بهترین رستوران های کیش؛ 15 رستوران خوب و معروف جزیره

4.3
از 87 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین رستوران‌های کیش کدام است؟
07 آذر 1402 08:00
59

پس از چند ساعت گشت‌وگذار در کیش، نوبت به صرف ناهار یا شام می‌رسد. حالا باید بین بهترین رستوران های کیش، یک کدام را برای صرف وعده غذایی انتخاب کنید؛ اما آیا می‌دانید کدام‌یک از آن‌ها مناسب ذائقه شماست و از نظرات مردم درباره رستوران های کیش خبر دارید؟ ما در این مطلب از لست‌سکند به این موضوع جذاب و مفید پرداخته‌ایم تا برای پیداکردن رستوران های خوب کیش، وقت کمتری بگذارید و از قبل بدانید که کدام رستوران کیش برای شما جذاب‌تر است. اگر هم دوست دارید از محل اقامتتان دور نشوید و در همان محدوده، رستورانی خوب پیدا کنید، با ما همراه باشید.

06.jpg

رستوران های معروف کیش کدام‌اند؟

رستوران کوه نور، رستوران میرمهنا، فودکورت فودلند، رستوران دارچین، رستوران هواری، فودهال هشتگ، رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی کیش، رستوران بهشت شاندیز کیش، رستوران قصر سفید، رستوران شاندیز صفدری، رستوران پدیده شاندیز کیش، رستوران خانه سوخاری، رستوران دریایی عمو اکبر و رستوران توتی فروتی از رستوران های خوب کیش هستند. برای آشنایی با این رستوران های معروف کیش، تا انتهای این مطلب را بخوانید.

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور کیش، رستورانی با دکور داخلی سنگ و صخره است که فضای شیک و جالبی دارد و در لیست بهترین رستوران های کیش امتیاز بالایی را به دست آورده است. نورپردازی خاص این رستوران در شب، منظره‌ای رؤیایی به‌ وجود می‌آورد. در منوی این رستوران، غذایی به اسم بروشه فرانسوی است که زبانزد همه شده و امتحان کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درمجموع، منوی رستوران کوه نور کیش طوری تنظیم شده که همه سلیقه‌های غذایی را دربربگیرد و تنوع خوبی داشته باشد. رستوران کوه نور، موسیقی زنده و کافی‌شاپ‌ هم برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. خوب است اضافه کنیم که هتل شایان، از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل در نزدیکی این رستوران قرار دارد. اگر در این هتل اقامت دارید، می‌توانید برای صرف یک وعده غذا، روی رستوران مجلل کوه نور حساب کنید.

  • ساعت کاری رستوران کوه نور: از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران کوه نور: 09347689192

  • آدرس رستوران کوه نور: میدان امیرکبیر، رو‌به‌روی دانشگاه کیش

  • صفحه اینستاگرام رستوران کوه نور: koohenoor.kish@

موقعیت دقیق رستوران کوه نور روی نقشه

رستوران کوه نور کیش2.jpg
ورودی رستوران کوه نور، از رستوران های معروف کیش
رستوران کوه نور کیش.jpg
نمای داخلی رستوران کوه نور، بهترین رستوران کیش
رستوران کوه نور کیش3.jpg
نمونه‌ای از غذای رستوران کوه نور کیش

رستوران میرمهنا

نمی‌توانیم بگوییم که رستوران میرمهنا، بهترین رستوران کیش است؛ اما بی‌گمان یکی از رستوران‌ های خوب کیش محسوب می‌شود که در کنار هتل تاپ رز قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شود. رستوران میرمهنا تنوع درخور توجهی را در منوی غذاهایش دارد که برای اکثر افراد جذاب است. باید بگوییم که این رستوران از رستوران‌های قدیمی کیش محسوب می‌شود که هنوز هم کیفیتش مثل قبل است. انتخاب رستوران‌های نزدیک ساحل در فصل‌های مناسبی مثل پاییز، حال‌وهوای ویژه‌ای دارد.

