هتل سی ‌وی کی پارک بسفروس، استانبول (CVK Park Bosphorus)

4.4
از 92 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی که هر گوشه‌اش منظره جدیدی از استانبول دارد
24 اسفند 1399 08:00
18

هتل سی وی کی

هتل لوکس و 5 ستاره سی‌وی‌کی پارک بسفروس (CVK Park Bosphorus) سال 2013 در منطقه بشیکتاش و نزدیک به تنگه بسفر ساخته شد. این هتل باشکوه به دلیل امکانات، اتاق‌های متعدد با ویژگی‌های جذاب، نزدیک بودن به جاذبه‌های استانبول و... از طرف سایت‌های معتبری مانند booking به عنوان یکی از بهترین‌ هتل‌‌های استانبول معرفی شده است و مسافران بسیاری در تور استانبول آن را انتخاب می‌کنند. همچنین بیش از 1700 نقد و بررسی از هتل سی‌وی‌کی در تریپ ادوایز به اشتراک گذاشته شده است که غالب این نقدها، حاکی از تجربه رضایت‌بخش و مثبت مهمانان دارد. اگر شما هم دوست دارید بدانید چرا سی‌وی‌کی پارک به عنوان یکی از  برترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول شناخته می‌شود همراه لست سکند باشید.

موقعیت هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس همانطور که از نامش مشخص است، در نواحی تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش واقع شده است. بشیکتاش و تنگه بسفر از لوکس‌ترین مناطق استانبول محسوب می‌شوند که بهترین هتل‌های 5 ستاره این شهر نظیر رادیسون بلو بسفروس نیز در این منطقه واقع شده است.

هتل سی‌وی‌کی پارک استانبول

امکانات هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

زمانی که صحبت از هتل‌های 5 ستاره و لوکس منطقه بشیکتاش می‌شود، کمپانی‌های هتلداری، مانند سی‌وی‌کی می‌دانند که رقابت تا چه اندازه می‌تواند بین سایر هتل‌ها بالا باشد. به همین دلیل، هتل‌ سی‌وی‌کی پارک با درنظر گرفتن بالاترین استاندارهای صنعت هتلداری، خدمات و امکانات کاملی را برای مهمانان در نظر گرفته است. از همین رو مسافرانی که در تور استانبول 7 شب دنبال کیفیت هستند، این هتل را انتخاب می‌کنند.

امکانات به کار رفته در هتل سی‌وی‌کی پارک باتوجه به نوع اتاق یا سوئیت می‌تواند متفاوت باشد، اما به طور عمومی در تمامی اقامتگاه‌های این هتل، می‌توان خدمات زیر را مشاهده کرد:

  • اینترنت رایگان پرسرعت،  تلویزیون LCD به همراه ماهواره، سرویس بهداشتی لوکس مجهز به وان و محصولات برند Molton Brown، زمین‌های پارکت شده، کتری، چای‌ساز و قهوه‌ساز، منوی بالشت، میزکار، مینی‌بار، گاوصندق و تخت کینگ سایز.

به جز امکانات داخل هر اتاق، در فضایی به بزرگی 8500 متر مربع، مراکز اسپا و باشگاه بدنسازی مجهز هتل سی‌وی‌کی پارک ساخته شده است. در این فضای بزرگ که به گفته مالکان CVK، بزرگ‌ترین مراکز خدماتی یک هتل در شهر استانبول است، 10 سالن اسپا تعبیه شده‌ است که طیف کاملی از خدمات مربوطه مانند انواع ماساژ درمانی، اتاق‌های VIP درمانی، حمام ترکی ساخته شده به سبک معماری عثمانی، استخر و ... را دربر می‌گیرد.

استخر روباز هتل سی‌وی‌کی پارک استانبول
اسخر روباز

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس استانبول

باشگاه بدنسازی هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

 

رستوران هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

در شعاع 500 متری هتل سی‌وی‌کی بیش از 280 رستوران وجود دارد که حق انتخاب زیادی را به گردشگران می‌دهد. اما اگر آن‌ها تمایل داشته باشند که وعده‌های خود را داخل هتل میل کنند، سی‌وی‌کی پارک بسفروس برایشان 4 رستوران و بار لوکس درنظر گرفته است. رستوران و بارهایی که عبارتند از:

  • رستوران Gümüşsuyu: رستوران بوفه‌ای این هتل است که دکوراسیونی جذاب و مدرن دارد و انواع غذاهای بین‌المللی، مراکشی، ترکی و ... در آن سرو می‌شود. نام این رستوران برگرفته از محله‌ای تاریخی در استانبول است که هتل سی‌وی‌کی پارک در آن واقع شده (محله‌ای در بشیکتاش).

