سفرنامه های رشت

تماشای زیبایی های ایران در مسیر انزلی

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه استان گیلان (انزلی،رشت،ماسوله،قلعه رودخان ) با سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز این سفرنامه اولین سفرنامه ی من هست که داخل سایت خوب لست سکند قرار میدم پیش از این در سفرهای مختلفی که رفتم به دفعات از تجربه های خوب دوستان بهره گرفتم

محدثه عظیمی

سفرنامه عشق

مقاصد : رشتاسالم
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

بسم الله الرحمن الرحیم نویسنده : عاشق (حسین امیری) گوینده : معشوق (خدا) از هرکس که این سفرنامه رامیخواند می خواهم این سفرنامه را با قلب بخواند . داستان این سفرنامه  واقعیت زندگی من از آن جایی شروع شد که من از ده سالگی درسن کودکی کارکرده بودم و

رضا
2.6

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

سفرنامه قسمتی از شمال و شمال غربی کشور سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش حالمان را دگرگون می کند، ولی شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟دقیقا یادم نمیاد چند بار از استان همیشه باران (گیلان) دیدن کردم ولی میدونم که حداقل

حمیدرضا سواری

دشت و دشتی ( خاطرات سفر به رشت ، ماسوله و دشت کوه روبار )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

دنیای فیس بوکی ما دنیای مجازی منشا تحولات زیادی برای همه ما بوده و تقریبا همه به نوعی بهش وابسته شده ایم جوری که مثل نفس کشیدن و یا مثل نون شب ، جزیی از زندگی ماها شده که بدون آن مشکل بشه سر کرد

هادی انصاری
3.2

سفر آخر هفته ای به شمال

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

با خوندن سفرنامه یکی از دوستان تصمیم گرفتیم آخر هفته یه سفر کوتاه به شمال داشته باشیم. صبح روز پنجشنبه ساعت 6:30 صبح  با ماشین شخصی از تهران راهی شمال شدیم . اتوبان خلوت بود و بعد از گذشت سه ساعت رسیدیم به رودبار(شهر زیتون). با

Elimah

از شیراز تا به شمال

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

مقدمه لنگرگاه نقطه امن یک کشتی است اما این چیزی نیست که کشتی ها برای آن ساخته شده باشند. سفر شاید همان واژه ی نابی باشد که شنیدنش هم حالمان را خوب می کند، ولی باز هم شنیدن از سفر کجا و تجربه کردنش کجا؟ سلام به همه

مامان دیانا

از جنوب تا شمال ایران

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

عرض ادب و احترام خدمت همه دوستان عزیز . مهرماه 1397 بود که به اتفاق همسرم ، پسر عموم ، خانمش و دخترشون ( پریسا ) تصمیم گرفتیم سفری یک هفته ایی به شمال کشور داشته باشیم.همان موقع تقریباً تمام شمال کشور درگیر سیلاب بودند و

محسن خرمایی پور

سفری کوتاه به بهشت آبگیرهای ایران و رشت

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

سفری کوتاه به بهشت آبگیرهای ایران و رشت من استان گیلان را به دلیل داشتن ییلاقات زیبا بسیار دوست دارم. اگر قرار باشد در سفر به شمال ایران بین گیلان و مازندران انتخابی داشته باشم قطعا گیلان خواهد بود و از بین شهرهای این استان، گل

Nedajrg

سفر به رشت زیبا شهر زنده

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

با سلام راستش بنده تا به حال نوشته ای با عنوان خاص "سفرنامه" ننوشته ام، اما در دنیای شخصیِ خودم گاهی اوقات عادت به نوشتن روزهای مهم زندگیم دارم، علی الخصوص روزهای مربوط به سفر. نوشتن حس خوبی به من منتقل می کند. سفرنامه های زیادی

yasaman k

از فرازِ غازیان تا فرودِ سیاه درویشان (گشت و گذاری کوتاه در گیلان)

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

همینجور که پشت فرمون بودم احساس گرما کردم. بخاری ماشین 3 روز خاموش نشده بود! آخه سرد بود، سرد و بارونی... حتی یک قطره هم آفتاب نبود!! می دونم قطره واسه آبه، ولی اینقدر بارون اومده بود که دیگه همه چی رو با قطره اندازه

مجید میرزادی

سفر به شمال غرب ایران.تلاقی کوه و دریا

سفرنامه نویسی داخلی - ایران ( دفعه اولی ) 97

سلام این اولین سفرنامه ای هست که من می نویسم. البته برای تمام سفرهای قبلیم تعداد زیادی سفرنامه خوندم و اطلاعات زیادی بدست اوردم. امیدوارم نوشته های من هم بتونه به دوستان کمک کنه. من 29 ساله و همسرم 32 ساله برای تابستان برنامه یه سفر خارجی