از امکانات و ویژگی‌های رستوران میرمهنا می‌توانیم به پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده و نزدیکی‌اش به تفریحات آبی کیش اشاره کنیم. البته اصلی‌ترین مزیت این رستوران، غذاهای باکیفیتش است. همین امر، بسیاری از افراد را به سمت این رستوران می‌کشاند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که پیش از رفتن به آنجا، میز رزرو کنید تا از جایتان در رستوران مطمئن باشید.

  • ساعت کاری رستوران میرمهنا: از ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و از ۷ عصر تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران میرمهنا: 07644422855 و 09347698820

  • آدرس رستوران میرمهنا: خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، کنار هتل تاپ رز

  • صفحه اینستاگرام رستوران میرمهنا: mirmohanna_restaurant@

موقعیت دقیق رستوران میرمهنا روی نقشه

رستوران میرمهنا.jpg
مسیر ورودی رستوران میرمهنا،‌ از رستوران های خوب کیش
رستوران میرمهنا2.jpg
میز چیده‌شده برای میهمان‌ها در رستوران و کافی‌شاپ میرمهنا

فودکورت فودلند کیش

در رستوران فودلند کیش، سه سالن اصلی وجود دارد که هركدام با دكوراسيون و نورپردازی متفاوت، پاسخ‌گوی هر سليقه‌ای هستند. هدف اصلی از تأسیس رستوران فودلند، ارائه‌ غذای باکیفیت، متنوع و منطبق با استانداردهای بین‌المللی است تا بتواند خدمت‌رسانی خودش را کامل کند. تنوع غذایی این رستوران در جزیره‌ کیش و شاید کل کشور منحصربه‌فرد باشد؛ چراکه بیش از 100 نوع غذا، پیش‌غذا و دسر از کشورهای مختلف در منوی غذایی این رستوران وجود دارد.

همچنین بخش مجزایی برای ارائه‌ انواع فست‌فود، در این رستوران در نظر گرفته‌اند و برندهای غذایی معروفی مثل fudo lime و chill out در آن حضور دارند. می‌توان گفت که این مجموعه، اولین رستورانی است که یک فودکورت واقعی را برای مهمانانش طراحی کرده است. در رستوران فودلند کیش، دو کافی‌شاپ مجزا طراحی شده است؛ یک کافی‌شاپ مدرن برای سرو انواع بستنی و نوشیدنی‌های سرد و گرم و یک کافی‌شاپ مراکشی به‌نام لیالی، به‌همراه پذیرایی چای و قلیان. پس از سرو غذا در تالارهای اصلی، نمی‌توانید به‌راحتی از کنار این دو کافی‌شاپ بگذرید. گفتنی است که اکثر مواد غذایی و ادویه‌جات مصرفی این رستوران، از خارج کشور و با درنظرگرفتن استانداردهای بین‌المللی صنایع غذایی تهیه می‌شوند.

وسعت این رستوران به بیش از 2000 متر مربع می‌رسد و ظرفیتش بیشتر از 400 نفر است. تمامی این موارد، رستوران فودلند را به یکی از رستوران های معروف کیش تبدیل کرده است. اگر در هتل مارینا که یکی از هتل های ساحلی کیش است اقامت دارید، می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی به سراغ این رستوران بروید؛ زیرا هتل مارینا در نزدیکی این رستوران قرار دارد.

  • ساعت کاری فودکورت فودلند: از ۱۱ صبح تا ۱۲.۵ شب

  • شماره‌تلفن فودکورت فودلند: 07644466333

  • آدرس فودکورت فودلند: مرجان، انتهای لاین غربی بازار بین‌المللی مرجان

  • صفحه اینستاگرام فودکورت فودلند: foodland_kish@

  • وب‌سایت فودکورت فودلند: www.foodlandkish.ir

موقعیت دقیق فودکورت فودلند روی نقشه

رستوران فودلند کیش.jpg
ورودی فودکورت فودلند
رستوران فودلند کیش2.jpg
فودکورت فودلند، از رستوران های معروف کیش

رستوران دارچین

منوی غذایی رستوران دارچین بسیار چشمگیر و جذاب است. این رستوران را بیشتر به‌دلیل کیفیت مناسب و تنوع غذایی‌اش می‌شناسند. گفتنی است استیک‌های این رستوران هم بسیار خوشمزه و محبوب است و توانسته این رستوران را در لیست بهترین رستوران های کیش جای دهد. رستوران دارچین، منوی صبحانه هم دارد که به آن‌ دسته از افرادی پیشنهاد می‌کنیم که خوردن صبحانه‌های جذاب و رنگارنگ را در رستوران دوست دارند.

