• سفر به شهر وان (ترکیه) + تصاویر

140

سفر به شهر وان (ترکیه) + تصاویر

شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 14:43 توسط لست سکند وان

اسم شهر وان رو برای اولین بار از یکی از دوستان ارومیه ای مون شنیدم. شهری مرزی که دوستمون خیلی ازش تعریف می کرد ولی خب هیچ وقت مسافرت بهش برای ما جدی نشده بود و برنامه خودمون این بود که هر زمان که برای...

ادامه مطلب »
  • راهنمای جامع سفر به بلغارستان (1)

1829

312262

168

راهنمای جامع سفر به بلغارستان (1) (2 قسمت)

شنبه، 27 خرداد 1396 ساعت 14:20 توسط مانی نقاش بلغارستان وارنا

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است. جمعیت این کشور بالغ بر ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ نفر است که هر ساله از آن کاسته می‌شود. بلغارستان بیشترین رشد منفی جمعیت را در جهان دارد . زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد...

• سفرنامه استانبول و توصیه های ضروری

1278

256560

203

سفرنامه استانبول و توصیه های ضروری

سه شنبه، 22 مهر 1393 ساعت 14:54 توسط سمانه زارعی استانبول

سفرنامه ای متفاوت از سفر به استانبول و توصیه های ضروری در مورد سفر به ترکیه سفرنامه های زیادی توی سایت های مختلف وجود داره که همگی وجوه مشترک زیادی دارن. من سعی کردم یه سفرنامه مختصر و مفید برای کاربران بنویسم و نکاتی رو...

• سفری لذت بخش به عروس منطقه قفقاز؛ گرجستان

105

174258

486

سفری لذت بخش به عروس منطقه قفقاز؛ گرجستان

چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 15:00 توسط محسن نامور صدیق تفلیس

بخش اول داستان سفر را در «سفری هیجان انگیز به ارمنستان با جغرافیای بینظیر» مطالعه فرمودید، اینک با ادامه ی سفر از ایروان تا تفلیس همراه شما خواهم بود.... ساعت حدود 5 بعدازظهر روز یکشنبه 26 شهریور 96 بود که همسفران از سالن ترانزیت...

• سفر به تفلیس قطعه ای از بهشت

177

153651

سفر به تفلیس قطعه ای از بهشت

دوشنبه، 16 دی 1392 ساعت 19:59 توسط الهه ر تفلیس

آغاز سفر: سفر من به اتفاق همسرم در روز دوازدهم خرداد از پایانه غرب تهران به سمت تفلیس آغاز شد.از آنجا که من و همسرم بسیار عاشق سفر هستیم مسیر زمینی را برای سفر انتخاب کردیم تا بتوانیم شهر ها و جاده هایی را به...

ادامه مطلب »
  • سفرنامه گرجستان (باتومی)، بهشت واقعی (2)

145982

سفرنامه گرجستان (باتومی)، بهشت واقعی (2)

یکشنبه، 3 آذر 1392 ساعت 13:42 توسط مهسا اسدالله گرجستان

پنج شنبه 17/05/1392 باتومی : صبح حدود ساعت 7 صبح به باتومی رسیدیم. هوا بارونی بود.پس از صرف صبحانه در یه رستوران به کنار ساحل رفتیم. باتومی ساحل بسیار تمیزو قشنگی داره .در امتداد ساحل پارک بزرگ و قشنگی نیز وجود داشت که تمام امکانات...

• سفر زمینی به ارمنستان و گرجستان

141

141910

110

سفر زمینی به ارمنستان و گرجستان

چهارشنبه، 13 مرداد 1395 ساعت 15:22 توسط لست سکند گرجستان

بعد از چند سفر هوایی، تصمیم گرفتیم که یکبار سفر زمینی به کشورهای همسایه و نزدیک را به صورت گروهی تجربه کنیم. نخست انتخاب ما گرجستان بود. ولی به اصرار من ارمنستان هم اضافه شد. تصمیم داشتیم به صورت زمینی و کم‌خرج، از مسیر ارمنستان...