  •  رستوران، بار و لانژ Isaka: این رستوران بار در بالاترین طبقه هتل، و در تراسی بزرگ، چشم انداز استثنایی رو به تنگه بسفر، گولدن هورن و پل بسفر (پل شهدای 15 جولای) دارد که در آن انواع کباب‌ها، سوپ‌ها، غذاهای دریایی و غیره سرو می‌شود.

  • بار و لانژ Hezarfen : مهمانانی که دوست دارند در منظره‌ای زیبا رو به بسفر و همراه با موسیقی زنده اوقاتی را سپری کنند و نوشیدنی میل کنند، بار و لانژ Hezarfen آماده پذیرایی از آن‌هاست.

به غیر از این سه رستوران و بار، یک شیرینی فروشی به نام Park Patisserie و یک لانژ رسمی به نام Yahya Kemal Beyatlı Library ساخته شده است که لانژِ کتابخانه یحیی کمال بختیاری تنها لانژ در هتل‌های استانبول است که دارای کتابخانه‌ای از آثار ادبی مختلف، از جمله آثار یحیی کمال، شاعر معاصر ترکیه‌‍ای است.

رستوران هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس
رستوران Gümüşsuyu
رستوران هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس
 رستوران، بار و لانژ Isaka

رستوران هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

رستوران هتل های بسفروس
Park Patisserie
رستوران هتل سی‌وی‌کی پارک استانبول
Park Patisserie

اتاق‌های هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

«در هر گوشه هتل سی‌وی‌کی، می‌توانید منظره‌‍ای جدید از استانبول را کشف کنید»؛ این جمله‌ای است که کمپانی CVK برای توصیف اتاق‌های هتل سی‌وی‌کی بسفروس به کار برده است. توصیفی که باتوجه به وسعت، معماری متفاوت و تنوع بالای اتاق‌‎ها اغراق آمیز به نظر نمی‌رسد. در هتل سی‌وی‌کی 385 اتاق و سوئیت ساخته شده است که هر کدام بین 35 تا 850 متر مربع متراژ داشته و با توجه به موقعیتی که هر کدام از اتاق و سوئیت‌ها دارند، منظره‌ای رو به شهر، آتریوم یا بسفر خواهند داشت.

البته تنوع اتاق‌ها تنها در متراژ و منظره آن‌ها خلاصه نمی‌شود و بسته به نوع اتاق مهمانان از سرویس و امکانات متفاوت‌تری نیز برخوردار می‌شوند. برای مثال، در اتاق‌ آپارتمان‌های این هتل علاوه بر تجهیزات عمومی از یخچال، فر، ماکروویو و تستر بهره‌مند هستند. یا در سوئیت‌های فوق لوکس این هتل، آسانسور اختصاصی، سینک با روکش طلا، جکوزی و... قرار داده شده است.

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس
 اتاق Deluxe
اتاق هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس
اتاق Superior
اتاق هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس
هال سوئیت پرزیدنتال
سرویس بهداشتی سی‌وی‌کی پارک بسفروس
سرویس بهداشتی سوئیت business

جاذبه‌های نزدیک به هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

برخلاف ‌شهرهای توریستی دیگر ترکیه مانند آلانیا و آنتالیا، نزدیکی جاذبه‌های گردشگری به هتل در استانبول مهم است. از این جهت که مناطقی مانند شیشلی، بشیکتاش و سلطان احمد از مهم‌ترین و بهترین مناطقی محسوب می‌شوند که یک کمپانی می‌تواند هتل خود را در آن تأسیس کند. اکنون هتل سی‌وی‌کی در یکی از همین مناطق، یعنی منطقه بشیکتاش واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های این شهر دارد. مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در نزدیکی این هتل واقع شده است عبارتند از:

هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس

جهت مشاهده هزینه تورهای هتل سی‌وی‌کی پارک بسفروس روی لینک کلیک کنید.

 

منبع: Booking, CVK

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.