  • ساعت کاری رستوران دارچین: از ۱۲.۵ ظهر تا ۵ عصر و از ۸.۵ تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران دارچین: 076۴۴۴۲۰۳۵۷ و 07644423090

  • آدرس رستوران دارچین: انتهای خیابان اندیشه

  • صفحه اینستاگرام رستوران دارچین: darchin.restaurant.kish@

  • وب‌سایت رستوران دارچین: www.darchinkish.ir

موقعیت دقیق رستوران دارچین روی نقشه

رستوران دارچین2.jpg
ورودی رستوران دارچین
رستوران دارچین.jpg
انواع غذا در رستوران دارچین

رستوران هواری کیش

اگر نظرات مردم درباره رستوران های کیش را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که رستوران هواری هم جزو بهترین رستوران های کیش است. شاید محیط این رستوران خیلی بزرگ نباشد، اما می‌توانیم بگوییم که بسیار دنج و دل‌پذیر است. اگر به این رستوران می‌روید، حتماً غذاهای دریایی را سفارش دهید و لذت ببرید. موقعیت قرارگیری این رستوران به‌گونه‌ای است که از آنجا به‌راحتی به یکی از بهترین تفریحات خانوادگی کیش، یعنی پارک دلفین، دسترسی دارید. باید به این نکته هم توجه داشته باشید که غذاهای پرطرف‌دار این رستوران، ممکن است خیلی زود تمام شوند. پس بهتر است که به‌موقع به رستوران هواری بروید یا پیش از رفتن به آنجا، از لیست غذاهای موجود باخبر شوید.

  • ساعت کاری رستوران هواری کیش: از ۱۲.۵ ظهر تا ۶ عصر، از ۸ تا ۱۱ شب

  • شماره‌تلفن رستوران هواری کیش: 07644445151

  • آدرس رستوران هواری کیش: شهرک صدف، میدان گلستان، روبه‌روی مسجد امام حسن مجتبی

  • صفحه اینستاگرام رستوران هواری کیش: havari_restaurant@

موقعیت دقیق رستوران هواری روی نقشه

رستوران هواری کیش.jpg
نمای ورودی رستوران هواری، از رستوران های خوب کیش
رستوران هواری کیش2.jpg
نمونه‌ای از غذای رستوران هواری

فودهال هشتگ کیش

فودهال هشتگ کیش، یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش است که شامل چهار بخش مختلف می‌شود. هریک از بخش‌های رستوران هشتگ کیش، منوی ویژه‌ای دارند و طراحی دکور این بخش‌ها، متناسب با غذاها و خوراکی‌هایی است که سرو می‌کنند. این مجموعه در سال 1394 تأسیس شد و به‌مرور گسترش پیدا کرد. تنوع دکوراسیون فودهال هشتگ کیش در قسمت‌های مختلفش، برای اکثر مشتریان جذابیت دارد. پارکینگ، فضای باز، تراس و بخش‌هایی دیگر، ازجمله قسمت‌هایی هستند که در این رستوران وجود دارند.

در فودهال هشتگ کیش، می‌توانید غذاهای فست‌فودی، کبابی، چلویی و غذاهای ایتالیایی را سفارش دهید و از کیفیت طبخ و تازگی مواد اولیه به‌کاررفته در آن‌ها اطمینان داشته باشید. نکته مهم دراین‌بین، قیمت مناسب غذاهای رستوران هشتگ با توجه به کیفیتی است که ارائه می‌دهد. افزون‌بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، از ساعت ۲ تا ۴ بعدازظهر در این رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود. همچنین شب‌ها بعد از ساعت ۱۰ تا حوالی ۱۲ شب هم موسیقی زنده، برقرار است.

