سفرنامه های سوئیس

در دامنه‌های بی‌نظیر آلپ، سوئیس (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

سلام. نمیدونم چقدر با من هم عقیده هستید و چقدر برای اهالی سفر این حس فراگیر هست! این روزها که مشغول نوشتن این سفرنامه هستم تقریبا یک ماه از سفرم گذشته و همه این یک ماه در حالت کرختی و افسردگی و در تمنای سفری که

الی

سفرنامه آلپ "دوهفته زندگی کارت پستالی" (سفرنامه اروپا)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سفرنامه آلپ "دوهفته زندگی کارت پستالی" سفرنامه ای متفاوت برای سفری متفاوت شهرهای کوچک ,قلعه های افسانه ای وطبیعت زیبای آلپ   آیا می‌توان نوستالژی‌های کودکی را زندگی کرد؟ آیا میشه سرزمین‌هایی که در کارت‌های پستالی ویا فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم را سفر کرد و دید؟ آیا سفر

رئوف حجازیان

سفر به دهکده روسینیر، گنجینه عشق و کینه ی آنت و لوسین

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

آغاز سفر من به دهکده روسینیر برمیگرده به حدود 11-12 سال پیش. زمانی که تازه با گوگل مپ آشنا شده بودم و به دلیل علاقه بسیار زیادم به انیمیشنهای دوران کودکی، یکی از اولین جستجوهام دهکده روسینیر بود. سالها گشتم و اطلاعات جمع کردم و

یاشار نحوی زاده

در امتداد آلپ (سفرنامه سوئیس و ایتالیا) (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

صبح روز جمعه در نیمه اسفند 97 با صدای گریه آوین، دختر نه ماهه مان از خواب بیدار شدیم، متأسفانه ناخوش به نظر می رسید. بعد از رسیدگی به امورات دختری خواب از چشمان فراری شده بود و فکر و خیال گذشته و برنامه پیش

سعید عسکریان

سفرنامه پیمایش بخشی از قاره سبز در حدود یک ماه ! (7 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود (قیصر امین پور)   مقدمه رویاها را می توان نقطه آغاز هر سفری دانست. با توجه به این رویاها جستجو خود به منظور سفر را شروع می کنیم. خب، کجا بهتر از اینترنت !! مکان

(س. موسوی) mytripsvision

در کرانه های دانوب آبی (سفر به 6 شهر اروپا) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

ساعت از نیمه شب گذشته است. در حیاط هتل Ibis styles  پاریس نشسته ایم و تولد مرا با خوردن اسنک هایی که از Vending Machine هتل گرفته ایم جشن می گیریم. دو هفته پرماجرای دیگر را پشت سر گذاشتیم و فردا باید به سمت تهران

هومان باقریان

ازتنگه بسفر تا رود سن

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام خدمت دوستداران سایت و سفر,بنده سفرنامه خود را که چند روز پیش به اتمام رسید  که درسال جاری انجام گرفت و خاطره ای شیرین بود را برای استفاده از تجربیات در اختیار دوستان قرار می دهم.آغاز ذهنیت سفر ما زمانی تبلور یافت که

حمید پی کانی

سفرنامه جامع اروپا ( دور اروپا در 33 روز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام خدمت لست سکندیهای عزیز. سفرنامه بنده تجربه 33 روزه تور اروپا بنده رو روایت میکنه. سعی کردم تمام جزییات رو بنویسم که برای دوستان مفید باشه.  چند وقتی بود که رویای سفر به اروپا بدجوری ذهنم رو درگیر کرده بود. از

مجید تحویلیان

گشت و گذار در اروپا (سوئیس، میراماره، استکهلم) - سفرنامه

از روزی که در اوایل خرداد ماه برای وقت سفارت تماس گرفتیم تا روزی که برای مصاحبه رفتیم حدود دو ماه طول کشید، به همین دلیل ویزای ما اواخر مرداد ماه به دستمان رسید. و این قضیه باعث شد سفر تابستانه اروپای ما برای تاریخ