سفرنامه های تالش

آگهی لست سکند - جایگاه K - دسکتاپ - لندینگ جام جهانی

راه رسيدن به بهشت سنگلاخ شد (سفرنامه سوباتان)

مقاصد : تالش

"زمانیکه هنوز لاستیک ماشینها آن بوسه شوم خود را بر خاک پاک سوباتان نزده بودند، سوباتانی داشتیم بسیار رویایی و دوست داشتنی. در آن سوباتان نه سیمانی بود و نه حلب و نه تیرآهنی. هر چه می دیدی از نوع طبیعت بود و از جنس

منصوره
12.2K
ادامه مطلب

ترکینگ مسیر دریاچه نئور به ییلاق سوباتان و جنگل لیسار ( سیری در طبیعت اردبیل و تالش )

سلام موضوع این بار سفرنامه، مربوط به پیمایش در طبیعت مابین استان اردبیل و استان گیلان، از ناحیه دریاچه نئور در استان اردبیل به روستای سوباتان و سپس به لیسار در استان گیلان، می باشد. تصویر 1 : موقعیت و مسیر بین دریاچه نئور و روستای سوباتان

هادی انصاری
17.7K
4.5

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری
10.2K
ادامه مطلب

8 جاذبه دیدنی غرب گیلان (سفرنامه گیلان)

1 – گیلان زیبا     8  جاذبه دیدنی  غرب گیلان بعد از نگارش اولین سفرنامه ام درباره کشور زیبای اسلوونی و انتشار آن در سایت وزین لست سکند ( اسلوونی : سبز جذاب ، پایتخت سبز اروپا ) ، در گام دوم  اقدام به بررسی برخی از جاذبه های استان

مهدی احساسیان
28.2K

گشت و گذاری در ییلاقات بی مثال شمال و شمال غرب کشور

گشت و گذاری در ییلاقات بی مثال شمال و شمال غرب کشور ممکن است در آغاز سفر شما حرفی برای گفتن نداشته باشید ، اما سفر در پایان از شما یک نویسنده می سازد ( ابن بطوطه )   سوباتان زییا تابستان امسال با توجه به گرانی دلار سفر

-nazarian
42.3K
4.4

سفر به اعماق گیلان

مقدمه  خرداد ماه 96 به همراه همسرم عازم گیلان شدیم تا از جاذبه های طبیعی ، من جمله آبشارهای رویایی آن بازدید کنیم. 5 روز مرخصی وسط هفته کافی بود تا بتوانیم لیستی از مناطقی که به دیدن آنها علاقه داشتیم را  تهیه کرده و در