این رستوران، همه‌چیز را برای ارائه به مشتریان در دسترس دارد؛ اما اگر دلتان دسری متفاوت می‌خواهد، می‌توانید به یکی از بهترین کافه های کیش، یعنی کافه اسپرسولب هم سری بزنید و دسر جذابی را نوش‌جان کنید. کافه اسپرسولب فقط ۵ دقیقه با ماشین از رستوران هشتگ کیش فاصله دارد.

  • ساعت کاری فودهال هشتگ کیش: از ۱ ظهر تا ۴ بعدازظهر و از ۸ شب تا ۱ شب

  • شماره‌تلفن فودهال هشتگ کیش: 07644441000

  • آدرس فودهال هشتگ کیش: میدان خانه گستر، ساختمان گنجه 2

  • صفحه اینستاگرام فودهال هشتگ کیش: hashtagkish@

  • وب‌سایت فودهال هشتگ کیش: www.hashtagkish.com

موقعیت دقیق فودهال هشتگ کیش روی نقشه

Lastsecond.ir-kish-best-restaurant-hashtag-food-hall.jpg
نمونه‌ای از غذاهای فودهال هشتگ کیش
رستوران هشتگ کیش.jpg
فضای داخلی فودهال هشتگ کیش

رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی

اگر دوست دارید بین نشستن داخل رستوران یا محیط بیرونی آن، حق انتخاب داشته باشید، رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی این امکان را به شما می‌دهد. غذاهای خوش‌طعم، دکوراسیون زیبا و سرویس‌دهی مناسب این رستوران، آن را به یکی از رستوران های خوب کیش تبدیل کرده است که افراد زیادی را به سمت خودش می‌کشاند.

  • ساعت کاری رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی: از ۱۲ ظهر تا ۵ عصر، ۷ غروب تا ۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی: 09303115452

  • آدرس رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی: بلوار امیرکبیر، مقابل کارتینگ ساختمان هدیش

  • صفحه اینستاگرام رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی: potato.time.kish@

موقعیت دقیق رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی روی نقشه

رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش.jpg
نمای خارجی رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی
رستوران وقت برگر و سیب زمینی کیش2.jpg
غذاهای رستوران وقت برگر و سیب‌زمینی

رستوران بهشت شاندیز کیش

رستوران بهشت شاندیز در ابتدای سال 1400 تأسیس شد و از همان ابتدا با ارائه خدمات باکیفیت، نظرات مثبت فراوانی را جلب کرد. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است و افزون‌بر این، رستوران بهشت شاندیز کیش، یک کافی‌شاپ هم دارد که با منوی ویژه خودش فعالیت می‌کند.

شما در این رستوران می‌توانید برخی از مراسم خود را هم برگزار کنید. البته برای این کار باید هماهنگی‌های لازم را با رستوران انجام دهید. رستوران بهشت شاندیز که از بهترین رستوران های کیش به شمار می‌آید، یک بند موسیقی هم برای اجرای زنده موزیک دارد؛ اما برای اطلاع از کار و عملکرد آن‌ها، بهتر است پیش از رفتن به رستوران، از این مورد باخبر شوید.

  • ساعت کاری رستوران بهشت شاندیز: از ۱۲.۵ ظهر تا ۴.۵ بعدازظهر و از ۹ شب تا ۱۲.۵ شب

  • شماره‌تلفن رستوران بهشت شاندیز: 09020098024

  • آدرس رستوران بهشت شاندیز: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

  • صفحه اینستاگرام رستوران بهشت شاندیز: beheshteshandiz@

  • وب‌سایت رستوران بهشت شاندیز: www.beheshteshandiz.com

موقعیت دقیق رستوران بهشت شاندیز کیش روی نقشه

رستوران بهشت شاندیز کیش2.jpg
نمای ورودی رستوران بهشت شاندیز، بهترین رستوران کیش
رستوران بهشت شاندیز کیش.jpg
فضای داخلی رستوران بهشت شاندیز، بهترین رستوران کیش

رستوران قصر سفید کیش

نمای سفیدرنگ رستوران قصر سفید، از اصلی‌ترین دلایل نام‌گذاری این رستوران است. البته این رستوران با نام دیگر قصر تشریفات هم شناخته می‌شود. دکوراسیون و محیط دل‌نشین رستوران، توانسته است قصر سفید را به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل کند. مهم‌ترین عامل جذب مسافران و شهروندان به این رستوران، طعم لذیذ غذاهاست. نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد، منوی متنوع رستوران است که شامل غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود و دریایی می‌شود؛ بنابراین شما با هر سلیقه‌ای که دارید، می‌توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید. به تمامی نکات مثبتی که گفتیم، برخورد خوب پرسنل را هم اضافه کنید.

