• 18

27731

ملاقات با شاه طهماسب صفوی در دولتخانه مبارکه قزوین

پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 09:00 توسط زینب مهرآبادی قزوین

تیر ماه 98 بود که تور یک روزه قزوین را در سایت لست سکند دیدم، دیدن نام جاذبه ­هایی که قرار بود این تور از آن بازدید کند برام جالب آمد و تصمیم گرفتم به قزوین سفر کنم. در فکر سفر به قزوین بودم...

• 37

12755

سفری یک روزه به قزوین

یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 09:00 توسط محسن خرمایی قزوین

ز تاریخ قزوین بسی داستان             شنیدم من از دوره باستان         به دوران تهماسب شد پایتخت          ازین رو بدین شهر رو کرد بخت    چو عباس شد پادشه این دیار         شد آبادی و رونقش بی‌شمار        درین پایتخت از دیاران دور                 بسی داشتند...

• 20

15691

سفری یک روزه به پایتخت حکومت صفویان، قزوین

سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:00 توسط مهدیه زوارفرد ایران قزوین

سفری یک روزه به پایتخت حکومت صفویان، قزوین قزوین که روزگاری پایتخت شاه طهماسب صفوی بوده است ، مقصد خیلی خوبی برای سفر یک روزه به خصوص برای اهالی تهران و کرج میباشد. من به شخصه هیچوقت در مورد شهر قزوین و بناهای تاریخی...

• 18

11650

قزوین، شهری زیبا در همین نزدیکی

شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 09:00 توسط زهره دشتی قزوین

تو يه روز هم ميشه خيلي كارا كرد بگردي خوش باشي سفر كني در كنار عزيزانت باشي يه روز خيلي عمره داستان سفر یکروزه ما به قزوین برای نوروز سال 96 است و در آستانه سال جدید شاید بتونه راهنمای کوچکی در گشت و گذارهای...