سفرنامه های اسپانیا

بن المدنا، دنیایی از دیدنی‌ها در اسپانیا

مقاصد : مالاگا

مقدمه : فرصتی بدست آمد تا در بهار سال 1401 خورشیدی بار دیگر به یکی از منطق توریستی کشور اسپانیا سفر نمایم .در اینجا سعی خواهم نمود تا آنچه پیرامون مناطق مختلف این سفر دیده، شنیده و یا خوانده ام را با شما در میان بگذارم.

بیژن پیوندی

جنوب اسپانیا از تمدن اسلامی تا رویای اروپایی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

برای ما ایرانیان برخی اسامی کشورها ومناطق حکم آهنربا را دارد.با شنیدن این اسامی یک همذات پنداری خاصی در درون‌مان شکل می‌گیرد و برای دیدن این سرزمین‌ها به آب وآتش می‌زنیم.شاید یکی از مهمترین این اسامی ، نام کشور اسپانیا است . از جمله دلایل

رئوف حجازیان

تابستان با میکی و پینوکیو (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

به نام خدا سفر! این کلمه ی سه حرفی عصاره ی تمام اون چیزی هست که از زندگی میخوام.به عقیده ی من ، ما زندگی میکنیم که سفر کنیم.به جاهای جدید و با سرزمین ها ، فرهنگ ها ، ساختمون ها ،غذاها ، آدمها و رویاهاشون

فِلامِنکو در سواحل مدیترانه (سفرنامه بارسلونا) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

آنچه بر ما گذشت...  در سفرنامه‌های پیشین به همراه من و همسرم در سفر به رُم، شهر اَبَدی و پاریس، شهر نورها همسفر شدید؛ در ادامه سفر قصد داریم شما را با خود به شهر بارسلونا، پایتخت کاتالان‌ها همراه کنیم.  در صورتیکه تاکنون موفق به مطالعه قسمت‌های

پوریا اقتداری

اینجا بارسلون، شهری برای همه (سفرنامه بارسلون) (3 قسمت)

مقاصد : بارسلون
مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

اشتیاق دیدار صبحدمانِ جمعه ۱۴ تیر ۹۸، فارغ بال بر روی صندلیِ هواپیمای بوئینگِ قطری، از دوحه به مقصد تهران، غرق در تفکر، آرام گرفته ام.  همسفران، فراخور شرایط در حال تماشای فیلم هستند، آراد پسر 7.5 ساله ام بر مبنای اقتضای سن و همسرم برای گذرِ

سعید عسکریان

اسپانیا؛ رویایی که به حقیقت پیوست

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هر کسی که من رو میشناسه، میدونه که عاشق اسپانیا هستم. عاشق فرهنگ، مردم و فوتبالش. از دو سه سال قبل به سفر اسپانیا و گرفتن ویزای شنگن فکر میکردم ولی اینقدر که پروسه ی گرفتن ویزای شنگن رو سخت و دست نیافتنی نشون داده

**مریم**

سفرنامه پیمایش بخشی از قاره سبز در حدود یک ماه ! (7 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود (قیصر امین پور)   مقدمه رویاها را می توان نقطه آغاز هر سفری دانست. با توجه به این رویاها جستجو خود به منظور سفر را شروع می کنیم. خب، کجا بهتر از اینترنت !! مکان

(س. موسوی) mytripsvision

سفر خانوادگی به اسپانیا و جزایر قناری

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

این دومین بار است که دارم برای سایت لست سکند سفرنامه می‌نویسم. می‌دانم که اغلب سفرنامه‌های سایت مفصل و با جزئیات بسیار نوشته شده‌اند؛ اما سفر من نسبتا طولانی است و سفرنامه به خودی خود مفصل می‌شود. بنابراین، سعی می‌کنم مختصر و مفید بنویسم. دوست عزیزی

Hossein

سفر یهویی و تقریبا اقتصادی دو نفره به اروپا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر یهویی و تقریبا اقتصادی  دو نفره به اروپا : با عرض سلام به همه دوستان عزیزی که سفرنامه من رو میخونن ، هرجا که  هستید براتون آرزو میکنم سفرهای هیجان انگیزی پیش روتون باشه و از سفرهاتون لذت ببرید. هدف من از نوشتن سفرنامم : هدف من

هما یزدویی

ادامه رویای اروپا، ( سفری 12 روزه به آلمان, پرتغال و اسپانیا)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

به نام آو که سفر را آفرید ( و سیرو فی الارض) مقدمه: در ابتدا تشکر میکنم از وبسایت خوب لست سکند و مدیریت آن جناب عسگری عزیز که این امکان را برای ما فراهم میکنند تا خاطرات سفرهایمان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم. سعی ام بر

