سفرنامه های مجارستان

روزهای رنگارنگ کریسمس از آتن تا ولز (4 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هر چیزی که تو ذهنمون تبدیل به باور بشه تو زندگیمون تبدیل به واقعیت میشه     اینجا مینویسم از سفری متفاوت با سفرهای گذشته ام ، تفاوت این سفر برای من تو رنگها بود رنگهای شاد و گرم تو روزهای سرد زمستون به چند شهر مختلف در نقاط پراکنده

َA Ri

همه ی راه ها به وین ختم میشود! (2 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

پیشگفتار می آیی همسفرم شوی؟ با من قدم بگذاری بر سنگفرش های قدیمیِ وین، شهر هنر و موسیقی. با هم خاطره بسازیم از پرسه زنی های بی هدف، از تماشای جریانِ زندگیِ آدم ها در آنسوی مرزها، با هم بدویم دنبالِ قطارها، گم شویم، بترسیم،

نسترن حسین نیا

سفرنامه بوداپست

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفرنامه بوداپست 23 مرداد سال 96 به همراه همسفرانم (همسرم و خانواده دو نفری خواهرم ) بعد از گذشت چهار روز اقامت در آمستردام راهی فرودگاه اسخیپول شدیم که با پرواز هواپیمایی KLM  (طی پروازی که تقریبا 1 ساعت و 55 دقیقه به طول انجامید)

شهیده سیدجوادین

سفر به بوداپست

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

به نام خدا زمستان سال 96 به اتفاق همسرم تصمیم گرفتیم سفر به اروپا را نیز به تجربیات سفرهای گذشته خود اضافه کنیم . با آنکه در تابستان به روسیه سفر کرده بودیم ولی اصرار داشتم حتما یک سفر به اروپا هم داشته باشیم. به دلم

Rozhin

از پایتخت امپراطوری پارس تا قلمرو امپراطوری آستروهانگرین (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

وقتی کنار رودخانه ولتاوا نشسته بودیم و چای می خوردیم تا خستگی پیاده‌روی طولانی رو بگیریم، باد ملایمی می وزید و صورت رهگذران رو نوازش می کرد. حس فوق العاده ای داشت. حس آرامش و لذت بی اندازه ای که ما شیرازی ها در بهار

رضا

در کرانه های دانوب آبی (سفر به 6 شهر اروپا) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

ساعت از نیمه شب گذشته است. در حیاط هتل Ibis styles  پاریس نشسته ایم و تولد مرا با خوردن اسنک هایی که از Vending Machine هتل گرفته ایم جشن می گیریم. دو هفته پرماجرای دیگر را پشت سر گذاشتیم و فردا باید به سمت تهران

هومان باقریان

شهر موزه بوداپست ، مجارستان (قسمت دوم)

مقاصد : بوداپست

روز پنجم : امروز روز آخر همایش بود و ما که کاملا بهره علمی برده بودیم باید بعد از ظهر میرفتیم و پوستر رو جمع میکردیم و خداحافظی و ..... صبح باز نرفتیم دانشگاه و رفتیم به سمت سالن اپرا که بلیط اپرا

پرستو عطرسایی

شهر موزه بوداپست ، مجارستان (قسمت اول)

مقاصد : بوداپست

سال 1388 ، مقاله استخراج شده از پایان نامه‌ام که برای کنفرانسی در شهر بوداپست در کشور مجارستان فرستاده بودم قبول شد و من و خواهرم تصمیم گرفتیم که هر تلاشی لازم هست بکنیم تا بریم اروپا !!! اما پدرم شدیداً مخالف بود و میگفت

پرستو عطرسایی

سفرنامه اتریش، ایتالیا، مجارستان، چک، سوئد (قسمت اول) (4 قسمت)

سفرنامه سفر در عمق معنای خود رشد ، هیجان ، شکوفایی روح ، نشاط و ماجراجوریی را در بردارد و این یک سفرنامه معمولی نیست. به زعم بنده سفرنامه صرفا نباید بیان مجدد و تکرار اطلاعات اینترنتی باشه که به راحتی قابل دستیابیست بلکه می