• 37

12384

سفری یک روزه به قزوین

یکشنبه، 10 شهریور 1398 ساعت 09:00 توسط محسن خرمایی قزوین

ز تاریخ قزوین بسی داستان             شنیدم من از دوره باستان         به دوران تهماسب شد پایتخت          ازین رو بدین شهر رو کرد بخت    چو عباس شد پادشه این دیار         شد آبادی و رونقش بی‌شمار        درین پایتخت از دیاران دور                 بسی داشتند...

• 24

21836

سفر به شمال غرب ایران.تلاقی کوه و دریا

چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 12:00 توسط غزاله آشتیانی استان قزوین استان اردبیل سرعین فومن رشت آستارا بندر انزلی

سلام این اولین سفرنامه ای هست که من می نویسم. البته برای تمام سفرهای قبلیم تعداد زیادی سفرنامه خوندم و اطلاعات زیادی بدست اوردم. امیدوارم نوشته های من هم بتونه به دوستان کمک کنه. من 29 ساله و همسرم 32 ساله برای تابستان برنامه...

• 20

15510

سفری یک روزه به پایتخت حکومت صفویان، قزوین

سه شنبه، 20 آذر 1397 ساعت 12:00 توسط مهدیه زوارفرد ایران قزوین

سفری یک روزه به پایتخت حکومت صفویان، قزوین قزوین که روزگاری پایتخت شاه طهماسب صفوی بوده است ، مقصد خیلی خوبی برای سفر یک روزه به خصوص برای اهالی تهران و کرج میباشد. من به شخصه هیچوقت در مورد شهر قزوین و بناهای تاریخی...

• 18

11392

قزوین، شهری زیبا در همین نزدیکی

شنبه، 12 اسفند 1396 ساعت 09:00 توسط زهره دشتی قزوین

تو يه روز هم ميشه خيلي كارا كرد بگردي خوش باشي سفر كني در كنار عزيزانت باشي يه روز خيلي عمره داستان سفر یکروزه ما به قزوین برای نوروز سال 96 است و در آستانه سال جدید شاید بتونه راهنمای کوچکی در گشت و گذارهای...

• 14

50295

الموت (دره قاتلین)

سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 15:00 توسط امیر استان قزوین

الموت (دره قاتلین) در امتداد دره ای طولانی که از شمال قزوین شروع میشود و تا کناره های دریای خزر امتداد می باید روستا های پراکنده ای وجود دارد که از قرن ها پیش الموت نامیده میشود. از شمال با استان های گیلان و مازندران...

• 16

21312

سفرنامه‌ی الموت (بهشت گمشده قزوین)

شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 15:00 توسط علیرضا خاکساران استان قزوین

شنبه، 18 شهریور 1396 همسفران از فرنگ آمده‌ی ما همیشه ذوق سفر دارم و گاهی نیاز به سفر از نیاز من به خورد و خوراک هم بیشتر می‌شود. نمی‌دانم؛ شاید مثال نقضی برای هرم سلسله‌مراتب نیازهای مزلو باشم. سفری برنامه‌ریزی شده و یک روزه به...