• سفر با حداقل هزینه به دبی

476

134066

233

سفر با حداقل هزینه به دبی

شنبه، 15 آذر 1393 ساعت 19:30 توسط لست سکند دبی

سفر با حداقل هزینه به دبی «در نقشه نیست، دنبالش نگرد، جالب‌ترین جاها در نقشه نیستند» « هرمان ملویل» به گفته یکی واقعیت این است که شما سفر می‌کنید تا چیزهای جدیدی را ببینید و تجربه‌های جدید کسب کنید، خب اگر می‌خواهید هرجا که می‌روید...

• تهران تا قشم با ماشین شخصی

129876

145

تهران تا قشم با ماشین شخصی

سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 16:08 توسط الهه ر ایران قشم

مقدمه : گوستاو فلوبر میگوید : "سفر کردن انسان ها را فروتن می کند، زیرا در سفر است که شما پهناور بودن جهان و عظیم بودن همه آنچه در آن زندگی می کنند را کشف می کنید" در سفری که نوروز امسال به جزیره قشم...

• سفرنامه جزایر قناری

118705

سفرنامه جزایر قناری

چهارشنبه، 29 شهریور 1391 ساعت 17:14 توسط لست سکند اروپا

بهشت کوچک جزایر قناری (Canary Islands) مجمع الجزایری در کشور اسپانیاست که متشکل از 7 جزیره اصلی، تعدادی جزیره فرعی آتشفشانی در اقیانوس اطلس است.این جزایر در ساحل شمال غربی آفریقا و غرب کشور مراکش واقعند و با تنگه جبل الطارق به راحتی اسپانیا را...

ادامه مطلب »
  • سفرنامه گرجستان (باتومی) و ترکیه (ریزه-ترابزون)

113953

سفرنامه گرجستان (باتومی) و ترکیه (ریزه-ترابزون)

سه شنبه، 24 دی 1392 ساعت 17:01 توسط الهه ر ترابزون باتومی

ما به قصد مسافرت به شمال ترکیه که مثل شمال ایران است برنامه ریزی کردیم و با بررسی وسیله مسافرت هوایی و زمینی تصمیم به استفاده از وسیله شخصی را گرفتیم البته برای مسافرت هوایی ابتدا باید به استانبول رفته و از آنجا به ترابزون...

ادامه مطلب »
  • سفرنامه گرجستان (تفلیس)، بهشت واقعی (1)

112719

سفرنامه گرجستان (تفلیس)، بهشت واقعی (1)

یکشنبه، 3 آذر 1392 ساعت 13:36 توسط مهسا اسدالله تفلیس

ساعت 6:00 صبح شنبه 12 مرداد ماه92 به همراه خانواده با هواپیمایی فلای جورجیا از فرودگاه امام خمینی تهران به سمت تفلیس پرواز کردیم . پرواز بدون تاخیر بود و مدت آن حدودا یک ساعت و نیم بود . پرواز خوب و آرومی داشتیم و...

ادامه مطلب »
  • سفرنامه وان، ترکیه (قسمت اول)

208

112424

سفرنامه وان، ترکیه (قسمت اول)

سه شنبه، 2 تیر 1394 ساعت 13:52 توسط علی عباسی وان

سلام دوستان عزیز و گرامی. از اوایل سال 1394 بود که دنبال یه فرصتی میگشتم که سفری داشته باشن به شهر وان. تاریخ ها رو این ور اونور میکردم تا بتونم هم مرخصی بگیرم و هم یه مسافرت یکی دو روزه برم وان. هفته ی...

