
واقعا خدای سبحان رو شاکرم که حضور دوستان قدر شناسی چون شما و چند دوست دیگر رو دارم که نقدهای بنده مورد توجه و استفاده اشان واقع شده و حداقل کمکی به بهتر نوشتن ،انجام داده ام که همین کار برای من از تمام جوایز این سایت بالاتره و خدا رو شاهد میگیرم که بیش از آنکه از برنده شدن خودم خوشحال باشم ،ازدوستان عزیزی که بسیار بهتر از من بودندو برنده شده وجایزه گرفتند،خوشحالم. چون واقعا حقشون بود و بدینوسیله ازهمه دوستان تشکر و قدر دانی مینمایم.
برای شما سرور بزرگوار هم آرزوی سلامتی وموفقیت روزافزون دارم.

فرشاد شفیعی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

سلام آقای حسینی بزرگوار. ممنونم که نقدهای بنده در خصوص سفرنامه شما مورد توجهتون قرار گرفته و شما از معدود سفرنامه نویسانی هستید که سعی در اصلاح و پیشرفت کارتون دارید و از این بابت بسیار خوشحالم و آرزوی موفقیت دارم.
برای شما سفرهای سالم، خوب و سفرنامه های شیرین،خواندنی و بی نقصی رو در آینده آرزومندم و امیدوارم همواره در زندگی موفق و سربلند باشید.

علی محمدحسینی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

تبریک به برندگان عزیز مسابقه
در واقع همه سفرنامه نویسان برنده واقعی هستند چون اینجا محیطی است برای انتقال تجربه که بسیار گرانبهاست
باید از سایت لست سکند برای ایجاد چنین بستری تشکر نمود
بنده خودم امسال دو سفرنامه رو تقدیم سایت کردم و سعی می کنم از اساتید دیگر مثل اقای علی عباسی همچنان بیاموزم
ضمنا باید از نکته بینی آقای شفیعی هم تشکر کرد . ایشون همه سفرنامه ها رو به ریز میخونند و نکاتی رو گوشزد می کنند که بسیار مفیده
برای خود من در سفرنامه اول چنین بود و از تمام تذکرات ایشون برای سفرنامه دوم درس گرفتم
به امید اینکه همه عزیزان سفرهایی شاد در پیش داشته باشند .
ممنون لست سکند عزیز

هادی اکبرزاده 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

با سلام خدمت دست اندر کاران سایت لست سکند. سوال من این است که چرا مثل سالهای گذشته قرعه کشی برای اعضاء انجام نمیدین با قرعه کشی جذابیت سایت بیشتر میشه و مخاطبین شما زیادتر و طبیعتاً راندمان کار شما بهتر خواهد شد لطفا اقدام فرمایید. ممنون

مجتبی 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

با سلام و تشکر از سایت وزین لست سکند و تبریک خدمت دوستانی که برنده شدند و دوستانی که به هر نحوی در این سایت سهم دارند...


پیشنهاد میکنم در قسمت سفرنامه ها ، سفرنامه هایی که برنده شدند رو به نحوی اعلام بکنند تا اگر کسی بعدا خواست استفاده بکنه ، مشخص تر بشه... اینطور اگر کسی تازه وارد سایت بشه و اطلاعی از سفرنامه های برتر و برندگان سالهای مختلف نداشته باشه، به احتمال زیاد نمیتونه به این قسمت ها وارد بشه و استفاده ی بیشتری ببره

با تشکر از همه ی دوستان

نیلوفر ورزش نژاد 5 خرداد 1396 ساعت 03:18

سلام به همه دوستان و خانواده عزیز لست سکند
خیلی خوشحالم که امسال هم اسم خودم رو در لیست برندگان این دوره دیدم و واقعا هیجان زده شدم
از همه خوانندگان و همراهان خوب و مهربون و دوست داشتنی لست سکند که من و دیگر دوستانم رو با کامنت های پر محبت خودشون دلگرم کردن و انگیزه نوشتن به ما دادن تشکر میکنم. قطعا اگر مخاطبان این سایت، تا این حد مشتاق و حرفه ای نبودند، سطح سفرنامه ها و نوشته های دوستان هم تا این حد بالا نمی رفت و به نظر من همه ی این خانواده برنده این کار گروهی هستند.
به داوران عزیز که با دقت و نکته سنجی، وقت گذاشتند و تک تک سفرنامه ها رو بررسی کردن و قضاوتی شایسته، برندگان رو اعلام کردن هم خسته نباشید و خدا قوت می گم و براشون آرزوی موفقیت دارم
و یک تشکر ویژه و از صمیم قلبم، از آقای عسگری و سایر دوستان و بزرگواران سایت خوب و حرفه ای لست سکند دارم که این امکان رو برای ما علاقه مندان به سفر ایجاد کردند که در فضای مجازی، به صورت حقیقی، لذت همسفری و کسب تجربه سفر و هیجان رو با دیگر دوستانمون در اینجا شریک بشیم و براشون آرزوی موفقیت های بیشتر دارم. بدون شک اینکار این عزیزان، از مصادیق بارز خدمت به خلق هست که امیدوارم خدای مهربان هم همواره یار و نگهدار این دوستان باشه
تبریک میگم به دوستانی که برنده شدند و دوستان دیگر مثل آقای شفیعی آقای رمضانپور،آقای میرزادی، آقای ذراتی، آقای شقاقی، آقای دلجوان امیری، آقای طلوعی و خانم الف.اسدی، و خانم نجمه . ن که قطعا سفرنامه های این عزیزان هم بسیار عالی و خوب بوده ولی متاسفانه در لیست تعداد محدود برندگان قرار نگرفته
تشکر نهایی من هم از اسپانسرین محترم هست که حمایت مالی شون و خدمات خوبی که ارائه می دن، باعث ایجاد انگیزه در دوستان سفرنامه نویس شده و هر سال هم بهتر از سال قبل بوده
برای همه دوستان آرزوی سفر های شاد و به یاد ماندنی دارم

مشاهده نظرات بیشتر