  • ساعت کاری رستوران قصر سفید: از ۱۲ ظهر تا ۱۲.۵ شب

  • شماره‌تلفن رستوران قصر سفید: 07644455107

  • آدرس رستوران قصر سفید: انتهای بلوار اندیشه

موقعیت دقیق رستوران قصر سفید روی نقشه

رستوران قصر سفید کیش.jpg
ساختمان رستوران قصر سفید
رستوران قصر سفید کیش2.jpg
نمونه‌ای از غذای رستوران قصر سفید

رستوران شاندیز صفدری

از دیگر رستوران های خوب جزیره کیش، رستوران شاندیز صفدری با غذاهای ایرانی است. انواع کباب‌ها و چلوماهیچه در منوی این رستوران دیده می‌شود. دلیل معروف بودن و شلوغی همیشگی این رستوران، کیفیت غذاهای اینجاست. درضمن، شب‌ها در این رستوران موسیقی زنده برای مهمان‌ها اجرا می‌شود. ظرفیت این رستوران حدود 500 نفر است و شما می‌توانید مهمانی‌ها و جشن‌های خود را هم در این رستوران برگزار کنید. گفتنی است که شیشلیک‌های رستوران شاندیز صفدری، بسیار محبوب و معروف هستند و پیشنهاد می‌کنیم که آن‌ها را نیز تجربه کنید.

  • ساعت کاری رستوران شاندیز صفدری: از ۱۲.۵ ظهر تا ۴ بعدازظهر و از ۹.۵ تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران شاندیز صفدری: 09020098076

  • آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بین کشتی یونانی و کلبه هور

  • صفحه اینستاگرام رستوران شاندیز صفدری: shandiz.safdari.saheli@

  • وب‌سایت رستوران شاندیز صفدری: www.shandizsafdari.com

موقعیت دقیق رستوران شاندیز صفدری روی نقشه

رستوران شاندیز صفدری2.jpg
ورودی رستوران شاندیز صفدری
بهترین رستوران های کیش
اجرای موسیقی زنده در رستوران شاندیز صفدری
رستوران شاندیز صفدری.jpg
محیط دل‌نشین رستوران شاندیز صفدری، از بهترین رستوران های کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده‌ شاندیز کیش از بهترین رستوران های کیش است که فضای بزرگ و برخی از خدماتش مثل ترانسفر، آن را کمی متمایز می‌کنند. نظرات مردم درباره رستوران های کیش هرچه باشد، باز هم رستوران پدیده شاندیز در میان آن‌ها امتیازی درخشان دارد. این رستوران در سال 1389 افتتاح شد و در مقابلش، یک لنگر 100 تنی قرار دارد که در مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده است. به‌ همین دلیل، پدیده شاندیز علاوه‌بر رستوران، یکی از جاهای دیدنی کیش هم به شمار می‌رود که روزانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است. علت دیگری که این رستوران را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده، نمای ظاهری آن است که شبیه دروازه ورودی بابل در 3000 سال پیش طراحی شده است.

اگر با تور کیش هتل ترنج به سفر می‌روید، رستوران‌های این هتل، پذیرایی ویژه‌ای از شما می‌کنند؛ اما اگر می‌خواهید مدتی را بیرون از هتل بگذرانید و از جاذبه‌های کیش هم دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم غذای خود را در پدیده شاندیز کیش میل کنید تا به کیفیت سفرتان اضافه شود.

غذاهای متنوع، محیط زیبا و خانوادگی و سرویس‌دهی رستوران، آن را بسیار محبوب‌تر کرده‌اند. خوب است بدانید که برای برخی از گردشگران، تنها محیط این رستوران جذاب است، نه غذای آن؛ اما برخی دیگر، فقط از کیفیت غذا تعریف می‌کنند. گفتنی است که این رستوران یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های سرپوشیده در دنیاست و هم‌زمان ظرفیت پذیرایی از 2000 نفر را دارد.