• سفرنامه قبرس شمالی

109638

سفرنامه قبرس شمالی

سه شنبه، 11 مهر 1391 ساعت 16:25 توسط مهسا اسدالله قبرس

پنج شنبه 6/5/1390 ساعت 10 شب پنج شنبه 6/5/1390 با پرواز tailwind از فرودگاه بین المللی امام خمینی، تهران رو به مقصد قبرس شمالی ترک کردیم.طول پرواز حدودا 4 ساعت بود، البته اینم بگم که هواپیما اول در فرودگاه آدانا ترکیه برای سوختگیری به زمین...

• سفر به ترکیه با ماشین شخصی - قسمت 1

104929

سفر به ترکیه با ماشین شخصی - قسمت 1

یکشنبه، 24 آذر 1392 ساعت 16:51 توسط لست سکند ترکیه

به نام حقیقت روزمرگی زندگی و تکرار اتفاقات موجب بی حوصلگی و کج خلگی من شده بود و نیاز به مسافرت را حس می کردم ولی از طرفی دوست نداشتم تنها و یا با دوستان به سفر بروم . دلم می خواست می توانستم با...

ادامه مطلب »
  • سفر ماجراجویانه به جمهوری آذربایجان (بخش اول)

100391

سفر ماجراجویانه به جمهوری آذربایجان (بخش اول)

دوشنبه، 26 مرداد 1394 ساعت 15:27 توسط لست سکند آذربایجان

به نام خدایی که به سفر سفارش کرد سلام! سلام خدمت همه هموطنای گل و سفر دوست و سلام گرم دیگه ای به مدیر(مدیران) این سایت وزین که با فکری خلاقانه و نو چنین امکانی رو در اختیار ما گذاشتن. از کجا شروع کنم؟ خوب،...

• تلخنامه سفر به استانبول (ماجرای بسیار تلخ، اما خواندنی) - قسمت 1

99468

تلخنامه سفر به استانبول (ماجرای بسیار تلخ، اما خواندنی) - قسمت 1

چهارشنبه، 20 اسفند 1393 ساعت 13:21 توسط لست سکند استانبول

سفرنامه یا بهتر بگم رنج نامه ای رو که میخوام واسه عزیزان بیان کنم داستان تجربیات و اتفاقات تلخیه که درسفر ما (من و همسرم) به کشور ترکیه شهراستانبول برامون به وقوع پیوست . باشد که شاید روزی این تجربه تلخ ما، راهگشا و یا...

• سفر به قطعه ایی از بهشت، پوکت

359

98222

سفر به قطعه ایی از بهشت، پوکت

چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 18:09 توسط لست سکند تایلند

وب سایت "لست سکند" با همکاری آژانس های مسافرتی عضو و در جهت ترویج فرهنگ سفر و به اشتراک گذاری دانش و تجربه کاربران خود اقدام به راه اندازی مسابقه ای با عنوان "مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی" برای پنچمین سال متوالی نموده است (اگر نمیدانید...

• سفرنامه استانبول

97483

سفرنامه استانبول

چهارشنبه، 29 شهریور 1391 ساعت 17:46 توسط لست سکند استانبول

خواندن سفرنامه زیر به افرادی که در پایین اشاره شده توصیه میشود: - افرادی که جزئیات بیشتری درباره سفر به استانبول می خواهند (وضعیت قیمتها، وسایل نقلیه عمومی، جاهای خرید، غذاها و ...) - افرادی که می خواهند تفریحات سفر را بدون کم و کاست...

• راهنمای سیستم حمل و نقل  عمومی در شهر استانبول

85168

راهنمای سیستم حمل و نقل عمومی در شهر استانبول

چهارشنبه، 13 آبان 1394 ساعت 17:20 توسط لست سکند استانبول

یکی از دغدغه های مسافران به دیگر کشورها، چگونگی استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی و مسیر یابی و رسیدن به مناطق گردشگری است ، و بسیاری از سوالات نیز در تالار های گفتگو به این موارد منتهی میشود و این برای مسافرانی که...