سفرنامه های ارومیه

سرِ گربه ی زیبا

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

شمال غرب ایران شهریور سال 1398 بود که تعطیلات تابستونه ی یک هفته ای شرکت اعلام شد، مصادف شده بود با ایام تاسوعا و عاشورا و ما (من و همسرم علیرضا) تصمیم گرفتیم سفری به سر گربه ی زیبا داشته باشیم. مسیرهای حرکتمون به این صورت

فاخره خادملو

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری

مهمان خوان پربرکت کُردهای سرزمینم: سفر با دوچرخه از ارومیه تا سنندج (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

می‌گویند هر کس نان دلش را می‌خورد! تا قبل از این سفر درستی یا نادرستی این جمله اصلاً برایم مهم نبود اما در این سفر مردمانی را دیدم دریادل و آنقدر مهربان و خونگرم که با خود گفتم اگر نانی هم از دل قسمت کسی

الهام قربانی

سفری به خطه آذربایجان ( تبریز، دریاچه ارومیه، روستای کندوان، قلعه بابک )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

تصویر 1 : باغ سیبی که در مسیر عینالی تبریز دیدم . تصویر 2 : تبریز، شهریور 91 –  " آلما " در زبان ترکی به معنای سیب و زیبایی است .   سفرنامه را با مطلعی از شعر شهریار، این گرانمایه تبریز و ایران زمین شروع می کنم

هادی انصاری

سفر به خاستگاه زرتشت (ارومیه)

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

بنام خدا

مهدی سپهری

ارومیه بهشت ایران + تصاویر

مقاصد : ارومیه

سلام به همه دوستان مخصوصاً دوستان اهل سفر بعد از اینکه اولین سفرنامه رو مربوط به شهر وان ترکیه نوشتم با دیدن شهر خیلی کوچیک وان و داشتن اون همه گردشگر ایرانی این بار تصمیم گرفتم شهر ارومیه محل سکونت خودم رو با جاذبه

امید فیض الهی

سفر به ارومیه، پاریس ایران + تصاویر

مقاصد : ارومیه

با سلام راستش اوایل اسفند ماه بود که خواستم سفرنامه ایی رو در مورد استان آذربایجان غربی و شهرستان هایش و مخصوصا ارومیه تهیه کنم. ولی در نهایت به ارومیه بسنده کردم. منتها نمی خواستم این سفرنامه رو در عرض یک هفته بنویسم.