سفرنامه های سریلانکا

گوشواره ای زمردین به نام سریلانکا

درود به خوانندگان گرامی، من و همسرم هفته ی قبل سریلانکا بودیم هدف من از نگارش این متن سفرنامه ی آن چنانی به مفهوم واقعیش نیست دلم می خواست یک سری اطلاعات ضروری مورد نیاز یک گردشگر ایرانی به سریلانکا و قیمت برخی جاذبه های

Khatere
3.2

سریلانکا، سرزمین بوداهای عظیم و کهن

درود برشما ، من سمیرا هستم از کرمان ، این اولین سفرنامه ای هست که مینویسم و امیدوارم که دوستش داشته باشین ، قبلا هم سعی کرده بودم سفرنامه چین رو بنویسم که متاسفانه ناتمام ماند ، ولی این بار عزمم رو جزم کردم که

سمیرا_سفر

12 روز در سریلانکا، کشور سواحل پهناور

اولین بار سال 98 تصمیم گرفتم یه سفر به سریلانکا داشته باشم و تمام برنامه ریزی سفر رو هم انجام داده بودم ولی با شروع همه گیری کرونا سفر ما هم کنسل شد. بار دیگه سال 1400 که کم کم به لطف واکسیناسیون سفرها آغاز

مرجان رضوانی
3.9

دور جنوبی سریلانکا در 10 روز

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

خب این اولین سفرنامه رسمی منه کلا اولین سفرنامه منه .من اساسا ادم بنویسی نیستم. الانم بحث جایزه در میون نبود در حال نوشتن نبودم. دیگه سفر خرج داره!! قبل شروع سفرنامه یکم درباره خودم بگم مثل اول کتابا "درباره نویسنده " اینجانب پریسا یوسف زاده

پریسا یوسف زاده راویزی
4.3

مادو، بهشت را نشانم بده

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

مادو بهشت را نشانم بده شنبه 6 فروردین 1401 تقریبا دو ساعتی میشد که از پرواز کلمبو به دبی پیاده شده بودیم کوروش با بی حوصلگی داشت با لپ تاپش ور میرفت و هرزگاهی زخم دستش رو میخارید زخمی که مطمنا به این زودی ها فراموشش

یاسر

سریلانکا گوشواره هند، جزیره ای برای تمام فصول

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

تنها یک راه برای توصیف سریلانکا جزیره ای کوچک با وسعت یک قاره وجود دارد. مناظر متنوع، سواحل خیره کننده، مزارع وسیع چای، دهکده های گرمسیری آرام، جاذبه های فراوان گردشگری، غذاهای خوش طعم، مردمی صمیمی و معاشرت با انسان هایی که خونگرم بوده و

ساره فتاحی
3.4
ادامه مطلب

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) (6 قسمت)

با سرندپیتی تا سرندیپ (سفرنامه سریلانکا) همراه با ارائه راهکارهائی برای کاهش چشمگیر هزینه سفر و معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده سریلانکا هواپیما آرام آرام از پارک خارج شد و پس از تاکسی به ابتدای باند پروازی رسید. به ناگاه سرعت زیاد شد و دیگر لرزش

محمد جعفری

سریلانکا، سرزمین سواحل بی انتها

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

اصلی ترین سفر مان، دیدار یکباره از این جهان است...یک بار می آییم و می بینیم و می رویم! سفر رفتن برای ما حکم فرصت زندگی کردن های بیشتر دارد! هر سفر که می رویم انگار به آن اندازه،فرصت زندگی بیشتر به ما داده شده

هانا صالحی

دختری در سریلانکا با چمدون

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

دختری در سریلانکا با چمدون   سلام به دوستداران سفر و ماجراجویی.خیلی خوشحالم که میتونم در این سفرنامه تجربیات خودم رو در اختیار دیگران بگذارم. چون معتقد هستم هر کسی که سراغ سفرنامه های یک مکانی میره صرفا برای لذت و تفریح این کارو نمیکنه .بلکه نیاز

safaryar
ادامه مطلب

سفرنامه سریلانکا "گشتی درجزیره اسرارآمیز با ماشین اجاره‌ای "