مجید تحویلیان

سفر 100 یورویی به اروپا (8 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

*** بنام یگانه ای که در سفر باید شناخت ***   مقدمه درود به همه کاربران و دوستان عزیز من اولین سفرنامه خودم را دو سال قبل به اسم  “سفر مجانی به دبی”  نوشتم که جزو  پربازدیدترین و پر نظرترین سفرنامه های سایت هست، بطوریکه سوال و جواب های

امید سرافرازی

سفرنامه ی شهر آبی اناری­های اسپانیا

مقاصد : بارسلون
مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

کشتی های غول پیکر با بادبانهایی برافراشته و عرشه هایی بزرگ با هنر دریانوردی نوین، اولین چیزی است که بین قرن های 17 و 18 اسپانیا را تبدیل به یک ابر قدرت کرد. پادشاهان و جنگجویان اسپانیایی اشتهای سیری ناپذیری برای کشف سرزمین های ناشناخته

حسین

از رویای قناری تا واقعیت کاتالانها (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت همه طول سفر یک چمدان بستن بود   سفر به جزاير قناري يكي از فانتزي هاي خاص من و همسرم به شمار می اومد، براي همين تصميم گرفتيم براي اولين سالگرد ازدواجمون تجربه اش كنيم. از آنجا كه آخرين روز دي

Sepidar

اسپانیای سحرآمیز: بارسلونی که عاشقم کرد ، جزایر قناری پرشور و مادرید پایتخت

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بارسلون شهری که به راحتی عاشقش شدم سفر دوازده روزه مون به اسپانیا را بالاخره بعد از کلی دردسر هماهنگی مرخصی هر 4 نفره مون برای شهرهای بارسلون، یکی از جزایر قناری ( تنریف ) و مادرید برنامه ریزی کردیم. توضیحات: قبل از شروع خوندن این سفرنامه

الی

سفرنامه جامع اروپا ( دور اروپا در 33 روز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام خدمت لست سکندیهای عزیز. سفرنامه بنده تجربه 33 روزه تور اروپا بنده رو روایت میکنه. سعی کردم تمام جزییات رو بنویسم که برای دوستان مفید باشه.  چند وقتی بود که رویای سفر به اروپا بدجوری ذهنم رو درگیر کرده بود. از

مجید تحویلیان

بارسلون! بزرگترین فرزند مدیترانه - قسمت اول (2 قسمت)

مقاصد : اسپانیا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

بارسلون! شهر آفتاب و ساحل و دریا، شهر شادی و هیجان و رقص های زیبا، شهر گائودی و معماری های خاصش، شهر شور و عشق فوتبالی، شهر کافه ها و رستوران های متنوع ، شهری با مردمی گرم و صمیمی و در یک کلام شهری

نیما علایی

از جشن بیکران تا شب‌های آوینیون (سفرنامه اروپا)

آفتاب که غروب می‌کند، تو از پنجره اتاقت به بیرون خیره شده‌ای. آدم‌ها در رفت و آمد هستند و شهر در جنب و جوش است. فکر تو در دور دست‌ها سیر می‌کند. به فردا می‌اندیشی. روزهایی بی‌نظیر و پر از تجربه‌های تازه را از سر

هومان باقریان

سفری اقتصادی و ماجراجویانه به اروپا-قسمت دوم

روز چهارم صبح زود بیدار شدیم و چمدان ها را بستیم و راهی فرودگاه شدیم تا به بارسلونا برویم . باز هم سوار RER B به مقصد فرودگاه شارل دوگل شدیم . ماموران قطار در اواسط مسیر شروع به چک کردن بلیط ها کردند

Tina Azimi

سفری اقتصادی و ماجراجویانه به اروپا-قسمت اول

وقتی حرف از سفر اقتصادی می شود ، کمتر کسی به برنامه ریزی و خریدهای زودتر از موعد فکر می کند . بعد از چند سفر به کشورهای همسایه و آسیایی ، من و همسرم احساس می کردیم دوست داریم یک سفر بدون تور و

Tina Azimi

سفرنامه اسپانیا : از فرهنگ و موسیقی تا گاوبازی و فوتبال (بخش 2)

سپس از باغهای بزرگ و سرسبز و بسیار زیبای قصر در زیر نم نم باران دیدن کردیم که به زیبایی گلکاری و درختکاری شده و مملو از درختان پرتقال است. پس از بازدید به سمت هتل حرکت کردیم و کمی استراحت کردیم. باغ های