  • ساعت کاری رستوران شاندیز کیش: از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران پدیده شاندیز کیش: ۰۷۶۴۴۴۷۱۰۶۸ و 09020098110

  • آدرس رستوران پدیده شاندیز کیش: جاده جهان، نرسیده به میدان غروب

  • صفحه اینستاگرام رستوران پدیده شاندیز کیش: padide.kish@

  • وب‌سایت رستوران پدیده شاندیز کیش: www.padideshandizkish.ir

موقعیت دقیق رستوران پدیده شاندیز روی نقشه

رستوران پدیده شاندیز کیش.jpg
نمای ورودی رستوران بزرگ پدیده شاندیز
رستوران پدیده شاندیز کیش2.jpg
غذای رستوران پدیده شاندیز، بهترین رستوران کیش
Lastsecond.ir-kish-best-restaurants-padide-shandiz-kish.jpg
نمای خارجی لنگر و رستوران پدیده شاندیز کیش

فودکورت دامون

اگر قصد خرید دارید و به یکی از بهترین مراکز خرید کیش، یعنی مرکز خرید دامون می‌روید، می‌توانید پس از گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز و خرید کردن از فروشگاه‌های مختلف، به طبقه دوم این مرکز خرید بروید و برای صرف غذا به فودکورت دامون سری بزنید. در این فودکورت می‌توانید علاوه‌بر غذاهای ایرانی، غذاهایی از ملل مختلف را سفارش دهید. کیفیت طبخ غذاهای این رستوران مطلوب است و رضایت شما را جلب می‌کند.

دو مزیت دیگری که می‌توانیم برای این فودکورت در نظر بگیریم، آماده کردن سریع غذا و قیمت‌های مناسبش است. شما در این فودکورت امکان صرف صبحانه هم دارید. به این نکته توجه کنید که این رستوران یا فودکورت، شب‌های شلوغی دارد و شاید برای پیدا کردن میز مناسب، دچار مشکل شوید.

  • ساعت کاری فودکورت دامون: از ۱۰ صبح تا ۲.۵ بعدازظهر و از ۵ عصر تا ۱۱.۵ شب

  • شماره‌تلفن فودکورت دامون: 076۴۴۴۵۹۷۳۵

  • آدرس فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون

موقعیت دقیق فودکورت دامون روی نقشه

Lastsecond.ir-kish-best-restaurants-damoon.jpg
نمایی از فودکورت دامون
دامون.jpg
نمونه‌ای از غذای فودکورت دامون، از بهترین رستوران های کیش

رستوران خانه سوخاری

رستوران خانه سوخاری در نوار رستوران‌های پشت بازار بزرگ مروارید قرار گرفته است و انواع مرغ سوخاری، پیتزا، ساندویچ، سالاد و پیش‌غذا را ارائه می‌دهد. خانه سوخاری از یک سالن و یک تراس تشکیل شده و همچنین پیک بیرون‌بر رایگان در محدوده شهرک صدف دارد. این رستوران، هم کیفیت خوبی دارد، هم قیمت‌های مناسبی را برای غذاهایش در نظر گرفته است. از میان غذاهای این رستوران، مرغ دابل‌داون و انواع پیتزاها بسیار محبوب هستند. همچنین می‌توانیم بگوییم که این رستوران از بهترین رستوران های کیش از نظر مردم به حساب می‌آید.