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سفرنامه سریلانکا "گشتی درجزیره اسرارآمیز با ماشین اجاره‌ای " با سلام و درود به تمام دوستان لست‌سکندی وعاشقان سفر هدف از سفر فقط دیدن آثار تاریخی و ساختمانهای باشکوه و یا چشیدن طعمهای نا‌آشنای احتمالا نامطلوب نیست . سفربه چالش کشیدن انسان و بیرون‌آمدن از دایره امن

رئوف حجازیان

سفر به سریلانکا در 13 روز

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

درود بر دوستان عزیز قصد دارم در مورد اولین سفر خارج از کشورم به صورت بک پکری به کشور زیبای سریلانکا خدمت شما عزیزان توضیح بدم امیدوارم در پایان سفرنامه اطلاعات لازم جهت سفر به این کشور کوچیک و البته  دوست داشتنی رو بدست بیارید. خدمت شما

حجت شیبانی

سفر بک پکینگ مینا و مهدی به سریلانکا

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام به کام ؛  امیدوارم این سفرنامه به درد کسایی که عازم این کشور دوستداشتنی هستن بخوره و کسایی که میخونن لذت ببرن از خوندنش, من دیگه راجع به کشور سریلانکا توضیحی نمیدم چون همه تو سفرنامه ها

Mina Moosavii
ادامه مطلب

در جستجوی خوشبختی ناگهانی یا راهنمای سفر backpacking ارزان برای خانمهای تنها به سریلانکا

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

انتخاب مقصد  من تصمیم داشتم هرطوری که شده تعطیلات خرداد را به سفر بروم. قبل از عید به فکر تقاضای ویزای شنگن و سفر بک پک دوم به اروپا و اینبار جنوب اروپا افتادم ولی با نوسانات قیمت ارز خیلی زود پشیمان شدم. در بین گزینه

مهسا سالاری

سریلانکا با 250 دلار

مقاصد : سریلانکا
سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سلام به همه ی دوستان من دانشجوی داندانپزشکی در کشور هند هستم. همیشه قبل از اینکه به ایران سفر کنم برای تعطیلات به چند کشور سفر میکنم. نزدیک به ده کشور سفر کردم و با سن کمی که دارا می باشم هدفم تموم کردن 50 کشور

AP

سفری هیجان انگیز به نیمه جنوبی مروارید اقیانوس هند

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا   مقدمه: سریلانکا  جزیره کوچکی است به شکل یک قطره آب در جنوب هندوستان و احاطه شده با اقیانوس هند که از قدیم الایام به دلیل داشتن سنگ های قیمتی معروف بوده است, ولی امروزه در همه جای دنیا این کشور را نه به

مریم کریمی
ادامه مطلب

سفرنامه سریلانکا (با عکسهای هوایی) (2 قسمت)

سریلانکا، سرزمینی شبیه هیچ کجا "مردم سریلانکا معتقدند خداوند بعد از هبوط، برای اینکه حضرت آدم احساس دوری از بهشت نکند، او را به شبیه ترین مکان به بهشت، یعنی سریلانکا فرستاد" مارکوپولو : "سریلانکا، زیباترین جزیره روی زمین است" این سفرنامه حاصل سفر ده روزه من و

مقصود سلیمی

سریلانکا، دنیایی متفاوت در دل طبیعتی بینظیر

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سلام به دوستان خوبی که مشتاق سفر و افزودن معلومات و تجربیات تازه هستند. ابتدا از دوست عزیزم خانم سیمین تشکر میکنم که این سایت رو به من معرفی نمودند. چند ماه پیش به کشور زیبای سریلانکا سفری داشتم که از دیدن شهرهای

مسعوده نایب زاده
ادامه مطلب

دور سریلانکا در هفده روز ( قسمت اول ) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

می خواهم برایتان از سفرم به سریلانکا بگویم، چنان که گویی خود به این سفر رفته اید یا در منزلهای راه با من بوده اید. بسیاری از ما سفر کردن را دوست داریم، اما رویارو شدن با ناشناخته ها و وضعیت های پیش بینی نشده

محمد فرخی یکتا
ادامه مطلب

سفر به سرزمین چای و طبیعت (سفرنامه سریلانکا)

مقاصد : سریلانکا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

مقدمات سفر برنامه ریزی سفر با توجه به مسافرتهای قبلی به سایر کشورها و لزوم تکراری نبودن مقصد سفر برنامه ریزی شد. از انجا که من شخصا علاقه زیادی به طبیعت و جنگل و سرسبزی دارم، و با توجه به مرور چند سفر نامه