سفرنامه های شهرکرد

اوج هيجان تا دره عشق

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

بايد مي رفتيم، انگار كلمه "بايد" پتك ناپيداي ناخودآگاه همه سفر دوستان هست كه يهو، فرقي ندارد در چه حالي باشي و كجا... بر تنت مي كوبد و تو را آماده رفتن ميكند...! نوروز مي آمد و ما هم آماده. قرعه اين بار به نام

احمد حق شناس
3.8

شیفته و سرگردان در ایران

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

به نام خدا «قل سیروا فی الارض» سفر مفهومی گنگ است؛ تعریفی جامع و مانع ندارد.حتا در لغت‌نامه هم مترادف ویژه‌ای برای آن نمی‌بینید. هم‌چنان که طی مسافتی سه،چهار کیلومتری را سفر می‌نامند، رفتن به قاره‌ای دیگر و هفته ها و ماه ها ماندن را هم سفر

علی حداد مهرجردی

سفری خاطره انگیز به بهشتی در میان کوه های زاگرس

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

درود بر لست­ سکندی­­های عزیز و آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمام مردم خوب ایران زمین. بسیار سفر باید تا پخته شود خامی صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی (سعدی) ماه تیر 1401 بود که عشق به سفر در من زنده شد. موضوع رفتن به یک مسافرت چند روزه

ابراهیم اصلاحی

سفر به شهرهای خرم آباد، آبادان و شهرکرد (سفرنامه جنوب غربی ایران)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

سلام می کنم خدمت دوستان عزیز لست سکندی. در هفته سوم بهمن 99، مطابق با عادت روزانه مشغول چک کردن بعضی از سایت ها بودم، که در سایت لست سکند با سفرنامه ای به مناطق جنوب غربی روبه رو شدم. سفرنامه بسیار خوب و پر انرژی

Ali-MDH

سیری در بهشت آباد (سفرنامه چهارمحال و بختیاری)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

از حدود 10 روز قبل از نوروز 99 تا اواسط فروردین بطور کامل یک قرنطینه واقعی را در خانه تجربه کردیم. آنقدر از آدمها دور بودیم که دیدنِ هر رهگذری در کوچه هم پس از این مدت برای ما اوج خوشحالی بود. با گذر زمان،

amirkamranfar
4.1

راهنمای محور گردشگری غرب اصفهان ( از باغ بهادران تا سد چادگان ) + سفرنامه صوتی

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

راهنمای سفر به صورت گویا ( پادکست )   سلام مجدد خدمت تمام خوانندگان سفرنامه و دوستان لست سکندی.  این بار تصمیم دارم یک راهنمای سفر خدمتتان عرضه  کنم که به معرفی محور گردشگری غرب اصفهان اختصاص دارد. محور گردشگری، به مجموعه مکان های دیدنی و جاذبه هایی گفته

هادی انصاری

گشتی در همسایگی آسمان، شهرکرد

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای داخلی (ایران) 97

به نام خدا گشتی در همسایگی آسمان نویسنده و عکاس: ویدا مهین پو در سرزمین چهار فصل مان هر فصل زیبایی ‏های خاص خودش را دارد. در این میان تابستان یکی از فصل هایی است که به دلیل تعطیلی مدارس از نظر برنامه ریزی برای مسافرت بسیار مورد