  • ساعت کاری رستوران خانه سوخاری: از ۱۲ ظهر تا ۱.۵ شب

  • شماره‌تلفن رستوران خانه سوخاری: 07644458485

  • آدرس رستوران خانه سوخاری: ایوان مروارید

  • صفحه اینستاگرام رستوران خانه سوخاری: khanesokharikish@

تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز

موقعیت دقیق رستوران خانه سوخاری روی نقشه

رستوران خانه سوخاری.jpg
نمایی از رستوران خانه سوخاری کیش
رستوران خانه سوخاری2.jpg
مرغ کریسپی در رستوران خانه سوخاری، از بهترین رستوران های کیش

رستوران دریایی عمو اکبر

رستوران عمو اکبر در کیش یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های این جزیره زیباست. این رستوران با منوی متنوع و خوش‌مزه از غذاهای سنتی و محلی، میزبان هزاران گردشگر و مسافر است. رستوران عمو اکبر در کیش با دکوراسیون ساده ولی در عین حال شیک خود، فضای دنج و صمیمی را برای مسافران کیش تدارک دیده است. اگر به‌دنبال منوی غذایی با قیمت‌های مناسب هستید، رستوران عمو اکبر را در لیست بهترین رستوران های کیش از خاطر نبرید.

  • ساعت کاری رستوران دریایی عمو اکبر: از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب

  • شماره‌تلفن رستوران دریایی عمو اکبر: 07644424396

  • آدرس رستوران دریایی عمو اکبر: روبه‌روی بازار پانیذ،‌ مجتمع حافظ

موقعیت دقیق رستوران دریایی عمو اکبر روی نقشه

2022-07-25.jpg
رستوران دریایی عمو اکبر، بهترین رستوران کیش
20191227_153053.jpg
نمونه غذای سرو شده در رستوران عمو اکبر

رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی یکی از رستوران‌های قدیمی است که در نزدیکی اسکله تفریحی جدید کیش و انتهای بلوار دریا قرار دارد. این رستوران، پشت‌بامی روبه منظره دریا دارد و از نظر فضا، یکی از بهترین رستوران های کیش محسوب می‌شود. منوی توتی فروتی شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. در کنار منوی متنوع غذا، منوی کافی‌شاپ این رستوران هم دست شما را برای انتخاب میان انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک‎‌ها و دسرها باز می‌گذارد. از مزایای دیگر این رستوران، می‌توان به اینترنت وای‌فای و امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم اشاره کرد.

  • ساعت کاری رستوران توتی فروتی: ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

  • شماره‌تلفن رستوران توتی فروتی: 2182 110 0902

  • آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا

موقعیت دقیق رستوران توتی فروتی 

رستوران توتی فروتی2.jpg
نمای بیرونی رستوران توتی فروتی
رستوران توتی فروتی.jpg
غذای لذیذ رستوران توتی فروتی
lastsecond.ir-best restaurant in kish.jpg
رستوران توتی فروتی، از بهترین رستوران‌ های کیش

خرید تور کیش از لست‌سکند

پیدا کردن تور دل‌خواه برای سفر به کیش، دغدغه اغلب مسافران این جزیره است. البته لست‌سکند، کار شما را راحت کرده و مجموعه‌ای از تورهای کیش را به‌صورت پکیج‌های متنوع، مقابل شما گذاشته است. به‌عبارتی، با لست‌سکند دیگر نیازی نیست زمان زیادی را برای پیدا کردن تور معتبر کیش در گوگل، صرف کنید. کافی است به صفحه تور کیش بروید و طبق سلیقه، بودجه و زمان‌بندی شخصی‌تان، یک تور را برای خود و عزیزانتان خریداری کنید و آسوده‌خاطر عازم سفر شوید. اگر هم برای هزینه‌ها کمی مردد هستید، خوب است بدانید که در لست‌سکند شرایط خرید تور اقساطی کیش فراهم است. شما می‌توانید مقداری از هزینه سفر را همان اول و مابقی را در ماه‌های بعد پرداخت کنید.

سخن آخر

هرکس با توجه به انتظارات و سلیقه‌اش، گزینه‌های متعددی برای پیداکردن بهترین رستوران های کیش پیش رو دارد. در این مطلب، سعی کردیم که کیفیت غذا، سبک رستوران، دکوراسیون و اطلاعات مفید دیگری را درباره رستوران های خوب کیش به شما منتقل کنیم تا جنبه‌های مختلف انتخاب خود را بسنجید. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای سفر به کیش را از دست ندهید؛ چراکه از صفر تا صد سفر به کیش را برایتان شرح می‌دهد. اگر تجربه سفر به کیش را دارید، مشتاقیم تا نظرتان را درباره بهترین رستوران های کیش با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!